Zijn er meer mensen die problemen hebben met Speedlinq.
Ik heb sinds 3 weken Speedlinq, ASDL gaat prima maar ik heb al 3 weken geen telefoon meer terwijl het probleem bij Speedlinq zit.
Helpdesk kost maar even 70 cnt/min, ik heb al 4 keer gebeld maar er lijkt maar niets te gebeuren.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telefoon via Speedlinq waardeloos
Re: Telefoon via Speedlinq waardeloos
Ik wil je niet ontmoedigen, maar lees de verhalen over speedlinq op deze site eens rustig door, dan kom je er achter met welke oplichters je te maken hebt. Zit er ook midden in. Als ik je een tip mag geven, zorg dan dat je zo snel mogelijk van die gasten af komt. Het is werkelijk waar EEN GROOT WESPENNEST!
Re: Telefoon via Speedlinq waardeloos
speedlinq oplichters ? geef ze eens de tijd door de enorme hype op dit product gaat het niet helemaal goed ,wat wil je dan ? kpn ,scarlet ze staan allemaal op deze forum met klachten
-
Paulus_de_Boskever
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 18 jul 2006 13:47
Re: Telefoon via Speedlinq waardeloos
Beste lezer van dit forum,
Om een klacht over Speedlinq gehonoreerd te krijgen, kun je deze melden bij de Consumentenbond. Op hun site lees je het volgende:
‘In de zomer riepen we consumenten op klachten over bedrijven te melden. We hebben de drie bedrijven benaderd die de meeste klachten opleverden. Dit waren telecombedrijf KPN, energieleverancier Oxxio en internetprovider Speedlinq. Alle drie ondernemingen hebben toegezegd mee te werken aan een actie met de Consumentenbond om de klachten snel op te lossen. Via onderstaande link kunt u uw klacht bij de Consumentenbond aanmelden. Wij zorgen er dan voor dat het bedrijf contact met u opneemt. De bond houdt vinger aan de pols bij de afhandeling van de klacht.’
Surf dus snel naar http://www.consumentenbond.nl. Succes!
Paulus.
Om een klacht over Speedlinq gehonoreerd te krijgen, kun je deze melden bij de Consumentenbond. Op hun site lees je het volgende:
‘In de zomer riepen we consumenten op klachten over bedrijven te melden. We hebben de drie bedrijven benaderd die de meeste klachten opleverden. Dit waren telecombedrijf KPN, energieleverancier Oxxio en internetprovider Speedlinq. Alle drie ondernemingen hebben toegezegd mee te werken aan een actie met de Consumentenbond om de klachten snel op te lossen. Via onderstaande link kunt u uw klacht bij de Consumentenbond aanmelden. Wij zorgen er dan voor dat het bedrijf contact met u opneemt. De bond houdt vinger aan de pols bij de afhandeling van de klacht.’
Surf dus snel naar http://www.consumentenbond.nl. Succes!
Paulus.
