LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dove fotostemwedstrijd

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
jerommeke

dove fotostemwedstrijd

Ongelezen bericht door jerommeke »

Ik wil even wat kwijt over dove maar niet over de produkten.
Zij hebben een wedstrijd uitgeschreven waarbij je dmv stemmen op fotoos kon bepalen wie de mooiste haardos had.
Een dame die ik ken deed daar aan mee en tevens is zij eigenaresse van een zeer druk bezochte site. en op die site vroeg zij mensen te stemmen op haar. Tot zover alles goed en er werd massaal op haar gestemd gewoon op eerlijke manier.
Vervolgens gebeurde dat een aantal dames op oneerlijke manier stemmen verkregen waardoor door onze dame in kwestie en anderen melding is gedaan bij dove.
De dames werden gediskwalifiseerd maar onze dame tot onze grote verbazing ook!
Na wat heen en weer gemail kwam onze dame er toch weer op te staan en is het stemmen weer opnieuw begonnen.
Wij hebben met elkaar elke dag op haar gestemd en ze bereikte de nummer 1 positie! Die ze ook daadwerkelijk verdiend! Maar wat blijkt nu???
Gisteren om 12 00 sloot de wedstrijd met onze dame op eerste positie.
Even later komen de 5 prijswinnaars op de site te staan en komt onze dame heel niet in die lijst voor en zou 1 dame in ik meen 2 uur tijd 20.000 stemmen hebben gekregen?
Dove jullie hebben deze hele leuke wedtsrijd totaal verkwanseld en iemand die het eerlijk gespeeld heeft en de meeste stemmen had op een zeer misselijke manier behandeld.
het is idd maar een spelletje maar zoals jullie deze wedstrijd laten verlopen had je hem veel beter niet uit kunnen schrijven als de winnaars al vooruit bij jullie bekend waren.
Wat mij betreft DOVE geen producten meer van jullie in mijn huis maak er maar duivenpate van!

slechtzicht

Re: dove fotostemwedstrijd

Ongelezen bericht door slechtzicht »

Hoi,

Ik ben het niet helemaal met je stelling eens dat jullie favoriet eerlijk gewonnen heeft.
Naar mijn idee is het zaak dat zoveel mogelijk mensen moeten stemmen op de haardos die zij het mooist vinden, en moet niet degene winnen die het voor elkaar krijgt om veel mensen voor zich te winnen ongeacht of die mensen ook oprecht deze persoon als winnaar zien.
Dus als je elke dag met een flinke groep mensen meerdere malen je stem uitbrengt dan ben je vind ik ook niet helemaal eerlijk bezig.

Groeten jan.

crooltje

Ongelezen bericht door crooltje »

hoi jan, dit ben ik niet met je eens.
dove stuurde namelijk zelf mail rond, met daarin het bericht zoveel mogelijk mensen te vragen op jouw te stemmen.
Jij en je haar maken nog steeds kans op de titel van Nederlands
meest bijzondere normale haar.

Tot 14 mei 12.00 uur kan er gestemd
worden.De winnaars maken we 15 mei op onze site bekend. Roep dus
vandaag nog vrienden en bekenden op om te stemmen op jouw bijzondere
normale haar.
bovenstaande tekst is letterlijk overgenomen uit een van hun mail, die door hun naar de deelnemers is verzonden
bij aanmelden bij de wedstrijd kreeg je zelfs een link naar een script waarmee je iedereen kon mailen met de vraag op jou te stemmen.

shardee

Ongelezen bericht door shardee »

bedankt dove, voor dit ongelooflijk sportieve spelletje.
ook hier is dove in de prullenbak terecht gekomen en zal ik het absoluut niet meer kopen.
er is ons allen zoveel onrecht aangedaan, niet alleen deze betreffende dame, maar ook alle fanatieke stemmers.

ze is voor mij nummer 1

jerommeke

Ongelezen bericht door jerommeke »

slecht zicht als je haren van onze dame ziet kun je niet anders dan concluderen dat zij in het bezit is van 1 van de mooiste haardossen.

hoezo valsspelen?

Ongelezen bericht door hoezo valsspelen? »

Nou, hier gaat Dove vanaf vandaag ook in de prullenbak.

Ze mailen zelf rond zoveel mogelijk stemmen te vergaren en wekken de indruk dat je echt kunt winnen terwijl mijns inziens vanaf het begin de winnaar daar al bekend was.

Niet eerlijk!

In het begin zijn er dames geweest die vals speelden zijn de valspeelsters eruit gehaald, de stand is toen niet opgeschoven.

Onze dame Carola, stond aan het eind, zowel op nummer 1 als 2 en ook 3. Immers deze plekken waren er niet meer.

Groot was dan ook onze verbazing dat ze op de lijst van Dove nieteens voorkomt................Doorgestoken kaart!!

genlean

Ongelezen bericht door genlean »

dove vraagt zelf je vrienden en kenissen op te roepen en ja dan wint degene met de meeste contacten.

dat is zo ook met de meiden die wel uitgekozen zijn. Tevens schiet het mij in het verkeerde keelgat dat er alleen maar jonge grietjes gewonnen hebben. terwijl er van zeer jong tot oud is ingezonden.

Er waren teveel foto's om de wedstrijd met stemmen eerlijk te laten verlopen.

ik vindt dan ook dat dove een ander spelbeleid had moeten kiezen.

Dit kan natuurlijk niet de een wel laten winnen met veel stemmen en de ander niet. Als ze aangeven dat de mensen met de meeste stemmen winnen.

Emie

Ongelezen bericht door Emie »

Bij mij ook geen dove producten meer. Stelletje #@#@#@#. Degene die de meeste punten had zou winnen. En dat is niet gebeurt. Dus het is gewoon duidelijk er er helemaal niets klopt van de hele verkiezing. Vanaf begin was al duidelijk wie zou winnen..
Wat mij tijdens het stemmen zeer verbaasde was het volgende: De winnaars, in elk geval Marieke en Linda, hadden veel punten toen we opnieuw begonnen te stemmen voor Carola. Al die dagen hebben ze zeer weinig punten bijgekregen. Ik zeg niet dat ze vals gespeeld hebben, maar ze deden bijna geen moeite meer om punten bij te krijgen. Hoefde natuurlijk niet want ze wisten dat ze toch zouden winnen. En stonden er niet andere dames in de top 5. Ik kan me niet herinneren dat Najiha en Marleen veel punten hadden.
Dove geef gewoon toe dat jullie gewoon van te voren wisten wie zou winnen. Stelletje #@#***

teutebelletje

Ongelezen bericht door teutebelletje »

en ook bij mij geen dove produkten meer. :twisted:
dit is echt klinklaar vals spelen wat ze hier geflikt hebben.

ik ben van mening dat je je zoveel mogelijk stemmen mag krijgen.....en dus ook een oproep op een site plaatsen.
als ik niet op Carola had willen stemmen, omdat ik haar haren lelijk zou vinden dan had ik dat niet gedaan :!:

vind dit echt te belachelijk voor woorden.........
en voor mij blijft Carola gewoon nummer 1

dove moest voor de gein eens een kijkje komen nemen op de site waar de stemmen zijn gevraagd........want het is niet fraai wat er over dove wordt geschreven en geplaatst.
weet zeker dat er vele dames op dit moment drie keer na zullen denken als ze bij de drogist staan om shampoo of andere produkten te kopen...........
want het zal geen dove worden.

Lisette~mv~Kevin

Ongelezen bericht door Lisette~mv~Kevin »

Nouja zeg!!! Ik heb ook elke keer op Carola gestemd. Gewoon omdat ik vond dat ze het verdiend had. En volgens Dove mochten er gewoon stemmen geworven worden dus niks geen valsspelerij!
Hier komt dus ook echt geen Dove meer in huis hoor :twisted:

ilvy

Ongelezen bericht door ilvy »

sorry hoor maar vindt het ook belachelijk dat diegene die al een tijd nr 1 staat er nu ineens niet bij hoort!!!
dan hadden ze bij dove gewoon vanaf het bedin eerlijk moeten wezen of diegene na het incident er niet weer bij plaatsen.
vindt het een zware @#$#% streek voor de nr 1 die zoveel moeite heeft gedaan om het eerlijk te laten lopen.

van mij voor dove niet een koude douche maar een heel koud zwembad!!!

naadje

Ongelezen bericht door naadje »

Dove???? Oost indisch doof zul je bedoelen..... zoveel mailtjes als dat ze gekregen hebben en toch niet reageren...en zelfs mailadressen blokkeren.....

Wat een organisatie zeg van Dove. Belachelijk hoe dit gegaan is :evil:

@nnemarie

Ongelezen bericht door @nnemarie »

Ook hier een vaste bezoekster van de Babybrabbel website die dus ook braaf elke dag het maximaal aantal stemmen op Carola heeft uitgebracht. Ik voel me redelijk genomen door het beleid dat Dove heeft neergezet. Carola heeft mooi haar en het was een hele leuke foto. Wat mij betreft was ze dus ook met recht nummer 1!

Eerst de hele ophef die er is geweest omdat er door 2 andere deelneemsters fraude is gepleegd met de stemmen en Carola dit heeft gemeld. Als dank werd ze vervolgens zelf ook van de wedstrijd geweerd.
Na vele klachten van brabbelaarsters is ze vervolgens opnieuw weer tot de wedstrijd toegelaten.
Doordat ze een grote achterban heeft die massaal voor haar is gaan stemmen is ze vervolgens alsnog in zeer korte tijd op nummer 1 beland.

Dat Dove vervolgens aan al deze stemmen voorbij gaat en 5 jonge meiden uitkiest die dan de 5 winnaressen zouden zijn, gaat niet alleen voorbij aan het beeld wat Dove altijd uitdraagt dat ze zich juist richt op de "gewone" vrouw, maar is ook nogal respectloos ten opzichte van alle dames die voor Carola hebben gestemd.

Normaal haar is niet gewoon voor Dove, normale regels van fatsoen in acht nemen klaarblijkelijk ook niet.

lisa33

Ongelezen bericht door lisa33 »

Ik sluit me helemaal aan bij mijn voorgangers ,ook ik heb elke dag trouw gestemd en was helemaal blij dat onze carola gewonnen had!

en nu hoor ik dat een jury erover heeft beslist! ,Waarom dan stemmen???

Ook hier geen Dove meer in huis ,bah ,bah ,bah !!!
Ik vind het gewoon internet oplichting en nomineer ze ook voor een koude douche.

pamela mv denise

Ongelezen bericht door pamela mv denise »

ook ik sluit me aan bij mijn mede brabbelaarsters.
Hier kwam al geen dove in huis maar nu helemaal niet meer.

Emmet

Ongelezen bericht door Emmet »

Ik sluit me aan bij de voorgaande dames.

De 5 meiden die de wedstrijd nu zogenaamd gewonnen hebben, zien er uit als professionele modellen.
Dove richt zich met haar actie en met de reclame die ze maken op een bredere doelgroep.
Ik heb het verloop van de wedstrijd vanaf het begin gevolgd, en weet dat Carola een uur voor het einde van de zogenaamde wedstrijd op 1 stond.

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

ik weet niks hoor ik hou me van de dove.

Yva

Ongelezen bericht door Yva »

Ik ga hier ook even reageren!! Hoe Dove te werk is gegaan, is van pure oplichting!! Je mocht stemmen werven, hoe in vredesnaam is het dan valsspelerij als iemand veel stemmen kan werven?? De vrouw waar dit over gaat heeft de stemmen op deze manier verkregen, maar alsnog, op een eerlijke manier!! De eerste vijf met de meeste stemmen kregen een unieke fotoshoot..Nu, deze dame is eerste geworden met deze stemmen, maar niet eerste geworden bij de uiteindelijk uitslag?? Wat is hier aan de hand?? Dat weet niemand, behalve Dove die nu met geen mogelijkheid wil reageren op de emails die worden verstuurd met de vraag of er een uitleg gegeven kan worden..Echt helemaal geen reactie terug..
De historie is dat er eerder aangeven is in deze wedstrijd, dat er vals gespeeld werd, niet door stemmen werven, nee door hacking!! Hier is Dove ook niet bepaald professioneel mee omgegaan..Nog erger, diegene die dit heeft aangegeven dat er vals werd gespeeld,is zelf gedisqualificeerd..
Dit was dus de vrouw die na 2 weken weer mocht meedoen en in 2 weken minder dan de rest weer op nummer 1 wist te komen!! Inderdaad deze vrouw waar dit verhaal helemaal om draait..In 2 weken minder toch weer op 1 komen, dit was onze trots wel waard, maar uiteindelijk dus niet beloond..
Dit is mijn mening: Dove en zijn reclame wedstrijd is doorgestoken kaart geweest..Mensen die nu gewonnen hebben zijn geen gewone mensen die zich hebben opgegeven voor de wedstrijd..Dit zijn mensen van Dove die niemand laten winnen!! Houden het geld in zak en maken (bewuste) reclame voor hun merk met een zinloze wedstrijd!!

Ik stel mijn mening pas bij als er normaal gereageerd wordt op de emails door Dove met daarin een uitleg ..Misschien dan pas kan ik deze mening aanpassen en op een normale manier deze wedstrijd beoordelen..Tot die tijd, zijn het LOSERS!!!!

ElseJ

Ongelezen bericht door ElseJ »

ACh ja, Dove heeft heel wat goodwill verspeeld bij de dames die op Carola hebben gestemd, incl. mijzelf. Ik vind het stijlloos dat ze eerst de kandidaten mailen dat ze nog kunnen winnen door hun vrienden/kennissen te laten stemmen en vervolgens komt Carola op 1, komt ze helemaal niet meer voor bij de winnaars!

Er zijn inmiddels heel wat meiden die bij Dove geklaagd hebben hierover, ik vrees dat ze geen reactie gaan krijgen aangezien ze bij de uitslag gemeld hebben dat "over de uitslag niet gecorrespondeerd kan worden". Jammer hoor, wil best wel weten waarom ze 5 jonge frisse meiden hebben uitgezocht en degene met de meeste stemmen niet hebben gekozen. Het gaat inmiddels niet meer of Carola nu wel of niet heeft gewonnen, maar hoe ze in vredesnaam tot deze uitslag zijn gekomen.

wela&remo

Ongelezen bericht door wela&remo »

BELACHELIJK!!!!! :evil:

Vind idd dat je zou moeten verwachten dat ze eerlijk zijn!! Dat kan dove geen goed doen, als er 100en vrouwen hebben gestemd (uiteindelijk voor niets) Je zou verwachten van zo'n organisatie, dat 't er bij hun eerlijk aan toe gaat!!

EEN HELE IJSKOUDE DOUCHE VERDIENEN ZE!!!!!!!!!

Gesloten