LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leuke actie van Bose????

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Jamo100

Leuke actie van Bose????

Ongelezen bericht door Jamo100 »

In december 2005 hebben wij de Bose 321GSX dvd systeem gekocht voor €2499,-. Ze verzekerde ons dat dit de nieuwste was en dat de prijs vast stond.
Nu zien we dat dezelfde Bose 20% is afgeprijsd, nu €1999,-. Bovendien kunnen klanten die de eenvoudigere versie hebben gekocht hun Bose laten omruilen naar de GSX versie voor €149,-.
Wij kunnen voor €149,- 100 uur extra geheugen krijgen(nu 200 uur en daarna 300 uur geheugen ommuziek in op te slaan).

Ik vind dit schande en vraag me af of er iets aan te doen is, Bose lijkt een gerenomeerd merk en belooft exclusiviteit maar door een (volgens hen) exclusief produkt zomaar 20%, na 5 maanden,af te prijzen voel ik me belazerd

RobbieP

Re: Leuke actie van Bose????

Ongelezen bericht door RobbieP »

dat is toch altijd met electronica? wat nu supermodern is, is over een half jaar alweer ouderwets en kan je dan voor een prikkie kopen. hier doe je weinig tegen lijkt me

gerland

Ongelezen bericht door gerland »

hier doe je weinig tegen lijkt me
Hoeft ook helemaal niet!
Omdat er niks aan de hand is.

Dit forum staat vol met berichten van kopers die zich opgelicht voelen, omdat een tube tandpasta een dag na de koop ineens in de aanbieding blijkt te zijn ("Kan dat zo maar in Nederland???" :x )

Jamo100 voegt daar nu een geheel nieuwe dimensie aan toe, nu hij zich "belazerd" voelt omdat een winkelier nu 20% korting geeft op hetzelfde electronica produkt dat hij daar, vijf maanden geleden!, gekocht heeft.

Hulp nodig? :?

Jamo100

Tjonge tjong(gerland) wat een gefrustreerde reactie, waarom lees je dit forum eigenlijk als het allemaal zo'n onzin is??

gerland

Tjonge tjong(gerland) wat een gefrustreerde reactie

Bij mij is geen sprake van welke vorm van frustratie dan ook.
Hoe u dat in mijn reactie kunt lezen, moet u maar eens uitleggen.

waarom lees je dit forum eigenlijk als het allemaal zo'n onzin is??
Tsja, wat moet ik hier nu mee? Heeft u wel het juiste bericht gelezen?

Groet,
Gerland

Jamo100

Ik ga niets uitleggen.
In ieder forum zitten dit soort "bijdehante' types die waarschijnlijk hun zo uitgesproken mening moeten ventileren omdat het anoniem kan.En allerei discussies uitlokken die niet meer over het onderwerp gaan.
Dat gedoe heb ik geen zin in.
Ik vraag normale reacties of ze nu wel of niet in mijn voordeel zijn.
Doei

trappist

Ongelezen bericht door trappist »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

gerland

Jammer dat u niet wat sportiever kunt reageren
Ik vraag normale reacties of ze nu wel of niet in mijn voordeel zijn.
Doei
Laten we nu dan maar gaan wachten op de reactie van de eerste forumlezer die het van harte met u eens is.

(kan even duren)

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Zoals Gerland terecht al opmerkt, waarschijnlijk zal geen mens het met u eens zijn. Als de prijsverlaging een dag later was, zou ik zeggen vooruit dan maar. Maar ruim 5 maanden later, dat is echt een geval van "jammer, maar helaas"

Over het algemeen is het zo dat apparatuur duur is als het net nieuw is en daarna in waarde daalt. Als je het dus meteen koopt bij uitkomst loop je het risico dat je meer betaald dan een paar maanden later. Niets aan te doen vrees ik.

acjzr1

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Als je iets van Bose koopt ben je bij voorbaat al genaaid,dus achteraf niet zeuren want Bose luistert niet naar z'n klanten.De reeks 3,2,1, eindigt niet voor niets op NUL...3,2,1,0... :evil:

djmaze

Ongelezen bericht door djmaze »

Alle 321 systemen zijn in prijs verlaagd sinds 1 mei.
MediaMarkt heeft nog een berg oude versies staan en heeft nu een probleem dus je ziet v. Gaal elke dag :lol:

Dat Bose je een aanbieding geeft is heel netjes, als iedereen dat nou eens deed.... :roll:

Stel je voor je koopt een computer en 5 maanden later krijg je een aanbieding omdat hij 1000 euro goedkoper is....
Computer prijzen dalen drastisch, sommige componenten dalen zelfs per seconde in prijs.

Gesloten