LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie is hier de simonly expert?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hooijertie

Wie is hier de simonly expert?

Ongelezen bericht door hooijertie »

Hallo radar vrienden, mij is niet helemaal duidelijk hoe het sim only principe werkt. Wel in grote lijnen=geen toestel, dit voordeel komt de sim only afnemer ten goede in de vorm van korting op de factuur of eenmalig cash back
Nu blijf ik nog met vragen zitten na lezen hier en bijvoorbeeld het bezoeken van de telfort site. Hier lees ik oa (zie stukje hieronder) dat deze persoon voor een sim only abo is gegaan en er 15 euro pm voor betaald. Toch geeft hij/zij ook aan dat hetzelfde product ook voor de 1/2 kan.
Om met de woorden van Louis te spreken; ben ik nou zo slim,...of is die ander zo dom?! Waarom betaal je 15 als het voor 7,5 kan?
" in de jaren prepay was ik gemiddeld 20-30 euro per maand kwijt aan belminuten maar nu met debitel heb ik een soort van prepay belbundel Ik moet elke maand 90 belminuten kopen voor 15 euro en in de praktijk krijg ik die meestal net op of ga er net overheen Groot voordeel van dit abonnement (debitel 90 voor 2 jaar) is dat je na de belbundel minuten(dus als je meer dan 90 minuten belt per maand) slechts 0,01 euro per minuut betaald voor gesprekken naar vaste telefoons Dit abo is ook als een zogenaamd 'simonly' abonnement te krijgen en dan is de maandelijkse belbundel zelfs voor maar de helft van de prijs (dus 7 euro 50 ) "
Ook heb ik div site bekeken oa telfort. Daar lees ik idd dat het telfort abo 100+50 normaal 15 kost en nu 5,95
Telfort
Wanneer ik dit zelfde abo opzoek in bijvoorbeeld
belzaak
kost dit telfort abo
in de actie 4,95 en NORMAAL 7,5 ???????????
Wacht even nu volg ik het niet meer. Wanneer de actieperiode voorbij is=jaar of twee jaar
ga ik dan over naar het normale maandbedrag ?
en b
betaal ik dan 15 of 7,5 euro pm ?
Wie is al jaren simonly gebruiker en weet precies hoe het zit?

Debitel heeft ook regelmatig sim only aanbiedingen die te mooi lijken om waar te zijn. Uit ervaring weet ik dat de aanbieding vaak anders is dan het in eerste instantie lijkt. Lees alle klachten op dit forum.
Nu lees ik bijvoorbeeld bij Debitel dat ik onbeperkt van mobiel naar vast kan bellen voor slechts 9,95 pm het zg belvrij abo
http://www.debitel.nl/
Dit zou betekenen dat ik mobiel goedkoper zou zijn per mnd dan vast bellen. Ik bel nu kpn basis en betaal alleen de starttik via carrier. Het kpn basis abo alleen is al duurder pm dat de debital aanbieding.
Is de omslag gemaakt? is mobiel bellen goedkoper dan vast of spiegelt debitel het iets te mooi voor?
Wat gebeurt er bv met de prijs na de actieperiode. Wordt deze dan drie keer de prijs?
Ervaringen alsjeblieft
Bedankt voor je hulp alvast en een prettige dag
gr Ronald
Laatst gewijzigd door hooijertie op 04 mei 2006 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.

LeSi

Re: Wie is hier de simonly expert?

Ongelezen bericht door LeSi »

Hallo kassa vrienden.....

blijkbaar weet je niets van simonly, maar ook niet op welk forum je zit!

hooijertie

Ongelezen bericht door hooijertie »

Op speciaal verzoek van lesi tekst aangepast. Altijd goed een kritische geest en een inhoudelijke bijdrage

Shareena

Ongelezen bericht door Shareena »

Vaak zie je bij telefoon winkels staan : nu 300 belminuten voor 3.95. Dit houdt in dat je een sim-only contract afsluit voor 1 of 2 jaar en dat je -mits je tijdig opzegt- na het contract termijn van je sim-only contract af bent!

Gesloten