LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Moviepass.tv

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
T. Jansen
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mei 2006 22:14

Moviepass.tv

Ongelezen bericht door T. Jansen »

Tijdens het surfen op internet wat ik toch wel regelmatig doe zonder ook maar enige problemen te krijgen komt er ineens een popup die niet weg te klikken is omdat hij daarna direct weer opnieuw opent. Vervolgens werd er een installatie venster geopend die iets vanzelf begon te installeren. wanneer ik met me muis over dat venstertje ging werd het een zandloper en was niks klikbaar. Ik heb vervolgens via configuratiescherm, software of er iets was blijven hangen wat me niet zinde. Ik kwam niets tegen dus dacht dat het een grap van het een of ander zou zijn. Nu krijg ik ineens het bericht dat ik de zogenaamde 3 day trial heb laten gaan en niet opgezegt zou hebben en dus wettelijk verplicht zou zijn om te betalen. Ik weet totaal niet meer wat ik moet doen en zit tegen de wanhoop aan. Wie kan mij helpen om deze zooi van me pc af te halen?

Redje
Berichten: 58
Lid geworden op: 02 mar 2006 09:18

Re: Moviepass.tv

Ongelezen bericht door Redje »

http://virusalert.nl/?show=virus&id=1489

halverwege staat een link met gratis test waarmee je hopelijk ook deze spywaren kunt verwijderen.

Laat even weten of het gelukt is.

Succes.

T. Jansen
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mei 2006 22:14

Re: Moviepass.tv

Ongelezen bericht door T. Jansen »

ik heb het geprobeerd en ben op alle manieren goed beveiligd tegen spyware volgens het betreffende programma. Wel had ik wat virussen op me pc staan die mijn betaalde versie van AVG niet ziet, kwalijke zaak dus. Maar verder heb ik alle virussen kunnen verwijderen dus hoop ik dat ik van het probleem af ben... Zo niet zal ik dit topic weer nieuw leven inblazen. Iig bedankt voor je hulp redje!

Gesloten