LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe quattrovox na blikseminslag

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hajupa

Nieuwe quattrovox na blikseminslag

Ongelezen bericht door hajupa »

Sinds vorige week konden we niet meer bellen (we hebben ISDN en een huiscentrale genaamd Quattrovox). Als we zelf wilden bellen, kregen we, als we geluk hadden, een krakerige kiestoon, maar meestal alleen ruis. Als we gebeld werden, ging de telefoon we over, maar konden we de persoon aan de andere kant niet horen. We hebben alles geprobeerd (lijn laten testen;was goed, de quattrovox ge-reset) maar niets hielp. Dus ik naar de Primafoon. De man van Primafoon heeft de Quattrovox getest, en vroeg gelijk of we blikseminslag hadden gehad (wij zelf of in de straat); wijzelf niet, maar het heeft wel ge-onweerd. Om kort te gaan; het ding was stuk. Op mijn vraag, of het ding gerepareerd kon worden, was het antwoord: "De fabrikant" (lees KPN, want dat staat erop) "heeft ervoor gekozen, voor het apparaat geen reparatietraject in te stellen". Dus m.a.w. je moet een nieuwe kopen (á €196,00) als je wilt bellen.

Heeft iemand soortgelijke ervaringen?

AnnePanne

Re: Nieuwe quattrovox na blikseminslag

Ongelezen bericht door AnnePanne »

de fabrikant (niet kpn) kan daar inderdaad voor hebben gekozen.. maar stel dat hij wel gerepareerd kan worden ben je ook een godsvermogen kwijt... dus dan kan je zowiezo beter een nieuwe kopen..

helaas pindakaas maar de man in de primafoon heeft wel gelijk..

skippy

Ongelezen bericht door skippy »

kijk een op marktplaats ed er worden er genoeg voor weinig geld aangeboden ivm overstap naar internetplusbellen of adsl.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Het kan ook zijn dat je NT1 kapot is, maar als de fabrikant (lees Siemens) er voor gekozen heeft om voor het apparaat geen reparatietraject in te stellen is natuurlijk zuur.

Probeer het via de storingsdienst.

skippy

Ongelezen bericht door skippy »

repareren is tegenwoordig vaak duurder als vervangen,denk daarbij ook aan verzendkosten en andere bijkomende kosten

dehardenberger

Ongelezen bericht door dehardenberger »

je kan het ook aan de brandverzekering opgeven,maar ik heb hier nog een duobox met modem liggen en ook nog een nt1 of 2 kastje
mag je wel hebben voor €35
gr frans

mr T.

Ongelezen bericht door mr T. »

Om kort te gaan; het ding was stuk. Op mijn vraag, of het ding gerepareerd kon worden, was het antwoord: "De fabrikant" (lees KPN, want dat staat erop) "heeft ervoor gekozen, voor het apparaat geen reparatietraject in te stellen". Dus m.a.w. je moet een nieuwe kopen (á €196,00) als je wilt bellen.
Lijkt me iets voor de inboedelverzekering. Bovendien: je weet nooit wat er allemaal defect is geraakt aan een dergelijk apparaat. Meestal is nieuw kopen de beste oplossing in dergelijke gevallen.

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Klopt helemaal mr.T
Dit is te verhalen op de verzekering mits het eigendom is.
Zeker met een raport van de onderzoeker/primafoon man

Gesloten