LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hondenpoep.......
Re: Hondenpoep.......
Ruim nooit op behalve als ze het op straat doen maar dat doen ze nooit want mijn honden poepen alleen in de bosjes...
Ik betaal GVD hondebelasting (Dat is toch een bijdrage voor het verwijderen van honden poep).
Wordt dit rechtsreeks in de zak van de minister gedeponeerd.
Ik ruim niets op .
ook geen poep.
En de eerste drol die ik opraap stuur ik op in een envelope naar de minister........
Ik ruim niets op .
ook geen poep.
En de eerste drol die ik opraap stuur ik op in een envelope naar de minister........
Ik hoef de honden-poep niet op te ruimen, want de hond komt alleen op (groot) eigen terrein, en poept altijd op dezelfde plaats. Kwestie van opvoeden!!! En dat zouden méér mensen moeten doen, OPVOEDEN
Ik ruim de drollen van mijn hond nooit op, tenzij ze midden op de weg zouden poepen. Maar dat doen ze niet, ze poepen altijd in de bosjes waar niemand er last van heeft, en daar komt bij dat ik niet voor niets honden belasting betaal.
Hondenbelasting heeft geen direct verband met het opruimen van de poep.Ik betaal GVD hondebelasting (Dat is toch een bijdrage voor het verwijderen van honden poep).
De minister heeft er al helemaal niks mee te maken, bij een gemeente heet dit namelijk een wethouder.