LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanmelden telefonie @home onmogelijk!?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Bramre

Aanmelden telefonie @home onmogelijk!?

Ongelezen bericht door Bramre »

Reeds in 2005 ben ik begonnen te proberen om me aan te melden voor telefonie bij @home. Echter dit bleek onmogelijk voor mij, er was iets mis met de site. Hierover zijn heel wat E-mails heen en weer gegaan tussen mij en de zogenaamde "klachten" en "support" afdeling. Hielp niks.... Begin 2006 is de site (de enige manier om je aan te melden...toen...) vernieuwd, wat bleek , het lukte, althans dat leek zo. M'n ingevulde gegevens kwamen keurig bevestigd terug via E-mail. Na ruim een week niks gehoord te hebben toch maar eens gebeld, wat bleek, ..er was niks doorgekomen bij @home!? Maar er was hoop, ik kon me nu ook telefonisch aanmelden, iets wat voorheen onmogelijk was. Dus alle gegevens maar weer opnieuw doorgegeven aan de bewuste callcentre dame en alles zou in orde komen. Tevens zou ik nog een digitale ontvanger voor tv gratis krijgen want dit was een E-mail aktie. 1 mei zou ik worden aangesloten, toch maar eens gebeld omdat ik na weken nog geen bevestiging of het benodigde kastje had ontvangen. Tot m'n grote verbazing was ook deze aanmelding niet bekend. (en geloof me dat ik alles keurig heb doorgegeven, ik heb de naam nog van de bewuste telefoonopneemster) Drie maal is scheepsrecht dus dit keer opnieuw alles doorgegeven, de bewuste meneer zou alles , nadat hij alle gegevens ter controle nogmaals herhaald had, in orde maken. 1 mei zou nog steeds lukken! U begrijpt, er is niks gelukt! Het is een ongelooflijke chaos daar bij @home, men is niet in staat een aanmelding te verwerken. Mijn advies, blijf bij uw vertrouwde telefoonaanbieder. Misschien als ze bij @home ooit nog eens serieus met een klant omgaan en die callcentres de nek om draaien, ze in de toekomst nog telefonie aan mij kunnen verkopen? Tot dan blijf ik mooi bij KPN.......

queenfan

Re: Aanmelden telefonie @home onmogelijk!?

Ongelezen bericht door queenfan »

wees blij dat je je niet bij @home telefonie kan aanmelden scheelt een hoop ellende.

Gesloten