LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NAVMAN NAVIGATIE WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
rex2

NAVMAN NAVIGATIE WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG

Ongelezen bericht door rex2 »

Enkele maanden geleden kocht ik een NAVMAN ICN650 waar ik met korting 900 euro voor betaald heb.
Nu zie ik dat EXPERT hem in de aanbieding heeft voor 388 euro.
Ik ben dus voor 512 euro "genaaid"grof gezegd.
De winkel waar ik hem heb gekocht heeft info gedaan,wat blijkt dat het een uitlopend model is en dat NAVMAN Engeland een te grote voorraad had die voor dumpprijzen worden verkocht.
NAVMAN gebeld en deze zeggen "gewoon pech gehad meneer".
Ik had wanneer de prijs 200 euro was gedaald dit artikel hier niet opgezet,maar 512 euro dit is toch gewoon te gek voor woorden. :twisted: :twisted: :twisted:
Het wordt eens tijd dat tegen deze oplichterij wordt opgetreden.

maybe

Re: NAVMAN NAVIGATIE WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG

Ongelezen bericht door maybe »

heb je toen je het apparaat kocht ook bij andere winkels gekekn=en voor aanschaf.

Je bent echt goed genaaid met deze aanschaf.

JaFO

Ongelezen bericht door JaFO »

tja ... prijsdalingen zijn altijd irritant. Zeker in de computer-wereld is zoiets 'redelijk' normaal. Je kunt er donder op zeggen dat producten de volgende dag goedkoper zijn ...

Je zou natuurlijk fatsoenlijk onderzoek kunnen doen (en vervolgens merken dat de navman zowiezo bagger is ;)), maar dan nog is het mogelijk dat je dit soort vrij unieke stunts mist. De enige andere optie is om nooit meer iets te kopen ...

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Tsja het is lullig, maar helaas is er niets aan te doen. Elke fabrikant mag zijn eigen prijzen vaststellen en daar kun je soms voor- of nadelen van ondervinden.

maybe

Als het andersom zou zijn, zou niemand klagen. Prijsveranderingen zijn normaal. Lullig als je iets koopt en dat het dan later goedkoper is. Maar dit zal altijd zo blijven.

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

De winkel waar ik hem heb gekocht heeft info gedaan,wat blijkt dat het een uitlopend model is en dat NAVMAN Engeland een te grote voorraad had die voor dumpprijzen worden verkocht.
En wist die winkelier dat niet :?: :?: :?: :lol:

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Enkele maanden geleden
In "enkele maanden" kan je complete oorlogen winnen of verliezen. Een prijsdaling kan gebeuren. Zuur dat dat gebeurt, maar als het nou een week was, dan had je recht van spreken. Nu niet.

rex2

Ik heb destijds bij alle zaken info gedaan en bij de meesten lag de prijs hoger dan 900 euro.zowieso is Navman als men dat bedoeld kwalitateif geen bagger,alleen de handelswijze die deze firma er op na houd is echt bagger

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Mag ik jou eens wat vragen.

Is jouw tekst zoveel belangrijker of interessanter dan die van anderen, dat hij maar vet gedrukt moet staan?

rex2

nee is per ongeluk gebeurd schijnt je wel te storen he??
waar maak je je druk , :twisted:

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

De handelswijze van deze firma is op geen enkele manier bagger, het is gewoon de normale manier van zaken doen.

Het is lullig dat je een vermogen betaald voor iets wat een paar maanden later goedkopr is, maar daar is weinig aan te doen en komt vaker voor in het leven.

Zeur er niet zo lang over door en ga gewoon door met je leven. Er zijn belangrijkere dingen om je zorgen over te maken.

maybe

waar maak je je druk ,
Sommige mensen maken zich ook druk om prijsverlagingen. Dit is gewoon de normaalste zaak van de wereld. Nogmaals vervelend voor je dat het jou gebeurd, maar das gewoon pech hebben.

En zoals Karr-2 al zei, kap met zeuren en ga wat anders doen.

rex2

Ik regel zelf wel waar ik me in mijn leven druk om moet maken,en regel zelf ook wel hoe ik verder ga met m,n leven en waar ik over ga zeuren :twisted:

teckel1

Ongelezen bericht door teckel1 »

zelfde meegemaakt,alleen nu is de onze na een jaar stuk gps valt weg.
De winkel waar ik hem heb gekocht heeft hel gehele NAVMAN assortiment er uit gegooid na deze verkoopactie van Navman.

Dus Navman gemaild hoe ik hier mee aan moet.

ZE ZWIJGEN NA DIVERSE MAILS TE HEBBEN GESTUURD,wat een service hebben die gasten :twisted: :twisted: :twisted:

Gesloten