LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] t for telecom: philips dect 122 voor 9,95€ + pretium telecom
t for telecom: philips dect 122 voor 9,95€ + pretium telecom
Hallo allemaal,
t for telecom heeft een aanbieding:
een Philips dect 122 telefoon voor 9,95 euro, maar dan wel met een pretuim telecom abonnement.
Ik ben naar de winkel geweest maar werd er niet echt wijzer van.
Iets van een jaar gratis bellen, of zonder abonnement maar dan met KPN + 5 euro per maand. Hmm ... ik weet het niet.
Heb gezocht op het net maar verder nix gevonden.
Misschien dat hier mensen zijn die weten waar het over gaat, of ervaring hebben met deze aanbieding.
Graag reacties
t for telecom heeft een aanbieding:
een Philips dect 122 telefoon voor 9,95 euro, maar dan wel met een pretuim telecom abonnement.
Ik ben naar de winkel geweest maar werd er niet echt wijzer van.
Iets van een jaar gratis bellen, of zonder abonnement maar dan met KPN + 5 euro per maand. Hmm ... ik weet het niet.
Heb gezocht op het net maar verder nix gevonden.
Misschien dat hier mensen zijn die weten waar het over gaat, of ervaring hebben met deze aanbieding.
Graag reacties
Re: t for telecom: philips dect 122 voor 9,95€ + pretium telecom
Het gaat om deze draadloze telefoon van Philips:
http://www.tfortelecom.nl/folder/big/wk ... age_10.jpg
Heeft iemand deze gekocht en ervaring met het Pretium abonnement?
Hoe lang zit je eraan vast? Is het duurder of goedkoper? enz. enz. ...
http://www.tfortelecom.nl/folder/big/wk ... age_10.jpg
Heeft iemand deze gekocht en ervaring met het Pretium abonnement?
Hoe lang zit je eraan vast? Is het duurder of goedkoper? enz. enz. ...
Heeft er iemand deze aanbieding gekocht en weet er meer van?
De nieuwe link is :
http://www.tfortelecom.nl/t4t/images/fo ... age_11.jpg
... links boven is de aanbieding
Graag reacties
De nieuwe link is :
http://www.tfortelecom.nl/t4t/images/fo ... age_11.jpg
... links boven is de aanbieding
Graag reacties
Hmm.. dus weer zo'n vage advertentie.
Had het ook gezien en het leek mij wel een mooie aanbieding.
Maar als blijkt dat er ook nog een abonnement moet worden afgesloten niet erg aantrekkelijk meer.
Kan alleen niets vinden in de tekst dat het icm is met een abo.
Kan dit wel en zijn de overige telefoons op de bladzijde dan ook icm met een abonnement?
Had het ook gezien en het leek mij wel een mooie aanbieding.
Maar als blijkt dat er ook nog een abonnement moet worden afgesloten niet erg aantrekkelijk meer.
Kan alleen niets vinden in de tekst dat het icm is met een abo.
Kan dit wel en zijn de overige telefoons op de bladzijde dan ook icm met een abonnement?
Pretium is geen abo hoor. Dat is gewoon net zoiets als Tele2 voor je vaste lijn: goedkoper bellen, overstappen naar een ander wanneer je wilt.
Net even in de winkel geweest bleek dat het toestel was uitverkocht.
Op navraag bleek dat zij maar 1 exemplaar hadden gehad.
Goeie actie zo gezegd....
Maar bij enig doorvragen blijkt dat er een voordeelabonnement van 13,50 bij moet worden afgesloten. U kunt dan gratis bellen binnen Nederland naar vaste nummers.
Op mijn vraag waar dat dan staat bladerde de verkoper drie bladzijde terug in de folder.
Lijkt mij toch logisch dat dit soort voorwaarden op zijn minst op de zelfde bladzijde moet staan.
Ik heb hier maar 1 woord voor MISLEIDING.
Op navraag bleek dat zij maar 1 exemplaar hadden gehad.
Goeie actie zo gezegd....
Maar bij enig doorvragen blijkt dat er een voordeelabonnement van 13,50 bij moet worden afgesloten. U kunt dan gratis bellen binnen Nederland naar vaste nummers.
Op mijn vraag waar dat dan staat bladerde de verkoper drie bladzijde terug in de folder.
Lijkt mij toch logisch dat dit soort voorwaarden op zijn minst op de zelfde bladzijde moet staan.
Ik heb hier maar 1 woord voor MISLEIDING.
-
Volgens mij noemt men het "reclame".....
Overigens, Pretium is inderdaad een CPS bedrijf, zonder abonnementskosten.
Waar die 13.50 vandaan komt??????
Overigens, Pretium is inderdaad een CPS bedrijf, zonder abonnementskosten.
Waar die 13.50 vandaan komt??????
Het is geen pretium hoe het heet weet ik niet meer.
Kost gewoon 13,50 p/m en het bellen naar vaste nummers is dan gratis.
Maar het gaat er ook om dat men een telefoon aanbied voor 9,50 en wat later blijkt dat daar iets aan vast zit wat drie blz verder staat vermeld in de folder.
Kost gewoon 13,50 p/m en het bellen naar vaste nummers is dan gratis.
Maar het gaat er ook om dat men een telefoon aanbied voor 9,50 en wat later blijkt dat daar iets aan vast zit wat drie blz verder staat vermeld in de folder.
Ze zeiden tegen mij dat het toch echt via Pretium gaat, maar ze vertelden niet over die 13 euro 50.
Wat er 3 bladzijden terug staat in de folder is alleen : vraag naar de actie voorwaarden of kijk op de site.
Dus gewoon reclame met een abonnement addertje!
Wat er 3 bladzijden terug staat in de folder is alleen : vraag naar de actie voorwaarden of kijk op de site.
Dus gewoon reclame met een abonnement addertje!
Ook ik ben er ingeluisd bij dat vervloekte Pretium. Het is pure misleiding waarmee ze te werk gaan. Volgens Consuwijzer, ook al bekend met de zwendelpraktijken van deze bedenkelijke telecomprovider, kunnen slachtoffers zich beroepen op dwaling. Omdat Pretium bij het overdonderen van KPN-klanten niet duidelijk vermeldt dat je overstapt naar een andere telecomprovider en zich zelfs voordoet als KPN.
Ik wil er ook vanaf, maar nu dreigen ze twaalf maanden abonnementskosten van onze giro te incasseren als ik terugga naar KPN. Terwijl ik ze een rode kaart heb opgestuurd en ze niet gemachtigd zijn op onze rekening, incasseren ze doodleuk bedragen. Ze gaan gewoon maar hun gang en als je niet naar hun pijpen danst zit je zonder telefoon.
Wat mij betreft zijn het criminelen. Hoe is het mogelijk dat dit bedrijf op deze wijze kan functioneren in ons land en misbruik kan maken van het vertrouwen èn de bankrekeningen van mensen? Als je de verhalen leest, alleen al op dit forum! Schrijnend en schandalig! Pure intimidatie is het, de werkwijze van Pretium en naar mijn ervaring treden ze de wet met voeten. Hoe meer mensen tegen Pretium in het geweer komen, hoe meer kans we maken om deze zwendelaars voor de rechter te krijgen. Bij deze mijn bijdrage. Ik lust ze rauw en ik voel mee met alle andere Pretium-gedupeerden. Mijn hoop is gevestigd op Radar.
Ik wil er ook vanaf, maar nu dreigen ze twaalf maanden abonnementskosten van onze giro te incasseren als ik terugga naar KPN. Terwijl ik ze een rode kaart heb opgestuurd en ze niet gemachtigd zijn op onze rekening, incasseren ze doodleuk bedragen. Ze gaan gewoon maar hun gang en als je niet naar hun pijpen danst zit je zonder telefoon.
Wat mij betreft zijn het criminelen. Hoe is het mogelijk dat dit bedrijf op deze wijze kan functioneren in ons land en misbruik kan maken van het vertrouwen èn de bankrekeningen van mensen? Als je de verhalen leest, alleen al op dit forum! Schrijnend en schandalig! Pure intimidatie is het, de werkwijze van Pretium en naar mijn ervaring treden ze de wet met voeten. Hoe meer mensen tegen Pretium in het geweer komen, hoe meer kans we maken om deze zwendelaars voor de rechter te krijgen. Bij deze mijn bijdrage. Ik lust ze rauw en ik voel mee met alle andere Pretium-gedupeerden. Mijn hoop is gevestigd op Radar.