LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2: voor mij beslist een afrader

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
rush079
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 aug 2005 17:25

Tele2: voor mij beslist een afrader

Ongelezen bericht door rush079 »

Sinds 2001 ben ik klant geweest bij Zonnet -> Versatel -> Tele2.
In de Zonnet-periode nooit problemen gehad.
In de Versatel-periode problemen met onjuiste facturen. Heeft me 6 mnd en veel mails en telefoontjes gekost om dit recht gezet te krijgen. Dit heeft er toe geleid dat ik mijn abo bij Versatel heb opgezegd. Er ontstond toen veel gesteggel over de juiste opzegdatum. Ik kreeg wel 4 verschillende opzegdata door. Heeft 3 maanden geduurd voordat men mij duidelijkheid kon bieden.
Per 11 april 2006 eindelijk verlost van de Versahel (wat inmiddels Tele2 is geworden) en een tot nu toe tevreden gebruiker bij Solcon internet en telefonie diensten. Wat een verademing, een competente helpdesk, vriendelijke mensen en een transparant serviceweb. Internet en telefonie werken probleemloos.
9 Mei 1 week naar Berlijn.
Kom terug op 16 mei en wat vind ik bij de Post? Een welkomstbrief van Tele2 met de mededeling dat ze zo blij zijn met mijn order voor aansluiting op hun ADSLplus dienst.
En ik weet van niets! Ik heb op geen enkel moment noch schriftelijk nog telefonisch contact gehad met Tele2, laat staan een order voor iets geplaatst. Juist blij dat ik van hun af ben.
Natuurlijk meteen de volgende dag contact met Tele2 opgenomen. Men kon mij niet uitleggen hoe die welkomstbrief bij mij op de deurmat terecht was gekomen. Gelukkig kon men mijn "aanvraag" (die ik dus nooit gedaan heb) cancelen, maar als ik 1 dag later terug was gekomen van vakantie dan had ik vast gezeten aan een nieuw jaarcontract met Tele2 (naast mijn nu bestaande jaarcontract met Solcon) en had Tele2 mijn ADSL verbinding overgenomen. Pfft .........
Natuurlijk had ik dat wel weer ongedaan kunnen maken, maar je moet maar zien wie de extra kosten en moeite die dat met zich meebrengt betaald.
Mijn conclusie op grond van mijn ervaringen met Versatel en Tele2 het afgelopen jaar. Het is daar administratief een rotzooitje: Ga niet met deze provider in zee...............

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Tele2: voor mij beslist een afrader

Ongelezen bericht door Bailey »

Waarom kan je dit nu niet plaatsen bij 1 van de (vele) andere topics hierover? Waarom moet daar nu weer een nieuw topic voor geopend worden?

rush079
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 aug 2005 17:25

Re: Tele2: voor mij beslist een afrader

Ongelezen bericht door rush079 »

Ben jij de moderator of zo?

Ik heb dit bericht een nieuw topic gegeven, omdat ik nog niet eerder ben tegengekomen dat een internetprovider je bestaande verbinding kan kapen, wat je alleen met veel gedoe, kosten en moeite ongedaan kunt maken. Een gewaarschuwd mens telt voor 2

Gesloten