LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] iemand ervaring met Sun-Trex?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Helen Jacobs

iemand ervaring met Sun-Trex?

Ongelezen bericht door Helen Jacobs »

Hallo,
wij willen graag naar Hotel Forever Club in bodrum, en bij www.suntrex.nl is deze voor 8 dagen het goedkoopst. kan het geen kwaad een reis te boeken via deze reisorganisatie? Sorry maar ik heb nog nooit een reis geboekt op internet.
groetjes helen

gaste

Re: iemand ervaring met Sun-Trex?

Ongelezen bericht door gaste »

kijk bij twijfel altijd op www.sgr.nl - als u daar sun trex intypt, dus de woorden los van elkaar ziet u dat een onderdeel is van travel trex, aangesloten bij het garantiefonds

AK

Re: iemand ervaring met Sun-Trex?

Ongelezen bericht door AK »

Hoi.
Je kunt gerust bij Suntrex boeken hoor! Ze zijn lid van de ANVR en SGR dus dat is wel een zekerheid. En mocht je toch twijfelen, cheque het even na op hun websites of ze lid zijn.

Hou er wel rekening mee dat er bij die vanaf prijzen, nog wel toeslagen bijkomen voor het èèn en ander. (Luchthaven bel.- resv. kosten ed.)
En boeken op het internet is vrij simpel en anders kun je hen ook altijd bellen voor de boeking, dacht ik.

Ikzelf boek regelmatig via het net en is altijd nog goed gegaan. Nu, veel succes ermee en veel voorpret al vast!
Mvg. Ak.

petrahart34

Re: iemand ervaring met Sun-Trex?

Ongelezen bericht door petrahart34 »

Hallo Helen,

Onze ervaring met suntrex is dat ze niet kunnen aanbieden wat er volgens hun site beschikbaar is.
We hebben ze hierover gebeld maar zelfs na een week is die reis nog steeds te boeken via de site, dit vinden wij misleidend.

Groetjes,
Petra

Gast

Re: iemand ervaring met Sun-Trex?

Ongelezen bericht door Gast »

Pas op . pas op. onderstaande bericht hebben wij reeds geplaatst in oktober 2003.(internetboeking) Het betreft hier sun-trex inmiddels hebben wij hier een advocaat voor in handen genomen.
Wij hebben ook een zeer vervelende ervaring met een vakantiereis boeken via internet. In juli 2003 hebben wij een reis via internet naar Turkije geboekt, alles ingevuld en er werd vermeld dat alle plaatsen beschikbaar waren tevens zou er direct een bevestiging per e-mail komen. Dit is niet gebeurd. De volgende dag heb ik naar dit reisbureau (in Utrecht) gebeld en gevraagd waarom wij geen bevestiging hadden ontvangen, het antwoord was dat dit klopte omdat er problemen met de terugvlucht waren maar zij beloofden mij dezelfde middag hier over terug te bellen. Wij zijn niet terug gebeld. Dezelfde avond heb ik zelf weer telefonisch geinformeerd maar zij wisten nog niets. Weer beloofden zij mij de volgende dag hier over terug te bellen. Weer zijn wij niet terug gebeld. Dit heeft zo 3 dagen geduurd. Ik heb toen dit reisbureau laten weten dat wij van deze reis af wilde zien omdat wij zonder problemen deze reis elders konden boeken. Verder niets meer van dit reisbureau (uit Utrecht) gehoord tot 25 oktober j.l. Wij ontvingen een brief met daarin een kopie van een brief gedateerd op 16 juli 2003 die wij nooit hebben ontvangen, met daarin allerlei beweringen o.a. dat zij meerdere malen geprobeerd hadden ons telefonisch te bereiken. En dat er zelfs een dossier van ons is gemaakt tevens was hier een rekening van 300 euro bijgesloten. Ik heb dezelfde dag weer dit reisbureau gebeld om uitleg te vragen maar de juiste persoon was niet aanwezig en ik zou maandagmorgen teruggebeld worden, nou u raad het al, weer werd ik niet teruggebeld. Dus heb ik zelf weer gebeld maar zonder resultaat. Ik heb ze laten weten deze 300 euro niet te betalen! Ik heb direct contakt gezocht met een jurist. Ik wil iedereen waarschuwen goed op te letten als men een reis boekt via internet, zeker bij dit reisbureau (uit Utrecht). Ook als je geen bevestiging krijgt of niet telefonisch op de hoogte wordt gebracht krijg je na een maand of 4 toch een flinke onterechte rekening, die ik uiteraard niet zal betalen. Maar toch is dit allemaal zeer vervelend!

vandeman

Re: iemand ervaring met Sun-Trex?

Ongelezen bericht door vandeman »

oei,
ik heb een uurtje geleden geboekt bij suntrex in utrecht voor 4 juni 8 dagen turkije bodrum in een bingohotel****al . voor weinig geld ik heb een bevestiging gehad via de e-mail komt dit goed??

hanffabc
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 apr 2006 12:32

Re: iemand ervaring met Sun-Trex?

Ongelezen bericht door hanffabc »

Wij hebben ook een zeer vervelende ervaring met een vakantiereis boeken bij Suntrex ( inmiddels Jiba ) via internet. In juli 2003 hebben wij een reis via internet naar Turkije geboekt, alles ingevuld en er werd vermeld dat alle plaatsen beschikbaar waren tevens zou er direct een bevestiging per e-mail komen. Dit is niet gebeurd. De volgende dag heb ik naar dit reisbureau Suntrex (in Utrecht) gebeld en gevraagd waarom wij geen bevestiging hadden ontvangen, het antwoord was dat dit klopte omdat er problemen met de terugvlucht waren maar zij beloofden mij dezelfde middag hier over terug te bellen. Wij zijn niet terug gebeld. Dezelfde avond heb ik zelf weer telefonisch geïnformeerd maar zij wisten nog niets. Weer beloofden zij mij de volgende dag hier over terug te bellen. Weer zijn wij niet terug gebeld. Dit heeft zo 3 dagen geduurd. Ik heb toen dit reisbureau laten weten dat wij van deze reis af wilde zien omdat wij zonder problemen deze reis elders konden boeken. Verder niets meer van dit reisbureau (uit Utrecht) gehoord tot 25 oktober j.l. Wij ontvingen een brief met daarin een kopie van een brief gedateerd op 16 juli 2003 die wij nooit hebben ontvangen, met daarin allerlei beweringen o.a. dat zij meerdere malen geprobeerd hadden ons telefonisch te bereiken. En dat er zelfs een dossier van ons is gemaakt tevens was hier een rekening van 300 euro bijgesloten. Ik heb dezelfde dag weer dit reisbureau gebeld om uitleg te vragen maar de juiste persoon was niet aanwezig en ik zou maandagmorgen teruggebeld worden, nou u raad het al, weer werd ik niet teruggebeld. Dus heb ik zelf weer gebeld maar zonder resultaat. Ik heb ze laten weten deze 300 euro niet te betalen! Ik heb direct contact gezocht met een jurist. Ik wil iedereen waarschuwen goed op te letten als men een reis boekt via internet, zeker bij dit reisbureau (uit Utrecht). Ook als je geen bevestiging krijgt of niet telefonisch op de hoogte wordt gebracht krijg je na een maand of 4 toch een flinke onterechte rekening, die ik uiteraard niet zal betalen. Maar toch is dit allemaal zeer vervelend!
Vervolgens heb ik een advocaat ingeschakeld en na enige briefwisseling liet Suntrex totaal niets meer van zich horen.
Voor alle duidelijkheid Suntrex is inmiddels Jiba geworden.
Dus mensen pas op !

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: iemand ervaring met Sun-Trex?

Ongelezen bericht door Laurent »

Als Jiba verantwoordelijk is voor suntrex lijkt het me geen probleem.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: iemand ervaring met Sun-Trex?

Ongelezen bericht door G7 »

JIBA is/was Suntrex.

mrNobody
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 apr 2006 16:20

Re: iemand ervaring met Sun-Trex?

Ongelezen bericht door mrNobody »

Jiba behoort net als Eliza was Here bij 1 firma en waren vroeger bekend als Suntrex. Gewoon een naamsverandering.

Gesloten