LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eindelijk OXXIO / EVOLTA tegen de muur !

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
mattjeu
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 jan 2005 17:48

Eindelijk OXXIO / EVOLTA tegen de muur !

Ongelezen bericht door mattjeu »

volgens mijn advokaat heb ik nu met feiten en berekeningen kunnen aantonen dat EVOLTA/OXXIO zich niet aan hun beloftes van laagste prijs garantie heeft gehouden.
ik verwacht binnenkort een rechtszaak te kunnen beginnen om onder de torenhoge rekeningen uit te kunnen komen en OXXIO / EVOLTA goed op hun leugens te kunnen betrappen.

let op dat er hier een precedent werking kan uit komen, en dat eigenlijk alle klanten van OXXIO / EVOLTA teveel hebben betaald.

lijkt mij leuk als ze dan eindelijk eens op hun bek gaan ;)

indien er iemand anders met dezelfde situatie zit (en ook goede bewijzen heeft) neem aub contact met mij op

grt

mattjeu

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Eindelijk OXXIO / EVOLTA tegen de muur !

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Die advocaat is niet gratis vrees ik; ook niet als je wint. Dien een geschil in bij SGC, dat is wel gratis en kan online. Scheelt een hoop gezeur.

www.sgc.nl

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Eindelijk OXXIO / EVOLTA tegen de muur !

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Advokaten zijn de grootste bedriegers van allemaal. Zakkenvullers eersteklas, al hun adviezen zijn puur voor eigen gewin :shock:

wicher
Berichten: 556
Lid geworden op: 13 mar 2006 23:28

Re: Eindelijk OXXIO / EVOLTA tegen de muur !

Ongelezen bericht door wicher »

Nou nou.....natuurlijk denken advokaten om hun eigen portemonnee, wie niet tegenwoordig? Maar er zijn er écht wel die ook met hun clienten meedenken. In ieder geval veel succes Mattjeu!!
Maar wees je ervan bewust dat Oxxio tegenwoordig NIET meer claimt de goedkoopste te zijn...(zie hun website).

Harry B.
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 dec 2005 19:51

Re: Eindelijk OXXIO / EVOLTA tegen de muur !

Ongelezen bericht door Harry B. »

A joh, vergeet die azijnzeikers! Als jij een advocaat in de arm wilt nemen, doe dat dan gerust. Eén tip van mijn kant: realiseer je goed om welk financieel belang het gaat voordat je werkelijk doorzet.

Je stelt hier dat je onder de torenhoge rekeningen probeert uit te komen. Voor zover ik weet houdt een toegekende claim op de laagste prijsgarantie niet in dat al je rekeningen worden kwijtgescholden, maar dat je alleen het prijsverschil terug krijgt.

Met andere woorden: stel dat je rekening 400 euro was, en je weet aan te tonen dat je elders voor hetzelfde product slechts 385 euro had hoeven te betalen, dan krijg je slechts het verschil van 15 euro terug. Die 385 euro zul je ten alle tijden moeten betalen. In dat licht gezien kan het inzetten van een advocaat inderdaad een hele nare grap blijken te zijn.........

Heb je eigenlijk al gewoon contact opgenomen Evolta/Oxxio over je berekeningen? Wat was hun reactie, of kwam die er niet?

timefa
Berichten: 111
Lid geworden op: 27 mar 2006 21:21

Re: Eindelijk OXXIO / EVOLTA tegen de muur !

Ongelezen bericht door timefa »

Uw advocaat zal hierin weinig kunnen uitrichten. U moet de zaak aanhangig maken bij de geschillencommissie. Dat is namelijk de geijkte weg.
De rechter zal dit soort klachten niet ontvankelijk verklaren.

wicher
Berichten: 556
Lid geworden op: 13 mar 2006 23:28

Re: Eindelijk OXXIO / EVOLTA tegen de muur !

Ongelezen bericht door wicher »

......en waar baseer je dit nu weer op??????

mattjeu
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 jan 2005 17:48

Re: Eindelijk OXXIO / EVOLTA tegen de muur !

Ongelezen bericht door mattjeu »

men vergeet hier 2 dingen:
1: ik heb rechtbijstand.
2: die 15 euro x 100.000 leden van oxxio is best wel heel veel.
let op het gaat hier om mogelijke precedentwerking.
voor mij gaat het om het principe.
en nogmaals: ik hoor al genoeg mensen "dit kan niet, het is niet mogelijk, het is te duur, tijd verdoen" daar trek ik me niks van aan.
doe dat aub ergens anders, je demotiveert andere mensen om hun recht te verhalen als ze dat hebben.
als je de kans krijgt om oxiio op de knieen te krijgen DOEN DOEN DOEN.
ik zie er een kans in want ik heb reeele argumenten.
als dit niet zou zijn zou een rechtsbijstandsadvokaat de zaak ZEKER niet in behandeling nemen.

grt
mattjeu

Meisje21
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 jan 2006 19:33

Re: Eindelijk OXXIO / EVOLTA tegen de muur !

Ongelezen bericht door Meisje21 »

Ik heb niet hetzelfde meegemaakt maar weet dat veel mensen dit WEL meemaken met het energiebedrijf oxxio.
Veel succes met de rechtszaak..
Oxxio is een kutbedrijf. :roll: :wink:

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Eindelijk OXXIO / EVOLTA tegen de muur !

Ongelezen bericht door Wubo »

Ik zie hier niet staan dat u een contract heeft, of wel?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Eindelijk OXXIO / EVOLTA tegen de muur !

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Groot gelijk heb je Mattjeu om het via de rechtsbijstandverzekering te proberen als je die hebt. Je betaalt daar immers ook maandelijks premie voor.

Het ziet er naar uit dat je de boel goed hebt onderbouwd en gedocumenteerd zodat je verzekeraar er iets mee kan. Dat is goed nieuws. Veel succes ermee!

Wil je je vorderingen hier posten? Dat wordt door velen zeer gewaardeerd en kan ons allemaal helpen. Daarom is dit forum ook zo nuttig en leuk.

rene1980
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 nov 2005 18:20

Re: Eindelijk OXXIO / EVOLTA tegen de muur !

Ongelezen bericht door rene1980 »

het bovenstaande zou ik ook graag willen weten, maar het lijkt mij mischien wel verstandig voor zelfbescherming om deze feiten en documenten pas na de evt rechtzaak te doen.

Gesloten