Ik was op zoek naar een andere auto die heb ik via internet autotrack gevonden en ben ernaar toe gereden.
Alles leuk en aardig proef ritje gemaakt, maar er bleek het een en ander aan kapot te zijn.
Ik heb met die verkoper af gesproken dat ik de auot met een kleine betaling wel wilden kopen als hij alles zou maken wat we hadden gevonden wat er stuk aan was.
Nu staat dat op het koopcontract wel dat hij dat zal maken maar ja ik vertrouw zoiezo geen 1 auto handelaar meer, want ik heb vroeger ook al 2 kapotte auto's gekocht dus.
Zou deze verkoper het wel laten maken hij zegt van wel maar ja wat blijkt nou het is de beruchte auto handelaar in ede.
Ik heb die uitzending toen niet gezien, maar heb hem net wel geluisterd hier op deze site en ja hoor het was die verkoper
wat moet ik nou doen ik heb over een week een deal met hem
en nu begin ik ook door al die verhalen te twijfelen over de kilometerstand heeft iemand een tip behalve dan door de auto naar een nap aangesloten bedrijf te brengen dat had ik zelf ook al wel bedacht maar dan moet ik die auto wel meenemen voor zo'n keuring ik durf die auto dus nu niet meer tekopen eigenlijk maar heb al getekend!!
groeten van een dom dom dom ding