LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Up2Date

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
FemmeFatale

Up2Date

Ongelezen bericht door FemmeFatale »

Mensen tot zelfmoord aanzetten: walgelijk...Je moest je schamen.
Bedenk wel je mag een eigen mening hebben, maar geen onwaarheden uiten.
Smaad en laster Daar maken jullie je schuldig aan. Pas maar maar op, want anders zul je je voor de rechter moeten verantwoorden.
EINDE DISCUSSIE

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Up2Date

Ongelezen bericht door Fiore »

alweer einde discussie? Jeetje, je hebt het er ook maar druk mee ook he, met deze discussie sluiten.. misschien betekent dat wel dat mensen er helemaal nog niet over zijn uitgesproken, wie ben jij nou helemaal om deze discussie te sluiten?

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: Up2Date

Ongelezen bericht door Frankkk »

Je hebt nu zelf bewezen dat je een laffe hond bent; namelijk door niet verder te gaan in het draadje up2date dat al bestond!

En onwaarheden, waar tref je die aan? Som ze maar eens op, compleet met poster en tijd!

Smaad en laster? "Jullie"?

Je bewijst maar weer eens dat er met jullie niet te discussieren valt, want je probeert de discussie te stoppen door te dreigen met de rechter en door met het zinnetje 'EINDE DISCUSSIE' te eindigen.

Net zoals die linkerdame van up2date in TROS RADAR. Er werd haar een vraag gesteld, maar in plaats van rechtstreeks op de vraag in te gaan zei ze maar weer zoiets van: ,,Wat ik in ieder geval wil zeggen... ...".

Blablabla.... veel geschreeuw en weinig wol. Geld verdienen over iemand anders rug, lekker stoer. Lekker voorbeeld voor eventuele toekomstige (hopelijk niet) kleinkinderen!

essie94
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jan 2006 09:28

Re: Up2Date

Ongelezen bericht door essie94 »

Hallo allemaal,

Ik ben het gedeeltelijk eens met een ieder hier.

Ook ik ben sinds een aantal maanden ingeschreven en heb inmiddels 3 dates gehad via hen. Geen van drieen pasten bij mij, ze waren mijn type niet, terwijl je van tevoren aan kan geven wat je ongeveer zoekt, Ik zoek bijvoorbeeld donkerharig en bruine ogen maar alle drie de dates waren blond en hadden lichte ogen. Ik zocht spontaan en lekker vlot en kreeg verlegen en ingetogen. Op de donkere ogen of het donkere haar wil ik nog wijken maar als ik een compleet totaal ander iemand krijg ook qua karakter dan doe je als bedrijf niet erg je best terwijl mij verteld werd dat ze handmatig met een man of 70 kijken wie er bij je past en dat er naar je profiel gekeken wordt.
Eén van die drie dates vertelde mij dat de werkneemster van Up2Date vertelde dat het raadzaam was op het formulier te zetten dat hij een eigen zaak heeft omdat vrouwen daarop vallen. Hij had wel een eigen zaak maar om nu erop aan te dringen dat hij dat er neer moest zetten als lokkertje dan heb je geen hoge dunk van vrouwen en vind dat niet erg professioneel moet ik zeggen!!

Die 2 uur testen afnemen neem ik dan nog voor lief maar ik vraag me dan wel af waarvoor als je er niks mee doet.

Over die werkneemster die meedeed met het programma kijk ik niet van op omdat mij daar wel destijds in Arnhem is verteld dat er ook werknemers ingeschreven stonden en ja, waarom zouden die dan niet mee mogen doen? Ze betalen er ook voor en zijn ook zoekende dus tja, voor mij geen probleem. Misschien handig geweest als ze dat van tevoren verteld hadden in het programma.


Dat het veel geld is dat ben ik met jullie eens maar het is aan jezelf of je het wilt betalen of niet. Ok, de wijze waarop klopt niet maar uiteindelijk ben je altijd nog baas over je eigen knip!!

Voor mij even geen dates meer want om een avond door te brengen met iemand die je totaal niet aanspreekt is niet waar ik op zit te wachten en kan mijn tijd dan wel anders gebruiken

johan1

Re: Up2Date

Ongelezen bericht door johan1 »

ik heb ook ernstig mijn twijfels over de AVR. Die vereniging pretendeert
dat de bureaus die aangesloten zijn kwaliteit leveren. Ik ben eens gaan kijken op allerlei forums en zie dus dat over bijna elk bureau dat daar aangesloten is of is geweest wel ontevreden singles zijn over de geleverde diensten. Daarnaast kwam ik er achter dat mevrouw Monsch
niet alleen de voorzitter is van de AVR maar ook de oude directeur is van Mens en Relatie. Haar foto staat ook gewoon nog in allerlei advertenties. Lekker geloofwaardig allemaal. Wat blijkt, haar zoon is daar nu de directeur. Haar dochter verzorgt de opleidingen om consulent te worden en te slagen om zelfstandig een bureau te beginnen en lid te worden bij de AVR en als zij echt goed zijn dan krijgen zij uiteraard een baan aangeboden bij Mens & Relatie. Dan hebben zij een geschillencommissie en een mediator. Hoor ik via een vriendin van mij die een geschil had met een bureau dat die mediator getrouwd is met de meneer die de geschillen beoordeelt. Zij werd ook uitgenodigd bij de mediator thuis in plaats van een bezoek op kantoor.
Op de deur stond de naam van de persoon die uitspraken doet over de geschillen. Ik ben single en zoekende, maar ik hou het uberhaupt even voor gezien.

Ilona

Re: Up2Date

Ongelezen bericht door Ilona »

Ja Johan, je hebt volkomen gelijk. De AVR is een grote familiekliek. De mediator en de man van de AVR-geschillen commissie zijn met elkaar getrouwd. Dit echtpaar behoort tot de beste vrienden van mevrouw Mönch en haar zoon Radboud Visser de oprichters van Mens & Relatie. Deze zoon heeft nu ook de Stichting Date (AVR) gekocht. Als je je er in gaat verdiepen (Kamer van koophandel en wie zitten er achter de websites) dan kun je ontdekken dat ook de volgende AVR-bureaus: RelatieRelatie, Vivid, Mates & Dates, E-Matching en Interrelatie in handen zijn van de familie Mönch-Visser. Kortom de AVR = Mens & Relatie = Voorzitter Geschillencommissie + Mediator.

Ilona

Re: Up2Date

Ongelezen bericht door Ilona »

Wel is het zo dat het AVR-bureau Amor, waar mannen zich kunnen inschrijven om in contact te komen met Oost-Europese vrouwen, niet tot Mens & Relatie behoort. Althans dat heb ik niet kunnen achterhalen.

Richard5
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2006 12:12

Re: Up2Date

Ongelezen bericht door Richard5 »

ik kom me ook ff melden als slachtoffer van up2date na in dec 2004 lid te zijn geworden had ik in febr al twijfels ook omdat ik in termijnen ging betalen en dit maar amper kan opbrengen.. heb me ook om laten praten door die "charmante" en alles begrijpende dames..
Ben in febr 2005 dus al gestopt met betalen en heb geprobeert een regeling te treffen was een zeer stroeve communicatie kreeg ook pas na vele maanden bericht totdat ik in dec een deurwaardersbrief krijg..
Nu heb ik de rechtsbijstand ingeschakeld 3 maanden niets gehoord totdat ik hoor dat de zaak aan een collega is doorgegeven binnen een week bericht dat ik gewoon zou moeten betalen ondanks de vele negatieve berichten hier..

Georgette
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 mei 2006 18:48

Re: Up2Date

Ongelezen bericht door Georgette »

:( Ja beste mensen heb altijd gedacht dat ik een verstandig mens ws/ben die niet over één nacht ijs gaat helaas heb ik op 28 april mij
ook laten hersenspoelen door één van de "charmante"dames van UP2DATE, 2 en een half uur op me ingepraat, geen antwoord gekregen op mijn vraag wat de kosten waren.
Mevrouw zag het helemaal zitten er waren de laaste tijd véél heren van mijn niveau (!) ingeschreven dus, nou... dat zou wel goed komen.
'Twee dagen vóór mijn afspraak werd ik alweer door een medewerkster gebeld of ik toch vooral mijn legitimatie en mijn BANKPAS niet wilde vergeten mee te nemen. Ja nu begrijp ik, maar dat is achteraf praten waarom vooral die bankpas zou belangrijk voor ze was.
Na die 2 en half uur kwam dan eindelijk het kostenplaatje op tafel, voor mij het "gouden programma"van € 2650,=, 5 introductiebrieven binnen 24 maanden. En of ik maar even direct wilde tekenen en betalen, ik was compleet overdonderd, ik die altijd goed nadacht over een aankoop tekende en pinde met mijn creditcard € 1000,=!!!!!!! de rest "mocht ik in termijnen van 8 maanden betalen, het totale bedrag was met adm.kosten erbij opgelopen tot € 2785,50.
Ik vroeg bedenktijd, maar dat werd mij niet in dank afgenomen, en heel slim speelde ze daar ook weer op in, hoe sneller je officieel ingeschreven staat hoe sneller we voor je aan de slag kunnen, toen heb ik het gedaan, niet te begrijpen!
Terug naar huis in de auto voelde ik mij steeds beroerder worden, wat een hoop geld.
Maandag heb ik de knoop doorgehakt en een aangetekende brief gezonden dat ik de overeenkomst hierbij ontbind, ze zetten wel neer in hun contractje bij 2.2 dat er bij annulering 25% van de totale som betaald moet worden maar daar heb ik vanmiddag nog even over gebeld met een jurist van de Consumentenbond, overigens vertelde hij mij dat ze zich helemaal niet hebben aangesloten bij de geschillencommissie, ook al weer bedriegerij.
Met mij zijn ze nog niet klaar, ik vind hunwerkwijze crimineel, ze maken misbruik van een groep mensen die of eenzaam zijn of zoals ik weduwe en genoeg hebben van het alleengaan, en geloof me ik zag hier op de site dat we dan wel "loosers"zouden zijn als het je niet lukt om op een normale manier aan je partner te komen, nou dat is echt niet zo hoor.
Zo voel ik me niet en dat ben ik niet, punt uit!
Maar de dames zijn van mij nog niet af.
Wie doet er mee om ze of juridisch aan te pakken of om gezamenlijk naar bv de Telegraaf te stappen.
Ik ben er klaar voor, wil mijn € 1000,= terug !!!!
wie doet er mee???????????????

Richard5
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2006 12:12

Re: Up2Date

Ongelezen bericht door Richard5 »

Ik sluit me bij je aan!

Heb eerst mijn rechtsbijstandverzekering in de strijd gegooid maar die volgen percies de regels terwijl er hier sprake is van misleiding je mag wel iets terugverwachten voor dat vele geld..
Heb me van de week bij de geschillencommissie gemeld hoop dat dat iets uithaalt..

Georgette
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 mei 2006 18:48

Re: Up2Date

Ongelezen bericht door Georgette »

Hallo Richard5

Fijn dat je meedoet om ten strijde te trekken tegen de oplichters bij UP2DATE. Je schrijft dat je een klacht hebt ingediend bij de geschillencommissie.
Ik ben vandaag op onderzoek gegaan (mede op advies van een jurist van de Consumentenbond) .
UP2DATE heeft in februari door middel van een persbericht verklaart "dat zij zich zouden inschrijven bij de geschillen commissie"nu ook hier weer leugens!!!! Ze staan helemaal niet ingeschreven.
Kun je mij vertellen bij welke commissie jij je legt hebt gedeponeerd?
Ik heb ook gekeken op de site van www.relatiebureaus.info.
Ook het forum van het M/V-life is bezig met UP2DATE er daar iemand die net als ik ook vraagt naar lotgenoten.
Ik ga proberen om daarmee verder contact te leggen.
Houden we elkaar op de hoogte?
Groet,
Georgette

Georgette
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 mei 2006 18:48

Re: Up2Date

Ongelezen bericht door Georgette »

Zoek nog steeds lotgenoten en Crazycat want wat ik hier op de site las, geeft me het gevoel dat hij heel veel van deze zaak afweet.

Inmiddels heb ik gekeken op de site www.relatiebureau.info, bij het kopje, over het GRC (ook geschillen com) maar ook daar staat UP2DATE niet ingeschreven,ze maken hun eigen wetten, nu nagaan of dat in Nederland maar ongestraft kan! :?: :?:

Gesloten