LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gratis hotelclub card bij huishoudbeurs

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
ferle

gratis hotelclub card bij huishoudbeurs

Ongelezen bericht door ferle »

Ook een gratis Hotelclub card ontvangen bij toegangskaarten voor de Huishoudbeurs in de RAI?
Let wel even op, als je niet op tijd een afmeldingsbrief stuurt zit je er volgend jaar (betaald!) aan vast.
Staat te lezen in de algemene voorwaarden.

Dilbert29

Re: gratis hotelclub card bij huishoudbeurs

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Dubbel posten is niet nodig hoor, eenmalig is meer dan genoeg.

Als mensen de Algemene Voorwaarden niet lezen dan verdienen ze niets anders dan minimaal 1 jaar nog te betalen. Bij dit soort dingen lees je toch alles wat je krijgt?

Jonjo

Ongelezen bericht door Jonjo »

Heeft U zich moeten legitimeren bij de gratis ontvangst van de kaart? Zoja, dan had U beter moeten weten, zoniet, hoe kunnen ze van U dan volgend jaar geld vragen?

ferle

Ongelezen bericht door ferle »

Zoals ik al schreef is het in de voorwaarden te lezen, en ja, je moet je naam opgeven. Er wordt alleen bij de aanbieding niet vermeld dat het om een abonnement gaat, dat lees je dus alleen in de voorwaarden.

Jonjo

Ongelezen bericht door Jonjo »

Als ik naar een beurs ga waarvoor ik niet uitgenodigd ben en dus een kaartje moet kopen, krijgen ze van mij mijn naam niet. Dus zelf toch een beetje onzorgvuldig geweest in mijn opinie.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Zoals het echte Nederlanders betaamt zijn we altijd uit op een koopje en gaan we pas later klagen als blijkt dat het niet zo gaat als dat we gepland hadden.

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

en daar hebben we karr weer, die principieel altijd de volle prijs overal voor wil betalen. :? :? :?

zorrado

Ongelezen bericht door zorrado »

Koop nooit meteen een hotelbon rchstreeks bij een aanbieder maar altijd via bulkaanbieder Dan is het altijd veel goedkoper. Ik vond de Dinerjaarkaart (35Euro) en de Piccolo Hotelbon (20 Euro) samen voor 9,-Euro op www.dagvandeaarde.nl
Je krijgt er ook nog sauna's en musea bij. Alles onder het mom van samenwerking het Goede Doel. Ook is er een vaak hoge korting bij dagjeuit.nl. Gewoon even googelen en je betaalt veel en veel minder.

Petra

Gesloten