LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Skytravel&lifestyleclub

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
ellenfrank
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 mar 2005 15:32

Skytravel&lifestyleclub

Ongelezen bericht door ellenfrank »

hallo,

Is er iemand bekend met Skytravel&lifestyleclub?

heeft iemand hier ervaring mee? dan zou ik dit graag willen weten.

alvast bedankt

groeten ellen

krohne
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 apr 2006 11:32

Re: Skytravel&lifestyleclub

Ongelezen bericht door krohne »

hallo,

wat wil je weten en wat is jouw ervaring met deze reisclub.

Krohne

krohne
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 apr 2006 11:32

Re: Skytravel&lifestyleclub

Ongelezen bericht door krohne »

waarom reageer je niet ellen


krohne

ellenfrank
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 mar 2005 15:32

Re: Skytravel&lifestyleclub

Ongelezen bericht door ellenfrank »

ik heb een nog geen ervaring met deze club.
ik heb op zoek naar een nieuw en leuke uitdaging en ik wilde wat meer informatie hebben voordat ik contact opneem met Skytravel&lifestyleclub.

weet jij meer van Skytravel&lifestyleclub?

bedankt voor het reageren.

groeten ellen

krohne
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 apr 2006 11:32

Re: Skytravel&lifestyleclub

Ongelezen bericht door krohne »

nou ellen ik zou zeggen ga geen ervaring met deze mensen opdoen het kost je alleen 3000 euro en je krijgt er niks voor terug het zijn gewoon een stel oplichters die 2

doriendewit
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2006 08:12

Re: Skytravel&lifestyleclub

Ongelezen bericht door doriendewit »

Ik heb ook heel sterk het gevoel dat dit een soort pyramidespel is en kreeg en dat ze mensen oplichten dmv die 3000 euro die je moet betalen voor die ' opleiding' . Ik heb nl de papieren om een eigen reisorganisatie op te starten, heb werkervaring in de reisbranche als reisagent en heb veel reiservaring en volgens Skytravel was dit niet voldoende om voor hen als zelfstandig reisagent te werken!! Ze beweren in 1 dag (wat je dus 3000 euro kost, echt belachelijk veel geld natuurlijk!) je alles aan te leren wat een zelfstandig reisagent in huis moet hebben. Wat ook opmerkelijk is, is dat ze niet bij de Kamer van Koophandel staan ingeschreven en je een beding moet ondertekenen dat je het marketingplan niet naar buiten brengt! De presentaties worden te over enthousiast gebracht en ze beweren dat je in 10 maanden 100.000 euro kunt verdienen. Tsja, wie wil dat nou niet he?! Het ligt er wat mij betreft heel dik bovenop dat je opgelicht wordt!

ton1
Berichten: 189
Lid geworden op: 24 apr 2006 16:25

Re: Skytravel&lifestyleclub

Ongelezen bericht door ton1 »

de verhalen zijn overtrokken, en nergens op gebaseerd........trek die 3 ruggen uit de knip , ga actief meedoen, dan praten we verder!
niets komt in mijn nadeel of voordeel, dat wilde ik wel even vermelden!

greeetttzzzzzsssss

tom

dutch70
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2006 21:33

Re: Skytravel&lifestyleclub

Ongelezen bericht door dutch70 »

Het is in principe net als bij de loterij, mensen willen in korte tijd veel geld verdienen en zo min mogelijk investeren. Maar bij de lotto betaal je met een beetje pech ook een vermogen, enkel over een lange tijd uitgesmeerd.

Mensen die wat gespaard hebben bijvoorbeeld, kunnen met Skytravel interessante nieuwe ervaringen opdoen en ook geld verdienen, veel zelfs, als ze zich de moeite maar troosten. Aktief bezig zijn dus en niet altijd wantrouwen en achterdocht verspreiden. Je kan ook voor heel weinig geld kennis maken en bevalt het niet dan is het gewoon einde oefening en zoek je maar weer verder naar een manier om "binnen te komen".

Gesloten