http://images.google.nl/images?hl=nl&q= ... a=N&tab=wi
Bedenk maar eens hoe je in de problemen kunt komen met dit soort dingen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Er zijn gewoon mensen met een laag IQ.
-
Re: Er zijn gewoon mensen met een laag IQ.
Je hele hebben en houwen op internet ......
Al je leuke familiekiekjes .......
Nee, dat zou ik inderdaad niet leuk vinden .....
Lieske
Al je leuke familiekiekjes .......
Nee, dat zou ik inderdaad niet leuk vinden .....
Lieske
Deze mensen zijn inderdaad dom!! Op deze manier kan je zelfs gigantische leningen afsluiten op naam en id van een ander. Ik ben wel met mijn eigen naam te vinden op Google, maar dat vind ik geen probleem. Maar dit soort dingen zou ik never nooit doen.
Ja ik raad gewoon aan om een schuilnaam te gebruiken op forums en andere accounts etc.Deze mensen zijn inderdaad dom!! Op deze manier kan je zelfs gigantische leningen afsluiten op naam en id van een ander. Ik ben wel met mijn eigen naam te vinden op Google, maar dat vind ik geen probleem. Maar dit soort dingen zou ik never nooit doen.
Naar boven
Met je echte naam op een forum staan, dat maakt nog niet uit. Maar met je compete, nog geldige, id op internet staan, dat is vragen om moeilijkheden.
IQ als onderwerp. Bij de signalering van het geplaatste. [passport indificatie-bewijs ] Zou het toch raadzaam zijn om deze personen en de gegevens ter bescherming[voor deze personen] zo spoedig mogelijk te [laten] verwijderen.
En weet je wat het grappige van dit verhaal is? Dat de domheid van deze mensen op Google wordt afgeschoven. Dat is net zoals Super Mario Brothers de schuld geven van moorden gepleegd door verknipte amrikaanse jongeren.
Een jonge meid heeft in een dronken bui een pikante foto van haar op internet gezet.
Nu heeft ze Google aangeklaagd vanwege dat haar foto te vinden is via Google.
Hoezo laag IQ?
Nu heeft ze Google aangeklaagd vanwege dat haar foto te vinden is via Google.
Hoezo laag IQ?