Even een update. IK heb inmiddels reactie gehad op mijn eerste e-mail van 8 mei. Uiteraard een standaard e-mail bericht zonder enige vorm van een persoonlijk tintje. Het feit dat mijn verbinding helemaal NIET werkt maakt voor het standaard mail te niet uit. Advies: ik moet de klantenservice bellen.... (we weten allemaal wat daar van komt, helemaal NIETS).
OVerigens werkt mijn telefoon nog steeds niet (sinds 5 mei).
Hieronder de tekst van de e-mail:
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
U geeft aan dat u problemen ondervindt met uw verbinding. Via e-mail
kunnen wij slechts beperkte ondersteuning bieden bij het oplossen van
technische problemen. Bij een wegvallende verbinding bijvoorbeeld, kan
de oorzaak alleen worden achterhaald door het uitvoeren van
verschillende tests. Helaas is e-mail geen geschikt medium om deze tests
uit te voeren.
Wij vragen u daarom vriendelijk te bellen met de Klantenservice van
@Home (0900-0740, lokaal tarief). Onze medewerkers nemen dan eventueel
de oplossing direct met u door.
Door het uitzonderlijk hoge aantal abonnees dat ons tegelijkertijd belt,
kan het voorkomen dat wij minder goed bereikbaar zijn dan u van ons
gewend bent. Onze excuses hiervoor. Wij doen ons uiterste best iedereen
zo goed en zo snel mogelijk te woord te staan.
De Klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:00
tot 22:00 uur, op zaterdag en zondag van 10:00 tot 18:00 uur. Helaas
kunnen wij geen afspraken maken om u terug te bellen. Onze
Klantenservice is het best bereikbaar tussen 13:30 en 16:30 uur. Onze
excuses voor het ongemak.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via
http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
M. van Heusden
Manager Klantenservice
Behandeld door: Alex van der Hoek