LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring met Het Net
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 11 apr 2006 15:11
Re: Ervaring met Het Net
"It kin net" is de meest bekende friese zin (na Oan't Moarn van ene Piet P. na dan) De meeste "Hollanders" zullen het opvatten als "het kan net" ipv "het kan niet"
Het Net staat in mijn opninie dan ook eigenlijk voor "Het Niet"
De onmogelijkheid staat er centraal zo lijkt het wel. Sinds 15 maart ben ik dus doende een wachtwoord te achterhalen voor het gebruik van internet. Het lijkt wel alsof elke medewerker wordt beoordeeld op de meest originele manier van klantbenadering hieronder de top 5:
1: "belt u morgen maar even terug"
2: "ik zie dat uw brief onderweg is... wacht even een paar dagen en belt u dan terug..:"
3: "het systeem ligt momenteel plat, kunt u het later nog eens proberen"
4: "Ik ga nu uw wachtwoord aanmaken meneer! dan heeft U het morgen in huis"
5: "Ik ga het voor u uitzoeken en bel u morgen terug
De bovenstaande zaken werden allemaal achterhaald door het telefoontje wat ik vandaag heb gevoerd met een van de medewerkers.
De vriendelijke dame K.W. gaf aan dat het erg vervelend was en zag dat ik inderdaad verwoede pogingen deed een wachtwoord te bemachtigen maar dat dit had geresulteerd in een lijst met mutaties die stonden te wachten op verwerking. Deze mutaties stonden in de wacht aangezien er een nieuw systeem in gebruik was genomen waardoor de wachttijd opliep tot 3 tot 4 weken. Ze verzocht me te wachten tot halverwege mei en daarna een kostencorrectie aan te vragen.
Een eerlijk en duidelijk antwoord waar ik eigenlijk op had gehoopt. Ik hoor liever dat ze het niet kunnen dan een belofte die niet nagekomen wordt .
Ik vraag me nu wel af in hoeverre ik hier iets aan kan doen...
Het Net staat in mijn opninie dan ook eigenlijk voor "Het Niet"
De onmogelijkheid staat er centraal zo lijkt het wel. Sinds 15 maart ben ik dus doende een wachtwoord te achterhalen voor het gebruik van internet. Het lijkt wel alsof elke medewerker wordt beoordeeld op de meest originele manier van klantbenadering hieronder de top 5:
1: "belt u morgen maar even terug"
2: "ik zie dat uw brief onderweg is... wacht even een paar dagen en belt u dan terug..:"
3: "het systeem ligt momenteel plat, kunt u het later nog eens proberen"
4: "Ik ga nu uw wachtwoord aanmaken meneer! dan heeft U het morgen in huis"
5: "Ik ga het voor u uitzoeken en bel u morgen terug
De bovenstaande zaken werden allemaal achterhaald door het telefoontje wat ik vandaag heb gevoerd met een van de medewerkers.
De vriendelijke dame K.W. gaf aan dat het erg vervelend was en zag dat ik inderdaad verwoede pogingen deed een wachtwoord te bemachtigen maar dat dit had geresulteerd in een lijst met mutaties die stonden te wachten op verwerking. Deze mutaties stonden in de wacht aangezien er een nieuw systeem in gebruik was genomen waardoor de wachttijd opliep tot 3 tot 4 weken. Ze verzocht me te wachten tot halverwege mei en daarna een kostencorrectie aan te vragen.
Een eerlijk en duidelijk antwoord waar ik eigenlijk op had gehoopt. Ik hoor liever dat ze het niet kunnen dan een belofte die niet nagekomen wordt .
Ik vraag me nu wel af in hoeverre ik hier iets aan kan doen...
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 31 okt 2005 18:42
Re: Ervaring met Het Net
Shitshitshitshit...
Ik zal even de situatie uitleggen:
Ik, denkend goedkoop uit te zijn, heb afgelopen week het Internetplusbellen abonnement van KPN besteld.
Ligt er vandaag een bericht van Het Net op mn digitale deurmat waarin doodleuk wordt verkondigd dat ze het betreuren dat we bij Het Net weg gaan en dat het abonnement 26 AUGUSTUS afloopt...
26 AUGUSTUS!!!!!!!!!!!
Dat betekent 4 maanden dubbele abonnementskosten!!!!!
Dus ik heb net een mailtje gestuurd naar KPN met de vraag of ik nog van het abonnement af kan, óf dat ik kan wachten met installeren tot 26 augustus.. nu maar afwachten...
To be continued...
Ik zal even de situatie uitleggen:
Ik, denkend goedkoop uit te zijn, heb afgelopen week het Internetplusbellen abonnement van KPN besteld.
Ligt er vandaag een bericht van Het Net op mn digitale deurmat waarin doodleuk wordt verkondigd dat ze het betreuren dat we bij Het Net weg gaan en dat het abonnement 26 AUGUSTUS afloopt...
26 AUGUSTUS!!!!!!!!!!!
Dat betekent 4 maanden dubbele abonnementskosten!!!!!
Dus ik heb net een mailtje gestuurd naar KPN met de vraag of ik nog van het abonnement af kan, óf dat ik kan wachten met installeren tot 26 augustus.. nu maar afwachten...
To be continued...
Re: Ervaring met Het Net
Dag Marijntjuh,
Kijk even in de voorwaarden van je kontrakt met HETNET of de datum wel klopt. Zo ja dan is het Shitshitshitshit..., maar helemaal aan jezelf te wijten. Volgende keer dan eerst nadenken en dan pas doen!!!
Vriendelijke groete, Paula.
Kijk even in de voorwaarden van je kontrakt met HETNET of de datum wel klopt. Zo ja dan is het Shitshitshitshit..., maar helemaal aan jezelf te wijten. Volgende keer dan eerst nadenken en dan pas doen!!!
Vriendelijke groete, Paula.
Re: Ervaring met Het Net
Ben benieuwd naar de reactie van KPN in dit geval. Het is mij namelijk wel eens overkomen dat ik spontaan in lach schoot van de geflipte antwoorden die je hierbij wel eens krijgt.
Werk trouwens ook wel eens met het programma Azureus. Hierbij zijn mij de verschillende download snelheden ook opgevallen. Heb me hierbij ook afgevraagd of dit nu aan Het Net ligt of het betreffende programma Azureus. Uit ervaring weet ik dus dat de service van Het Net k-u-t met peren is maar of voornoemd probleem ook aan Het Net te wijten is, dat weet ik dus niet.
Werk trouwens ook wel eens met het programma Azureus. Hierbij zijn mij de verschillende download snelheden ook opgevallen. Heb me hierbij ook afgevraagd of dit nu aan Het Net ligt of het betreffende programma Azureus. Uit ervaring weet ik dus dat de service van Het Net k-u-t met peren is maar of voornoemd probleem ook aan Het Net te wijten is, dat weet ik dus niet.
Re: Ervaring met Het Net
Ja hoor er zijn echt wel meer mensen met hetzelfde of een soortgelijk probleem met hetnet. Ikzelf probeer vanaf 13 februari mijn abonnement om te zetten naar ADSL snel surfen van hetnet. Want mijn bestaande abonnement liep af en tegen hetzelfde tarief kon ik overstappen. Dat betekende geen datalimiet en een snellere verbinding.Echter op mijn verzoek over te willen stappen krijg ik de melding dat mijn huidige abonnement doorloopt tot februari 2007 en dus nu niet veranderd kan worden.
Zijn er meerdere mensen met deze ervaring?
Wijzigen via "mijn gegevens" liep al niet soepel en daarom enkele e-mails verstuurd. Vanwege standaard reacties via de mail ook maar een keer of 5 gebeld en tot slot werden mijn aanvragen door een vriendelijke medewerker verwijderd zodat ik (opnieuw) m'n wijziging via mijn gegevens kon doorgeven. Dat leek zowaar goed te gaan, echter twee uur later krijgt mijn aanvraag de status: FOUT. Weer bellen maar weer, want ik was toch wel benieuwd waarom het fout ging. Tja dat het fout was kon de helpdeskmedewerker ook zien maar niet waarom. Weet je wat we maken een nwe ticket aan en over 5 dagen krijgt u een reactie. Omdat ik geen 5 dagen wilde wachten dan maar een klacht aan laten maken, reactietijd daarvoor is 2 weken.
Nu weer 8 werkdagen later maar weer eens gebeld, want nog steeds geen enkele reactie: Meneer ik kan zien dat we er mee bezig zijn en vanwege drukte hebben we een beetje achterstand (2 mnd?). Ik heb erg de neiging om de directie van KPN internetmedia een briefje te gaan sturen. Misschien dat dat helpt.
Oh ja, toen ik voorstelde om de overeenkomst dan maar te beeindigen werd me heel vriendelijk verteld dat ik dan moest terugbellen en welke keuzes ik dan moest maken. Daar werd ik dus erg goed bij geholpen.
Tja, erg veel heb je niet aan het bovenstaande, maar je ziet dat je niet alleen staat met dit probleem en...... voor mij werkt het weer een beetje therapeutisch.
Ik hou vol.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 31 okt 2005 18:42
Re: Ervaring met Het Net
Dat ben ik helemaal met je eens, dat wel.. maar van voorlichting hebben ze nog nooit gehoord, terwijl het éígenlijk 1 bedrijf is...MAXIEM schreef: Volgende keer dan eerst nadenken en dan pas doen!!!
Re: Ervaring met Het Net
Ervaring met Hetnet: al meer dan een week geen mogelijkheid om eigen site & mail aan te vragen, hoewel de reclame op de homemepage van hetnet doorgaat (E3,25) en terwijl er vermeld wordt dat er geen problemen te melden zijn!!! Antwoord na (heel moeilijk te vinden "help") "Het werkt momenteel niet, excuses voor ongemak, we weten niet wanneer het weer beschikbaar is" Onbegrijpelijk klantonvriendelijke reacties (of soms helemaal geen reactie).
WIE WEET WAT ER BIJ HET NET AAN DE HAND IS????
WIE WEET WAT ER BIJ HET NET AAN DE HAND IS????
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 apr 2006 19:16
Re: Ervaring met Het Net
Hoi
Mijn vader kreeg vandaag post binnen van KPN een factuur van
€ 177.62 . Ik heb op het telefoonnummer van mijn ouders adsl instap surfen aangevraagd voor € 9.95 per maand voor 6maanden, modem gratis.
Dit heb ik aangevraagd op hun site, daar staat dat:
ADSL Instap Surfen kost normaal gesproken €19,95 per maand maar is tijdelijk verkrijgbaar voor het speciale tarief van €9,95 voor de eerste drie maanden en géén datalimiet.
Ik heb hetzelfde aangevraagd maar dan voor 6 maanden met modem gratis, ik dacht dat ik dan van hetnet een factuur kreeg van wat ik moest betalen. Ik dacht mooi factuur met daarop de € 9.95 die maandelijks afgeschreven gaat worden en de modem netjes vermeld en dat die niks zou kosten!!
Tot mijn verbazing krijg ik van KPN een factuur van € 177.62, vermeld met kosten van de modem én adsl go 28 maart tot en met 30 juni 2006 € 59.82 en modem € 79.00 en dan plus de aansluiting van KPN per maand € 36.31 (wat normaal is) = € 175.13 en een servicenr dat gebeld is, het bedrag € 177.62 word 1 mei van de rekening afgeschreven van mijn vader terwijl ik mijn banknummer heb doorgegeven en van hetnet krijg ik € 79 en elke maand (tot 6 maanden om zijn) € 10 terug op mijn rekening!! nou ja
Ik werd op 25062006 gebeld door een medewerker van hetnet dat alles vertaging heeft opgelopen en dat ik mijn instap pakket zo spoedig mogelijk thuis gestuurt zou krijgen, ik heb de medewerker gezegd dat ik alles al in huis had en er ook gebruik van maak, en gevraagd wanneer mijn factuur kwam, dat wist de medewerker mij niet te vertellen en nu weet ik dus waarom niet. Ik gebeld (26042006) naar helpdesk van hetnet krijg ik zo'n jongen aan de lijn, ik was nogal pissig die zei dat hij de verbinding zou verbreken als ik niet op normale toon praatte, ik vroeg allen waarom die stomme administratie rompslomp? ik gezegd dat ik ontevreden was, toen zei hij dan bel je opnieuw en dan kies je dat het abonnement op wil zeggen, sta ik daar nog eens 10 min in de wacht en niemand te pakken krijgen bij elkaar zo'n 15 min x € 0.45, nou lekker dan, ik wil het opzeggen en dan kom ik er niet eens door, ik kan geen emailadres vinden waar ik me klacht kwijt kan, dus ik heb besloten dat ik het hele pakket maar terug stuur en een brief erbij dat ze het maar uit moeten zoeken.
gr brenda
Mijn vader kreeg vandaag post binnen van KPN een factuur van
€ 177.62 . Ik heb op het telefoonnummer van mijn ouders adsl instap surfen aangevraagd voor € 9.95 per maand voor 6maanden, modem gratis.
Dit heb ik aangevraagd op hun site, daar staat dat:
ADSL Instap Surfen kost normaal gesproken €19,95 per maand maar is tijdelijk verkrijgbaar voor het speciale tarief van €9,95 voor de eerste drie maanden en géén datalimiet.
Ik heb hetzelfde aangevraagd maar dan voor 6 maanden met modem gratis, ik dacht dat ik dan van hetnet een factuur kreeg van wat ik moest betalen. Ik dacht mooi factuur met daarop de € 9.95 die maandelijks afgeschreven gaat worden en de modem netjes vermeld en dat die niks zou kosten!!
Tot mijn verbazing krijg ik van KPN een factuur van € 177.62, vermeld met kosten van de modem én adsl go 28 maart tot en met 30 juni 2006 € 59.82 en modem € 79.00 en dan plus de aansluiting van KPN per maand € 36.31 (wat normaal is) = € 175.13 en een servicenr dat gebeld is, het bedrag € 177.62 word 1 mei van de rekening afgeschreven van mijn vader terwijl ik mijn banknummer heb doorgegeven en van hetnet krijg ik € 79 en elke maand (tot 6 maanden om zijn) € 10 terug op mijn rekening!! nou ja
Ik werd op 25062006 gebeld door een medewerker van hetnet dat alles vertaging heeft opgelopen en dat ik mijn instap pakket zo spoedig mogelijk thuis gestuurt zou krijgen, ik heb de medewerker gezegd dat ik alles al in huis had en er ook gebruik van maak, en gevraagd wanneer mijn factuur kwam, dat wist de medewerker mij niet te vertellen en nu weet ik dus waarom niet. Ik gebeld (26042006) naar helpdesk van hetnet krijg ik zo'n jongen aan de lijn, ik was nogal pissig die zei dat hij de verbinding zou verbreken als ik niet op normale toon praatte, ik vroeg allen waarom die stomme administratie rompslomp? ik gezegd dat ik ontevreden was, toen zei hij dan bel je opnieuw en dan kies je dat het abonnement op wil zeggen, sta ik daar nog eens 10 min in de wacht en niemand te pakken krijgen bij elkaar zo'n 15 min x € 0.45, nou lekker dan, ik wil het opzeggen en dan kom ik er niet eens door, ik kan geen emailadres vinden waar ik me klacht kwijt kan, dus ik heb besloten dat ik het hele pakket maar terug stuur en een brief erbij dat ze het maar uit moeten zoeken.
gr brenda
Re: Ervaring met Het Net
Zelf heb ik een keer hetzelfde meegemaakt met Henk Hegeman, een van de helpdeskmedewerkers van Het Net. Of te wel als klant moet je de voorgeschotelde onzin maar allemaal slikken en je bek dicht houden. Nadat ik dit zo vertelde tegen Henk Hegeman vond deze het al de hoogste tijd om de hoorn erop te knikkeren. Blijkbaar was deze goede man niet echt gewend om op een normale manier met kritiek om te gaan.Ik gebeld (26042006) naar helpdesk van hetnet krijg ik zo'n jongen aan de lijn, ik was nogal pissig die zei dat hij de verbinding zou verbreken als ik niet op normale toon praatte
ik gezegd dat ik ontevreden was, toen zei hij dan bel je opnieuw en dan kies je dat het abonnement op wil zeggen, sta ik daar nog eens 10 min in de wacht en niemand te pakken krijgen bij elkaar zo'n 15 min x € 0.45, nou lekker dan, ik wil het opzeggen en dan kom ik er niet eens door.
Dit soort geflipte voorstellen is dus de normale procedure bij Het Net. Normaal gesproken zou je bijna gaan denken dat zo iemand je voor de gek zit te houden. Helaas echter, voor Het Net zijn dit heel normale dingen.
Re: Ervaring met Het Net
het net is dus echt waardeloos. Ik had sinds begin januari een adsl verbinding van Het Net. Alles ging prima tot 17 februari 2006. Ineens had ik geen verbinding meer. Ze waren verandert van computersysteem en daardoor ging er zeer veel mis vertelden ze mij. Het zou enkele dagen duren en dan zou ik weer internet hebben (sorry werd mij gezegd). Maar goed na enkele dagen nog niets en dus weer bellen (0,45 cent per minuut!!!!!!!!!!!!!). Uhhhhhhh nee meneer ik zie dat dit in behandeling is maar dit duurt nog zeker 10 dagen. En dus wachten we maar weer af. Weer bellen na 10 dagen want natuurlijk nog geen internet. Weer kreeg ik een ander verhaal te horen maar het kwm er weer op neer dat het aan het computersysteem ligt. Nu 1 mei en dus 2,5 maand later nog steeds geen internet!!! Kortom wat moet ik nu?!!!! Ik heb inmiddels voor 100 euro naar die mooie helpdesk van hun gebeld en iedere maand word er wer 19,95 afgeschreven van mijn bankrekening maar ik heb nog maar een maand adsl gehad?
kortom Het Net is voor mij een zeer slechte adsl aanbieder en ik zal niemand dit aanraden. Ik kan mij voorstellen dat andere mensen nooit een probleem hebben gehasd
kortom Het Net is voor mij een zeer slechte adsl aanbieder en ik zal niemand dit aanraden. Ik kan mij voorstellen dat andere mensen nooit een probleem hebben gehasd
Re: Ervaring met Het Net
Bij Het Net is het heel simpel. Zolang het werkt, en dit kan vrij lang goed gaan, is er geen reden tot paniek. Het gaat dan ook pas fout wanneer de Helpdesk van Het Net er aan te pas moet komen. Stilletjes aan ben ik hier tot de conclusie gekomen dat van de daar aanwezigen, een zeer groot deel volstrekt incapabel is te noemen. Een en ander kan natuurlijk ook met het gevoerde beleid te maken hebben of natuurlijk een combinatie van beiden. Echter samengevat, gelukkig wordt je er niet van.
Wat jouw telefoonkosten betreft. Je kunt gratis bij KPN een gespecifeerde nota opvragen welke je dan vervolgens naar de klachtenafdeling kunt sturen met een omschrijving van de klacht.
Het adres:
Het Net
Afdeling klachtenafdeling
Anita van Beem
Postbus 2728
3800 GG Amersfoort
Als je Anita van Beem rechtstreeks wilt spreken kan dit via 033-4540400
Heb haar rechtstreekse nummer via een schrijven van haar ontvangen omdat mijn problemen voor een deel op hetzelfde betrekking hebben. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
p.s. beperk je contacten met de helpdesk tot een minimum want dat zet verder geen zoden aan de dijk.
Wat jouw telefoonkosten betreft. Je kunt gratis bij KPN een gespecifeerde nota opvragen welke je dan vervolgens naar de klachtenafdeling kunt sturen met een omschrijving van de klacht.
Het adres:
Het Net
Afdeling klachtenafdeling
Anita van Beem
Postbus 2728
3800 GG Amersfoort
Als je Anita van Beem rechtstreeks wilt spreken kan dit via 033-4540400
Heb haar rechtstreekse nummer via een schrijven van haar ontvangen omdat mijn problemen voor een deel op hetzelfde betrekking hebben. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
p.s. beperk je contacten met de helpdesk tot een minimum want dat zet verder geen zoden aan de dijk.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 31 okt 2005 18:42
Re: Ervaring met Het Net
Na bijna 2 weken wachten(!) vandaag eindelijk een reactie van KPN...
Dit vond ik vanmiddag in mn mailbox:
To be Continued...
Dit vond ik vanmiddag in mn mailbox:
Ik ben natuurlijk best blij want nu heb ik geen dubbele abonnementskosten. Naja... ik weet nog niet wat ik dan moet betalen aan Het Net... Ga ik even opvragen..KPN Helpdesk schreef: Geachte heer .....,
Naar aanleiding van uw vraag over het overstappen naar een InternetPlusBellen
abonnement van KPN kunnen wij u het volgende informeren:
Wij hebben uw gegevens zojuist gecontroleerd en hebben hierbij geconstateerd dat
u momenteel nog gebruik maakt van een ADSL-abonnement van Het Net bij uw analoge
telefoonaansluiting van KPN. De ADSL-verbinding bij het ADSL-abonnement wordt
door KPN geleverd maar wordt op dit moment omgezet naar het InternetPlusBellen
abonnement van KPN.
De tweemaandelijkse kosten van EUR 33,52 worden zodoende na de omzetting naar
het InternetPlusBellen abonnement niet meer in rekening gebracht. U betaalt op
dat moment alleen nog voor het InternetPlusBellen abonnement van KPN en niet
meer afzonderlijk voor uw ADSL-verbinding. Wel blijft Het Net maandelijks kosten
in rekening voor het gebruik van de e-mailadressen en homepageruimte. Deze
diensten worden niet door KPN geleverd en hierbij bent u verbonden aan uw
jaarcontract met Het Net. U betaalt zodoende alleen extra voor het gebruik van
uw extra diensten van Het Net.
Doordat momenteel een InternetPlusBellen aansluiting wordt gerealiseerd wordt uw
telefoonnummer binnenkort omgezet naar de InternetPlusBellen aansluiting. Op dat
moment is het ook niet meer mogelijk om via de analoge telefoonlijn te bellen
maar worden alle signalen via de ExperiaBox geleverd. De ExperiaBox is het
speciale modem dat bij een InternetPlusBellen abonnement van KPN wordt geleverd.
Op dit moment is het niet meer mogelijk om uw aanvraag te annuleren. Het is
zodoende niet mogelijk om uw InternetPlusBellen abonnement van KPN pas later in
te laten gaan.
Wanneer uw nieuwe verbinding is gerealiseerd krijgt u hier altijd bericht over
en wordt het nieuwe modem voor uw InternetPlusBellen abonnement geleverd.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ruud Vossen
KPN
To be Continued...
Re: Ervaring met Het Net
Hoi,
ook ik ben klant geworden van Het Net. Tijdig mijn installatiepakket van KPN toegestuurd gekregen. Installatie ging vlot.
Echter ik heb een inlognaam + password nodig wat ik van het Net toegestuurd moet krijgen. Om een lang verhaal kort te houden.. We zijn nu 2 maanden verder en ik heb nog geen enkel password ontvangen.
Al enkele malen met de prijzige helpdesk gebeld. Ze geven toe dat ze grote problemen hebben met hun klantbeheersysteem. Het automatisch aanmaken en verzenden van passwords ligt plat. Elke keer als ik bel, krijg ik hetzelfde verhaal: versturen van password duurt 10 dagen, als je het binnen die tijd niet ontvangen hebt wordt een nieuw password aangevraagd. Oftewel je wordt gewoon letterlijk en figuurlijk aan het lijntje gehouden.
Tevens heb ik nog geen cent terug gezien van mijn "gratis" installatiepakket en korting op het abonnement.
Ik verwacht van een serviceprovider openheid van zaken. Als ze problemen hebben moeten ze zeker niet hun klanten aan een lijntje houden!
Als er meer mensen zijn met dit soort problemen, meldt u dan alsjeblieft.
Groet,
Jeroen
ook ik ben klant geworden van Het Net. Tijdig mijn installatiepakket van KPN toegestuurd gekregen. Installatie ging vlot.
Echter ik heb een inlognaam + password nodig wat ik van het Net toegestuurd moet krijgen. Om een lang verhaal kort te houden.. We zijn nu 2 maanden verder en ik heb nog geen enkel password ontvangen.
Al enkele malen met de prijzige helpdesk gebeld. Ze geven toe dat ze grote problemen hebben met hun klantbeheersysteem. Het automatisch aanmaken en verzenden van passwords ligt plat. Elke keer als ik bel, krijg ik hetzelfde verhaal: versturen van password duurt 10 dagen, als je het binnen die tijd niet ontvangen hebt wordt een nieuw password aangevraagd. Oftewel je wordt gewoon letterlijk en figuurlijk aan het lijntje gehouden.
Tevens heb ik nog geen cent terug gezien van mijn "gratis" installatiepakket en korting op het abonnement.
Ik verwacht van een serviceprovider openheid van zaken. Als ze problemen hebben moeten ze zeker niet hun klanten aan een lijntje houden!
Als er meer mensen zijn met dit soort problemen, meldt u dan alsjeblieft.
Groet,
Jeroen
Re: Ervaring met Het Net
beste Marijntjuh•
Je schrijft dat je nog geen user id en wachtwoord hebt
Bij je aanmelding heb je een email adres moeten opgeven. De letter en/of cijfers voor het @ is je userid( gebruikersnaam
Dus bij [email protected] wordt je gebruikersnaam j.jansen
Het wachtwoord heb je ook bij de aanmelding 2 x moeten opgeven ter verificatie dus dit wachtwoord zou je nog moeten weten
Probeer het maar uit op de homepage van hetnet onder mijn gegevens en je zal zien dat het klopt veel suc6
Je schrijft dat je nog geen user id en wachtwoord hebt
Bij je aanmelding heb je een email adres moeten opgeven. De letter en/of cijfers voor het @ is je userid( gebruikersnaam
Dus bij [email protected] wordt je gebruikersnaam j.jansen
Het wachtwoord heb je ook bij de aanmelding 2 x moeten opgeven ter verificatie dus dit wachtwoord zou je nog moeten weten
Probeer het maar uit op de homepage van hetnet onder mijn gegevens en je zal zien dat het klopt veel suc6
Re: Ervaring met Het Net
Ik heb mijzelf via de kpn site ingeschreven. Ik heb tijdens de inschrijving geen email adres en/of password hoeven kiezen. Ik heb deze simpelweg niet.
Jeroen
Jeroen
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 31 okt 2005 18:42
Re: Ervaring met Het Net
gelukkig, na wat heen en weer gemail met de Helpdesk (die opvallend snel antwoord!!!!) geen verdere kosten meer bij Het Net. Dat valt me alles mee!
Re: Ervaring met Het Net
Deze week diverse malen de helpdesk van Het Net gebeld. Na diverse keren volstrekt zinloze antwoorden te hebben aangehoord ben ik uiteindelijk doorgezet naar de tweede lijn. Blijkbaar is dit voor de echt hopeloze gevallen. Na ongeveer drie kwartier in de wacht te hebben gehangen uiteindelijk zelf maar opgehangen.
Nadat ik via de mail een monteur probeerde te regelen kreeg ik te horen dat dit via de helpdesk moest gebeuren. Ben ik nu gek of hoe zit dat.
Nadat ik via de mail een monteur probeerde te regelen kreeg ik te horen dat dit via de helpdesk moest gebeuren. Ben ik nu gek of hoe zit dat.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 mei 2006 15:35
Re: Ervaring met Het Net
Het Net niet op zijn taak berekend met als toppertje jawel u wist het al.. het volkomen incompetente Helpdeskteam met als goede tweede de arrogante klachtenafhandeling. Maar wees eerlijk waar krijg je voor maar 0,45 per min. zoveel humor.....
Wordt tijd dat radar in het algemeen daar eens wat aandacht aan besteed.
Wordt tijd dat radar in het algemeen daar eens wat aandacht aan besteed.
Re: Ervaring met Het Net
Kan je anders verzekeren dat ik er op dat moment zeker niet gelukkig van werd. Dat hele geintje heeft me zo'n dertig euro gekost en dat voor nul komma nul resultaat. Als me dit in een winkel zou overkomen dan betwijfel ik of de desbetreffende man er zonder kleerscheuren vanaf zou komen. Dacht vroeger altijd dat dit alleen voorkwam bij mensen die verbaal niet al te sterk waren. Helaas weet ik nu beter.
Re: Ervaring met Het Net
Dit is echt een club die je besteelt waar jezelf bij bent