Wij willen rond 19-06 op vakantie, en ik ben wat aan het rondkijken op internet, maar kom dus veel organisaties tegen die alleen lid zijn van SGR, vandaar mijn vraag
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Eventuele tips en waarschuwingen zijn meer dan welkom
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
ANVR lidmaatschap is niet zaligmakend. Er zijn zat kwalitatief goede touroperators zonder ANVR lidmaatschap.U vraagt dus om een kwalitatief goede touroperator. Minimaal dus ANVR.
Onder goed versta IK 'duidelijke regels en de mogelijkheid om voor een Geschillencommissie te gaan als er iets mis zou gaan'ANVR lidmaatschap is niet zaligmakend. Er zijn zat kwalitatief goede touroperators zonder ANVR lidmaatschap.
Hele grote onzin! Danielle heeft gelijk dat kosten/baten vaak niet opwegen voor de kleinere t.o.'s. Deze vragen het lidmaatschap daarom gewoonweg NOOIT aan. Weet zeker waarover je spreekt voordat je je mening als feiten op een forum ventileert.En laat je alsjeblieft niets wijsmaken: het NIET deelnemen aan de ANVR is (hoe hard ze ook schreeuwen) NOOIT de keuze van de touroperator, maar altijd het afgewezen worden door ANVR.