Een andere auto gekochtAls dit allemaal voorbij is zal men zeggen, verdorie wat zonde van al die advocaatkosten die we kwijt zijn en balen van die bkr notering, hadden we toen maar...................

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Een andere auto gekochtAls dit allemaal voorbij is zal men zeggen, verdorie wat zonde van al die advocaatkosten die we kwijt zijn en balen van die bkr notering, hadden we toen maar...................
Heeft IWEBD daar niet gesproken dan? Die wist het toch zeker?Zoals al eerder gemeld, hebben diverse verweerders aangekaart dat er vermoedens zijn dat de aandelen niet door Dexia zijn gekocht.
Dexia kan echt wel bewijzen dat er aandelen gekocht zijn. Mijn kennissen die hun aandelen hebben overgenomen (en anderen ook), zijn degenen die door Dexia aangevoerd zullen worden als bewijs. Want het is niet te doen op korte termijn aan te tonen dat voor iedereen aandelen is gekocht. En wanneer niet voor ieder een aandelen is gekocht dan is dit naar mijn mening in een vroeger stadium al afgedekt, want dit voelen de advocaten van Dexia al lang aan komen! En als dat zo is, dan is het zaak dát aan te tonen.Zal straks toch niet zo zijn dat Dexia deze onderzoeker met een 'doos broodjes aap' kan overtuigen van het aankopen van de aandelen ??
Dexia zal dan zeggen dat er niks aan de hand is en weer de dans ontspringen...
Dexia heeft hier tijd genoeg voor gehad om het e.e.a. in 'orde' te maken voor als er om gevraagd zou worden en voila...Dit is naar mijn mening in een vroeger stadium al afgedekt, want dit voelen de advocaten van Dexia al lang aan komen!
High Five dan Faeksje...Nou zeg, ik ben het een keer helemaal met je eens Martin
Ik miste hem en heb een blauw oog nuHigh Five dan Faeksje...
Ton, dit is geen goede ontwikkeling! Echt niet!Er zal nu waarschijnlijk wel een speciale groep "wijze mannen " worden gezocht om alles te beoordelen, misschien een is een ex ombudsman wel een goed idee? samen met een oud minister kan deze dan eventueel tot een voorstel komen
Ik denk 't ook.De brief die een aantal gedupeerden heeft gekregen, was denk ik, min of meer een soort van 'laatste kans' brief.
Je bent echt een held PietPiet Koremans, initiatiefnemer van Platform Aandelen Lease, verbaast zich over de openheid van de Belgische bank. „Tot nu toe heeft Dexia altijd geweigerd om informatie te verstrekken. Ik hoop dat de onderzoeker een goede opdracht meekrijgt.”