Advies aan iedereen met TELE2 Preselect :
Controleer gesprekskosten op je factuur
Neem nooit aan dat de vermelde gespreks kosten juist zijn.
Simpele geval :
- Ontvang een tele2 factuur ;
- Kijk er wat vluchtig doorheen ;
- Zie een gebeld vast nummer staan buiten mijn regio ;
- Gesprekskosten 19 euro per uur ???
Gebeld natuurlijk met de klantenservice 0900 - 16 02. (Blijft voor mij nog steeds een raadsel waarom ze dit nummer open houden)
"Inderdaad dit lijkt mij niet juist" werd er mij verteld ... alleen kon deze fijne Tele2 medewerker dit gebelde nummer niet in mijn bel overzicht zien. Dit is natuurlijk vreemd wat ik heb het zwart op wit voor mijn neus liggen. Dus : ""Sorry, ik kan u niet verder helpen. Heeft u nog een andere vraag ?"
Wat te doen :
- E-mail sturen ;
- Vraag om binnen enkele dagen te antwoorden ;
Krijg je niets te horen laat het factuur bedrag terug boeken op je eigen rekening, corrigeer dit bedrag en maak het juiste bedrag aan hun over.
ps : Dit terug boeken in bij de Postbank in 1 dag geregeld en is gratis !!.
Wees gewaarschuwd.
Zijn er nog meer mensen dit dit ook meegemaakt hebben, vertel dan hoe dit verder is afgelopen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Controleer gesprekskosten TELE2 Preselect Dit levert geld op
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 11 mei 2006 19:30
Re: Controleer gesprekskosten TELE2 Preselect Dit levert geld op
Wie gaat er dan ook via Tele 2 bellen? Das vragen om problemen.
Re: Controleer gesprekskosten TELE2 Preselect Dit levert geld op
Tele2 kent niet de betekenis van het woord klant.
De helpdesk weet niet waat helpen is, laat staan klantvriendelijkheid.
Kortom:
Tele2 denkt alleen aan zichzelf.
WEGBLIJVEN bij Tele2 dus.
De helpdesk weet niet waat helpen is, laat staan klantvriendelijkheid.
Kortom:
Tele2 denkt alleen aan zichzelf.
WEGBLIJVEN bij Tele2 dus.
-
- Berichten: 847
- Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48
Re: Controleer gesprekskosten TELE2 Preselect Dit levert geld op
sluit me helemaal bij voorgaande posts aan, ver uit de buurt blijven bij Tele2, daar gaat ongelofelijk veel fout en wordt dit vervolgens zo ongelofelijk slecht opgelost dat zijn geen klant meer verdienen!