LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ACTIE TINQ................12 cent korting !!!!!!!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
amber2307
Berichten: 36
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:24

ACTIE TINQ................12 cent korting !!!!!!!

Ongelezen bericht door amber2307 »

Tinq heeft een geweldige actie........voor Regio Den Bosch.......12 eurocent korting.......

Enwel vanaf woensdag 4 mei tot en met zondag 7 mei........

Nou dat is toch geweldig of niet..........mijn man gaat tanken, en tegenover staat een man zijn tank vol te gooien.
Ineens bedenkt mijn man zich....dat het geen 4 mei is, dus stopt met tanken.

Het is Woensdag 3 mei.......FF bellen met Tinq........die zijn verbaasd en moeten het even uitzoeken, en belt terug........

Helaas ja het moet Donderdag 4 mei zijn...dan gaat de actie in........mijn man zegt, sorry dit vind ik dus een hele slechte zaak, want tinq kan er niets aan doen. Mijn man oppert nog om de actie 1 dag eerder van start te laten gaan.........want menig persoon zal vandaag gewoon zijn tank volgooien, omdat hij 12 cent korting krijgt.


Slechte zaak van tinq........

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: ACTIE TINQ................12 cent korting !!!!!!!

Ongelezen bericht door karr-2 »

Wacht even, iedereen kan nagaan dat 4 mei niet op woensdag maar op donderdag valt, toch ga je tanken en dan eis je alsnog de korting, ondanks dat het een overduidelijke fout is?

En je denkt er serieus ook nog recht op te hebben?

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: ACTIE TINQ................12 cent korting !!!!!!!

Ongelezen bericht door NAK »

Echt nederlands: "voor een dubbeltje, ik bedoel 12 cent, op de eerste rij willen zitten".

Wat en jankbakken lopen er toch rond. :evil:

sinn
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 mei 2006 16:39

Re: ACTIE TINQ................12 cent korting !!!!!!!

Ongelezen bericht door sinn »

@ karr-2, Kan mij de fout wel voorstellen...diegene die de flyers heeft gemaakt , is al begonnen met de ergste fout te maken.....namelijk niet op de kalender kijken.

@ nak, Voor een dubbeltje op de eerste rang wil iedereen..in dit geval is het bijna 60 liter X 12 cent korting..je zal maar elke dag honderden kilometers moeten rijden, tikt toch aan moet ik zeggen, en dat met een literprijs van 1.40 euro.

Maar al diegene die op tros-radar zitten zijn dus jankbakken omdat er iets niet gaat zoals men recht op heeft. Als iedereen tevreden is kunnen ze alle consumenten programma's gelijk van de buis schrappen.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: ACTIE TINQ................12 cent korting !!!!!!!

Ongelezen bericht door NAK »

En dan zijn er altijd nog de figure zoals "sinn" die menen dat ze het op moeten nemen voor de gedupeerde.

En lezen kan ook geen kwaad sinn.
Vertel me maar waar ik heb neergezet dat "al diegene die op tros-radar zitten zijn jankbakken zijn".

Dit was dus geen "sinn"ige opmerking.

sinn
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 mei 2006 16:39

Re: ACTIE TINQ................12 cent korting !!!!!!!

Ongelezen bericht door sinn »

Daar is radar groot mee geworden "het opnemen voor de gedupeerde"

Maar jij zal wel zo'n egotrippertje zijn die alleen aan zichzelf denkt. En niet te vergeten een kinderachtig figuurtje.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: ACTIE TINQ................12 cent korting !!!!!!!

Ongelezen bericht door NAK »

sinn........ Je aller eerste reactie op dit forum?
En dan al zo uithalen naar iemand die een andere mening heeft als de topic schrijver?
Dat geeft perspectief voor de toekomst. :lol:

Trouwens als ik zie hóe je reageert, kan het niet anders zijn dan dat je voor Radar werkt.

Het blijft nog steeds vreemd dat, mensen die een andere mening hebben als de klager nog steeds als egocentrisch en kinderachtig gezien worden.

sinn
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 mei 2006 16:39

Re: ACTIE TINQ................12 cent korting !!!!!!!

Ongelezen bericht door sinn »

@ Nak, komt door je opmerking en hoe jij reageert op een bericht, dacht dat het wel wat volwassener kon.
En al zou ik voor RADAR werken ...wat dan nog? Ik ventileer mijn mening ook ,en dat wordt schijnbaar niet in goede aarde ontvangen, gezien de reactie.

amber2307
Berichten: 36
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:24

Re: ACTIE TINQ................12 cent korting !!!!!!!

Ongelezen bericht door amber2307 »

@Karr...........iedereen kan er vanuit gaan, dat 4 mei op donderdag valt....maar iedereen doet dat niet !!! heb jij jezelf nog nooit vergist in een dag ?
knap dan hoor !!!! En btw @karr........eerst ff goed het bericht lezen oké, waar staat dat er geëist werd dat de korting alsnog werd gegeven?
Er staat of ze de aktie niet 1 dag eerder konden laten ingaan....voor de mensen die wel op woensdag aan de pomp staan? dus nogeens niet voor onszelf.........


En @ nak.............wie zonder zonde is.......werpe de eerste steen :P
Zeker zelf nog nooit, op een koopje afgegaan ? zeker nooit gezeurd over dat alles zo duur is geworden......benzine.....levensonderhoud ???
Ach het is zo gemakkelijk om ergens tegenaan te schoppen toch?

@sinn... fijn dat je er tenminste net zo over denkt als ik.....er zijn nog mensen die met hun medemens meeleven, en idd dit forum is bedoeld om zulke fouten te plaatsen........geloof dat dit de hele opzet is van Tros radar !!!
En @sinn voor iedereen moet het een 1ste keer zijn.......denk dat Nak zijn 1ste reactie is vergeten ? :?: gezien deze opmerking lijkt me dat ook een wijs besluit.... :D

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: ACTIE TINQ................12 cent korting !!!!!!!

Ongelezen bericht door tienepien »

Is er vorig jaar misschien ook zo'n actie geweest? Misschien hebben ze per ongeluk dezelfde flyers laten drukken.

Maar goed, aan de ene kant is het een slordige fout, aan de andere kant moet je daar als klant natuurlijk ook opletten.
Het zou netjes zijn om mensen een beetje tegemoet te komen, maar ik denk dat klanten ook begrip moeten hebben voor het maken van een fout.


En jongens, doe eens aardig tegen elkaar! Dat gebekvecht verziekt dit hele forum

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: ACTIE TINQ................12 cent korting !!!!!!!

Ongelezen bericht door NAK »

En @ nak.............wie zonder zonde is.......werpe de eerste steen
Heb ik ooit beweerd die eerste steen in handen te hebben??????
Zeker zelf nog nooit, op een koopje afgegaan ?
Jawel hoor, misschien niet voor te stellen maar ik vertoon ook menselijke trekken :wink:
zeker nooit gezeurd over dat alles zo duur is geworden......benzine.....levensonderhoud ???
Zeker wel, maar bij voorkeur niet op een forum waar 99,9% van de leden de problematiek al kennen.
Ach het is zo gemakkelijk om ergens tegenaan te schoppen toch?
Vraag jezelf dan maar eens af wie.....waar tegen aan schopt.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: ACTIE TINQ................12 cent korting !!!!!!!

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Karr-2 gaat er zonder meer vanuit dat de consument altijd fout zit, en dat de leverancier ALTIJD maar dan ook ALTIJD gelijk heeft. En daar word ik zo langzamerhand een beetje misselijk van.

Wie zegt mij namelijk, dat die aktie DONDERDAG 4 mei in moest gaan in plaats van WOENSDAG 3 mei?

Je kan in dit geval namelijk twee kanten op redeneren.

Karr zegt: iedereen kan nagaan dat het DONDERDAG 4 mei is, en concludeert daaruit dat de consument geen recht heeft op de korting. Maar wie zegt mij, dat de adverteerder niet toch WOENSDAG DRIE mei bedoelde?

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: ACTIE TINQ................12 cent korting !!!!!!!

Ongelezen bericht door karr-2 »

Gokje : Omdat ze dat er anders wel neer gezet hadden ??

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: ACTIE TINQ................12 cent korting !!!!!!!

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Wat ik dus wil zeggen:

waarom ga jij er per definitie van uit dat er donderdag 4 mei had moeten staan, en dat de consument dat had moeten begrijpen?

Ik ga er zelf niet per definitie vanuit dat het dus woensdag 3 mei had moeten zijn, maar zeg alleen dat het nonsens is om zonder meer de schuld van de foutieve datum bij de consument neer te leggen.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: ACTIE TINQ................12 cent korting !!!!!!!

Ongelezen bericht door Shareena »

Mag hopen dat je met al die moeite wel 12 cent per liter korting zou krijgen...

Gesloten