Wij hebben onlangs een keuken gekocht waar o.a. een gas kookplaat vna Siemens in zit (de gas op glas 5 pits met wokbrander links).
Nu zag ik laatst een metalen gril plaat op een boretti volgens mij. Heeft siemens ook zo'n accesoire? Of is die er van een ander merk en te combineren met de kookplaat die wij hebben uitgezocht?
Moet je deze gebruiken op de wokbrander? Of hoe gaat dit in zijn werk?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] grilplaat op siemens kookplaat
Re: grilplaat op siemens kookplaat
Tip!
Gebruik gewoon een goede grillpan......kan altijd....past altijd....werkt prettiger en maakt minder vuil.
Gebruik gewoon een goede grillpan......kan altijd....past altijd....werkt prettiger en maakt minder vuil.
Precies, koop aub geen boretti, mooie vormgeving, waardeloos in gebruik, slechte service. Grilplaat kost ongeveer 50 euro, werkt prima.
Waarom geen Boretti. Ik was nu net van plan een mooie met plaat te kopen 120cm?
Boretti schijnt een slechte service te hebben, gebruikaanwijzing is ronduit onleesbaar. Ik heb destijds, 6 jaar geleden, een Boretti gaskookplaat gekocht met een gril in het midden, ziet er prachtig uit maar de branders zijn niet af te stellen, zeer hoge vlam waardoor regelmatig t eten aanbrandt, de gril is voorzien van lavastenen, hetgeen erg vies wordt (stenen poetsen is niet mijn hobby). Uiteindelijk heb ik een dure grilplaat gekocht die ik erop zet, dit werkt wel maar ik gebruik hem bijna nooit. De branders zijn van slechte kwaliteit (metaal krijgt bobbeltjes) en lastig schoon te maken en de knoppen zitten los. Voor dat geld is er vast wel een betere plaat te koop, voor mij in ieder geval geen Boretti meer.
-
Pfffff
Is inderaad goedkope ( met een dure verkoopprijs ) rotzooi, met idem organisatie wat er achter zit
Dat idee heb ik nou ook bij Boretti,...behalve bij de extreem dure apparaten dan.... Ze zijn ook wat al te vaak m'n service faxen kwijt.