LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help ik heb een auto gekocht bij de beruchte zaak in ede

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
landa

Help ik heb een auto gekocht bij de beruchte zaak in ede

Ongelezen bericht door landa »

Hallo

Ik was op zoek naar een andere auto die heb ik via internet autotrack gevonden en ben ernaar toe gereden.
Alles leuk en aardig proef ritje gemaakt, maar er bleek het een en ander aan kapot te zijn.
Ik heb met die verkoper af gesproken dat ik de auot met een kleine betaling wel wilden kopen als hij alles zou maken wat we hadden gevonden wat er stuk aan was.
Nu staat dat op het koopcontract wel dat hij dat zal maken maar ja ik vertrouw zoiezo geen 1 auto handelaar meer, want ik heb vroeger ook al 2 kapotte auto's gekocht dus. :x
Zou deze verkoper het wel laten maken hij zegt van wel maar ja wat blijkt nou het is de beruchte auto handelaar in ede.
Ik heb die uitzending toen niet gezien, maar heb hem net wel geluisterd hier op deze site en ja hoor het was die verkoper
wat moet ik nou doen ik heb over een week een deal met hem
en nu begin ik ook door al die verhalen te twijfelen over de kilometerstand heeft iemand een tip behalve dan door de auto naar een nap aangesloten bedrijf te brengen dat had ik zelf ook al wel bedacht maar dan moet ik die auto wel meenemen voor zo'n keuring ik durf die auto dus nu niet meer tekopen eigenlijk maar heb al getekend!!

groeten van een dom dom dom ding :?

grompie

Re: Help ik heb een auto gekocht bij de beruchte zaak in ede

Ongelezen bericht door grompie »

Beste Landa,

wat moet er gebeuren voor jij het leert?
je hebt al 2x eerder een "kapotte'' auto gekocht zeg je.
waarom raadpleeg je na de koop pas internet?
waarom niet voor de koop NAP check?
maar 1 ding weet je wel goed ...........je bent inderdaad een dom dom dom ding.

ik zou vragen aan dat autobedrijf wat het kost om de koop te ontbinden(wettelijk 15%) en zou dat verlies maar pakken en het als leergeld beschouwen,je hebt de auto nog niet gehaald en kan er op die manier nog van af.

groetjes.

landa

zo dom was ik nou ook weer niet,want heb voor de koop een nap keuring gedaan en de kmstand blijkt te kloppen.
Alleen tijdens het inruilen van mijn auto is in eene kenteken deel 3 zoek terwijl ik die er echt bij had gedaan.
Heel vreemd allemaal maar ik moest hemmaar opsturen.
Maar ik heb hem niet dus hij zoekt t maar uit.
De auto mankeerd uiteraard weer wat maar dat kan verholpen worden al met al viel het mee maar ik doe dit nooit weer!!!!
Toch is het niet normaal dat zulke zaken gewoon door kunnen gaan en niet iedereen radar kijkt of internet heeft om er achter te komen of het bedrijf goed is ja of de nee!!!
Als het legaal is om de km stand te veranderen dan moet het ook legaal zijn dat er een zwarte lijst uitgeven kan worden van bedrijven die dat dus normaaal vinden om te doen.
Een lijst die naar elk persoon die lid is bijvoorbeeld van de anwb opgestuurd word dat je daar kans hebt dat je opgelicht wordt.
Misschien een idee

groetjes

grompie

Ongelezen bericht door grompie »

Houd er rekening mee , dat als hij dat ene deel niet krijgt hij geen vrijwaring kan maken en je ten aller tijde verantwoordelijk blijft voor je oude auto. d.w.z. Houderschapsbelasting,verzekering en bekeuringen komen nog steeds op naam van jou binnen en zal je moeten betalen ,daar kan je nooit onderuit.
ALLEEN het vrijwaringsbewijs is het bewijs dat je de auto niet meer in je bezit hebt.

gideon01

Ongelezen bericht door gideon01 »

of gewoon opgeven als gestolen hij staat nog steeds op jou naam dan naai je hem ook

landa

hallo

Het is opgelost ben er vandaag geweest en heb hun geld gegeven voor een nieuw kenteken te kopen omdat ik hem echt kwijt ben.
Heb de auto laten uitlijnen en nieuwe banden erop gedaan.Bij de ABI banden speciaal zaak.
En hem verteld dat ie dat niet hoefde te betalen omdat ik eigenlijk helemaal klaar ermee ben met hun.
En dat vond meneer zeer plasant kreeg zomaar koffie en een sigaretje en hij zou zodra die het nieuwe kenteken had mij het vrijwarings bewijs op sturen.
Dus hopen op een goede afloop dan maar!

Gesloten