TELE2, EEN WAARDELOOS BEDRIJF!!!!
5 dec 2005 aangemeld voor internet tele2, ruim twee maanden te laat met de oplevering, overigens zonder uitleg verklaring of excuus, vervolgens aansluiting een factor 10 te traag.
telefoon via tele2: overschakeling niet in gang gezet.
Verkeerde pakket geleverd, zonder overleg. Internet werderom een factor 10 te traag. Kortom, de ene fout na de andere.
Maar het ergste is nog: ZE WIJGEREN IETS OP TE LOSSEN!!!
Ze zijn steeds erg netjes aan de telefoon, maar lossen niets op. Je wordt van t kastje naar de muur gestuurd en gewoon belazerd. Ze maken gedane toezeggingen niet waar. Na ruim 50 uur bellen met de klantenservices van tele2 heb ik het opgegeven. Alles wat ik wilde was gewoon een oplossing.....
Wat een verschrikkelijke organisatie!!!
SVP Tros Radar, ga dit onderwerp nog eens aan want ik heb nog niet eerder zo'n waardeloos en oplichtend bedrijf meegemaakt. (Heb eenuitgebreide logging van de afgelopen 6mnd geschiedenis met tele2, wil ik u graag toelichten. Helaas ben ik niet de enige gedupeerde en is het m.i. wel een plekje in uw uitzending waard.)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELE2 AFSCHUWELIJK!!!!!
Re: TELE2 AFSCHUWELIJK!!!!!
Nogmaals uitzenden heeft geen enkele zin, mensen zijn voldoende gewaarschuwd voor Tele2. Als je dan alsnog er mee in zee gaat ligt het ook een beetje aan jezelf denk ik.
-
'k kan begrijpen dat mensen erop ingaan als je je er niet echt in verdiept hebt. 'k ben er zelf ook klant geweest en onderschrijf deze post volledig. Hoe Tele2 met z'n klanten omgaat is gewoonweg A-sociaal, wat mij betreft mag dat hele bedrijf vandaag nog van de kaart geveegd worden, niet normaal! 'k heb m'n ervaringen met deze ballentent al vaker op dit forum gezet dus daar hier niet verder op in maar heb maar 1 advies: kom er zo gauw mogelijk vanaf en/of ga er zeker niet mee in zee!
Ik zou zeggen meld je zaak even aan via het klachtenformulier op onze website : www.tele2klachtgroep.nl