LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overstap KPN naar T- mobile.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 15 mei 2006 23:37
Overstap KPN naar T- mobile.
Mijn dochter wilde na 2 jaar weer van KPN terug naar T-mobile. Bij KPN had ze een abonnement met belbundel. Alles op tijd opgezegd en daarvan ook 'n bevestiging ontvangen. Het abonnement bij KPN liep af op 4 april. Van 12 febr. tot 12 mrt. heeft ze de volledige belbundel gekregen. Van 12 mrt. tot 1 april heeft ze die niet gekregen, dus opeens een torenhoge rek., en van 1 t/m 3 april weer 'n klein deeltje wèl. Antwoord van KPN: Aangezien je niet de volledige maand april betaald ( met 'n t) hebt - nee logisch niet; 4 april liep het abonnement af - heb je ook geen recht op de volledige bundel; ook logisch. Maar waarom niet van 12 mrt. tot 1 april, ze heeft gewoon recht op 2 jaar lang de volledige belbundel! Omdat ze al eerder en niet bij KPN 'n nieuwe telefoon had gekocht, heeft ze ook nog eens 'n dubbele telefoonrekening gehad. Die overstap is dus niet soepeltjes geregeld en is haar duur komen te staan. KPN wil niet duidelijk en logisch reageren op haar klachten. Ze weet niet waar ze nu terecht kan met haar klacht. Inmiddels is wel alles via automatische incasso van haar rekening gehaald. En dat van 'n altijd te weinig geld hebbende én zuinige studente. Hopelijk flikt T-Mobile haar dat niet.
Re: Overstap KPN naar T- mobile.
Die dubbele telefoonrekening valt KPN niet te verwijten; dat is gewoon een fout geweest van uw dochter.
Weet u zeker dat ze helemaal geen belbundel heeft gehad van 12 maart tot en met 1 april? Controleer dat goed (rekeningen zijn soms moeilijk te begrijpen). Zo niet, is dat een duidelijke fout. In dat geval zal een schriftelijke klacht, netjes en duidelijk verwoord, het probleem vast wel oplossen. Heeft u dat al geprobeerd?
Weet u zeker dat ze helemaal geen belbundel heeft gehad van 12 maart tot en met 1 april? Controleer dat goed (rekeningen zijn soms moeilijk te begrijpen). Zo niet, is dat een duidelijke fout. In dat geval zal een schriftelijke klacht, netjes en duidelijk verwoord, het probleem vast wel oplossen. Heeft u dat al geprobeerd?