Leuk en wel van * Winkelwijs *, maar tot nu toe zijn het allemaal loze beloftes. Waar blijft die beloofde email? Waar blijft die terugstorting van het geld of de toezending van bestelde goederen?
Winkelwijs schuift de verantwoordelijkheid af, wanneer zij zegt dat DVD's niet geleverd kunnen worden omdat het aan de leverancier ligt.
Daar heb je als klant niets mee te maken. We hebben te maken met Winkelwijs, niet meer en minder.
Verder: telefoon wordt niet opgenomen. Wanneer je in de gegevens van Winkelwijs duikt wordt het heel bijzonder: dubbele namen, holdings, verscheidene telefoonnummers, enzovoort.
Mocht ik mijn DVD alsnog krijgen of het geld gestort, dan maak ik hier ook melding van. Maar tot nu toe lijkt * Winkelwijs * niet fris te ruiken
En het mag duidelijk zijn, dat we ons niet meer laten afschepen met die loze beloftes. Daarom * Winkelwijs *: geen woorden maar daden.
Gebrek aan mankracht: er zijn ook uitzendbureau's.
Ik wacht nog een week af.

daarna ga ik naar de politie om aangifte te doen, ga ik andere sites op de hoogte brengen. Mijn geduld is op. En ik ben niet de enige.
Ik wil m'n DVD of geld terug waar ik al meer dan een maand op wacht.
Wel lef trouwens dat Winkelwijs het woord integriteit in de mond durft te nemen. Hoezo integer?