Neem nooit aan dat de vermelde gespreks kosten juist zijn.
Simpele geval :
- Ontvang een tele2 factuur ;
- Kijk er wat vluchtig doorheen ;
- Zie een gebeld vast nummer staan buiten mijn regio ;
- Gesprekskosten 19 euro per uur ???
Gebeld natuurlijk met de klantenservice 0900 - 16 02. (Blijft voor mij nog steeds een raadsel waarom ze dit nummer open houden)
"Inderdaad dit lijkt mij niet juist" werd er mij verteld ... alleen kon deze fijne Tele2 medewerker dit gebelde nummer niet in mijn bel overzicht zien. Dit is natuurlijk vreemd wat ik heb het zwart op wit voor mijn neus liggen. Dus : ""Sorry, ik kan u niet verder helpen. Heeft u nog een andere vraag ?"
Wat te doen :
- E-mail sturen ;
- Vraag om binnen enkele dagen te antwoorden ;
Krijg je niets te horen laat het factuur bedrag terug boeken op je eigen rekening, corrigeer dit bedrag en maak het juiste bedrag aan hun over.
ps : Dit terug boeken in bij de Postbank in 1 dag geregeld en is gratis !!.
Zijn er nog meer mensen dit dit ook meegemaakt hebben, vertel dan hoe dit verder is afgelopen.
