LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ONVZ liegt!

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
steefje1982

ONVZ liegt!

Ongelezen bericht door steefje1982 »

Op de sit staat van onvz dat ik me kan verzekeren voor aanvullende verzekering zonder medische acceptatie ECHTER dan wil ik me aanmelden via de site Independer voot ONVZ, moet ik 4 pagina's invullen met gezondheidsvragen die NIET gerelateerd zijn aan mijn gebit... Ik moet alles ook uitprinten en opsturen en afwachten... vind het een beetje raar als je zegt geen medische acceptatie als ik me medisch dossier van afgelopen twee jaar moet vertellen... Het past ook niet echt op hun 6 cm ruimte die ze daarvoor hebben uitgetrokken...

Hieronder wat staat op de site van ONVZ

De speciale ONVZ Basisverzekeringactie

Als u nu kiest voor ONVZ bent u verzekerd van:

een Basisverzekering met absoluut vrije keuze van zorgverleners in Nederland;
persoonlijke begeleiding naar kwalitatieve zorg door de ZorgConsulent. Nu het 1e jaar gratis ter waarde van € 24,- per volwassene;
zonder medische acceptatie toegang tot Vrije Keuze Benfit en de zeer uitgebreide Vrije Keuze Optifit;
kinderen gratis verzekerd van Vrije Keuze Benfit en voor slechts € 5,- per maand van Vrije Keuze Optifit (aanbod geldt tot 1 mei 2006);
zonder medische acceptatie toegang tot Tandfit A wanneer afgesloten in combinatie met Vrije Keuze Optfit en Vrije Keuze Topfit (aanbod geldt tot 1 mei 2006);
individuele keuzemogelijkheden (zelfs binnen het gezin) van de aanvullende verzekeringen.

lurvi09

Re: ONVZ liegt!

Ongelezen bericht door lurvi09 »

Zou het ook aan de site van Independer kunnen liggen? ONVZ geeft aan dez aanbieding te hebben, niet INdepender. Kan ONVZ trouwens wel aanraden. Heb me daar twee jaar geleden verzekerd en ondanks allerlei medische probleme (orthodontie en lenzen van -13) werd ik zonder meer geaccepteerd en alles is tot op heden vergoed.

Mathilde D.

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Ik vermoed ook dat het aan Independer ligt. Een goede site om een ziektenkostenverzekering uit te zoeken is www.kiesbeter.nl

trampelmoes1

Ongelezen bericht door trampelmoes1 »

Ik ben sinds dit jaar bij de onvz,heb de topfit,mankeer van alles en ben zonder veel medische vragen gewoon geaccepteerd
Heb 2 weken geleden mijn eerste declaratie in gestuurd,en vandaag eens gebeld hoe het daarmee uitzag,en daar was van alles misgegaan,ik hou jullie op de hoogte of ze betalen,huisarts belgie,zou volgens hun eigen voorwaarden vergoed moeten worden,en medicijnen buiten vergoedingssysteem ook,die waren op recept van nederlandse huisarts,dus we wachten af,ik zou terug gebeld worden,is ook nog niet gebeurd,ben benieuwd of ze hun grootse woorden waarmaken

diploship

Ongelezen bericht door diploship »

Ik heb gezien dat onvz best wel veel vragen stellen op hun aanmedlingsformulier voor topfit en tandfit c.

Weet iemand op het forum als ze accepteren mensen met 'ja' antwoorden op de gezonheid vragen bijvoorbeeld bij alternatieve geneeswijze, paramedische of dat ze een kroon willen plaatsen?

Selecteren ze afhankelijk van de soort klachten dat mensen hebben of hoe zit dat want ik zie sommige mensen worden geweigerd en andere geacepteerd met mankemeten? Heeft een van de lezers ervaring mee? :roll:

trampelmoes

Ongelezen bericht door trampelmoes »

Hehe,dat duurde een tijd voor ik kon reageren,was iets mis bij het forum,ik was plotseling gevaarlijk
Mijn ervaring met de onvz was dat diegene die helemaal in het begin van het jaar zich aanmelde,onmiddelijk geaccepteerd werd,wat je ook mankeerde,voor de topfit
Toen ze later merkten dat ze toch genoeg mensen overhielden gingen ze alsnog bij die wat zich op het laatste moment aanmelden selecteren
ik kan het mis hebben,maar zo komt nu later het hele verhaal over
En ik ben blij dat ik geaccepteerd ben en de stap heel vroeg gezet heb,al in januari ben ik overgestapt

Gesloten