LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongevraagd ondergoed van Front International

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Karin123 [[email protected]]

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door Karin123 [[email protected]] »

Het weblog http://www.retecool.com is een actie begonnen tegen socks door het automatisch laten invullen van bestelformulieren op hun site met onzingegevens en niet-bestaande adressen. Verder vragen ze mensen om zware pakketten (een stoeptegel bv.) op te sturen naar het antwoordnummer van socks... Socks moet nl. betalen voor elk pakket dat ze ontvangen op hun antwoordnummer. En 10 kilo is toch goed voor dik 13 euro kosten voor Socks. Ik zou normaal niet meedoen met dit soort ongein, maar socks heeft laten blijken niets te leren van alle negatieve reacties in de pers, Radar en van 'klanten' dus steun ik deze actie van harte.

Front_sucks [[email protected]]

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door Front_sucks [[email protected]] »

Heb ook zo'n onderbroek ontvangen en na een aanmaning maar betaald! Kan mij niet herinneren iets te hebben besteld, maar goed. krijg ik vandaag een folder toegestuurd dat ik weer wat moet bestellen omdat ik lid ben. Kan volgens de bijgaande brief wel een zending over slaan door dat aan te kruisen. Ik heb gezocht op het formuliertje en dat kan dus niet. Maar ik wil ook geen zending overslaan, ik wil nooit meer een zending ontvangen. Klantenservice gebeld geen gehoor, dan maar een mailtje en een aangetekende brief dat ik niks wens te ontvangen en dat als ze me wel iets toezenden ik niet betaal. Stelletje oplichters zijn het... misschien wel een goed idee om bakstenen op te sturen naar hun antwoordnummer, boontje komt om zijn loontje om maar eens een cliche te gebruiken!

bart vd k. [[email protected]]

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door bart vd k. [[email protected]] »

Hallo, Ik heb een tijdje terug een email gestuurd naar front international dat ik geen boxershort wilde hebben. Ik heb hem helemaal niet terug gestuurd, maar nu krijg ik de volgende incasso van die criminelen. Is er nog iets aan te doen of moeten we onderhand een keer eigen rechter spelen. Groeten Bart

Johan van gestel

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door Johan van gestel »

:twisted: Heden 01-12-04 Kreeg ik een brief van tono dat men mij ondergoed zou toesturen
Ik heb hierbij direcr een brief retour gedaan en gezegt dat ik geen intresse heb
Mijn vraag is wat kunnen zij mij verplichten als ik niets heb getekent dus ook geen afspraak met hun heb
Het probleem er is totaal geen Nederlands Adres op de brief dus hij gaat naar CHESEAUX/LAUSANNE
Wie heeft wel het Nederlandse adres. Graag mij toesturen
[email protected] :?: :arrow: :idea: :roll: :wink: :cry: :D :) :o :shock: 8) :lol: :x :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea:

LatexBurqa

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door LatexBurqa »

Ik krijg diverse ondergoed setjes aangebobden via de post op naam van mensen die al meer dan een jaar niet meer wonen op dit adres.
Boze brieven schrijven helpt waarschijnlijk niet.
Dus... heb ik ze een rekening gestuurd voor de tot nu toe uitgevoerde wekzaamheden en gemaakte kosten. Eens kijken of ze hier wat mee doen. Want ik wordt hier toch echt wel moe van....

Gast

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo,

ff Een tip mbt Front enz.

als jullie je niet hebben aangemeld als klant en niks hebben ondertekend zijn jullie niet verplicht om te betalen. Het is zelfs zo dat je ,als je ongevraagd iets toegestuurd krijgt je de spullen mag houden. Je hoeft dus niets terug te sturen en/of te betalen.

Als Interum Jusitia bij jou aan de deur zou komen of aanmaningen enz, stuurt hoef je maar een brief of telefonisch door te geven dat OOK jij TrosRadar hebt gezien mbt die uitzending van Front.

wedden dat je dan nooit meer mbt deze ongein iets ontvangt!!

Veel suc6 en plezier,

AVB 8)

Ghislaine

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door Ghislaine »

net als enkele anderen kreeg ik vandaag een brief waarin stond dat ik een internet order had geplaatst.. :?:
ik heb nog niets ontvangen maar er staat duidelijk dat ik een welkomstpakket ga krijgen en elke twee maanden nieuwe strings toegestuurd krijg.

ik weet niets van een internet order en zou me nooit voor zoiets aanmelden omdat ik dit verhaal al kende.

ik heb al een mail gestuurd en verschillende malen gebeld, waar ik natuurlijk een bandje kreeg. (en dit is pas dag 1!!)

ik wil NIETS ontvangen, heeft iemand DE tip?

bvd
Ghislaine

Frankyy

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door Frankyy »

Na een tijdje niets vernomen te hebben aan dit onderwerp te merken,
viel er vrolijk een brief op de mat vandaag.

Body International
postbus 1125
3330 CE Zwijndrecht

0900-4564564

ik schijn te hebben ingeschreven dat ik een internet order heb geplaatst.

NIETS van waar!

Ik zal kopien maken van alle brieven en andere zaken en telefoongesprekken opnemen met alle instanties mocht ik iets ontvangen

Heeft er nog iemand een tip?

mvg
Frank

numanp
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mar 2006 17:48

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door numanp »

Ook ik wordt al een tijd belaagd met post van Front International.
Ik ben ooit een keer gebeld of ik een gratis setje onderbroeken wilde ontvangen en heb daar toen mee ingestemd. Vervolgens kreeg ik bijna elke maand een nieuw setje opgestuurd. Op zich vond ik dat niet zo erg want de kwaliteit was best ok en de prijs was ook best acceptabel.
Nu woon ik sinds juni afgelopen jaar op een nieuw adres. Ik heb toen van die club nog een keer een setje boxershorts gekregen en hierna nooit meer. (Ook niet erg.)
Nu vind ik vandaag een incasso op mijn deurmat van Incasso Bureau Intrum Justitia van € 95,- Volgens deze incasso zou ik 17-02-2006 op de hoogte zijn gesteld van deze op hands zijnde incasso maar ik ben mij van geen kwaad bewust. Ik heb uiteraard direkt gebeld met het incassobureau en men wist mij te vertellen dat het zou gaan om een vactuur van september 2005. Nu heb ik even gekeken in mijn rekeningoverzichten. (Lang even internetbankieren) en ik zie dat ik in augustus 2005 voor het laatst een betaling heb gedaan aan Front International. (Dit naar aanleiding van de laatste keer dat ik een partij shorts had ontvangen.)
Wat nu te doen?
Vandaag heb ik Front International niet te pakken gekregen dus ik ga ze morgen maar weer een keertje bellen. Het Incassobureau wilde graag weten wat mijn volgende actie zou zijn.

numanp
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mar 2006 17:48

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door numanp »

Ik heb vandaag contact gehad met Front International. De dame aan de telefoon wist mij te vertellen dat in september een pakket is gestuurd naar mijn oude adres. Nu heb ik TGP destijds de opdracht gegeven om mijn post drie maanden lang door te laten sturen naar mijn nieuwe adres en zou dus het pakket hebben moeten hebben ontvangen. (Niet dus.!)
Ik ben met Front overeengekomen dat als ik "slechts" het bedrag van 32,90 overmaak naar Front de incasso kosten komen te vervallen en daarme de zaak is afgedaan. Om een hoop rompslomp te voorkomen heb ik hiermee ingestemd. Uiteraard heb ik vervolgens Intrum Justitia gebeld om te laten weten wat er is overeengekomen. Het Incassobureau vertelde mij dat zolang zij geen bevestiging van Front hebben gekregen de incassokosten gewoon blijven bestaan. Tevens wisten zij mij te vertellen dat Front vrijwel nooit dergelijke afspraken met de klant nakwam. Ook gavan zij toe dat Front niet echt bekend staat als een fijne organisatie. Lekker dan!
Ik ga morgen wederom bellen met het Incassobureau om te kijken of mevrouw van Front haar werk goed gadaan heeft. (Had ik al bijna het afgesproken bedrag overgemaakt en nog meer kosten gemaakt zeg!)
Wat adviseren jullie? Betalen of niet? Ik heb geen zin in deurwaarders en dergelijken.

marika
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2006 12:00

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door marika »

Mijn dochter heeft in november of december 2 slips besteld bij Evita, ze zouden gratis zijn.
Na ongeveer 2 weken kregen we ze thuis, vreselijke slips, maar goed vergeten terug te sturen, dus dan maar die 4.50 betaald voor de verzendkosten.
1 x maar nooit weer.
Krijg ik vorige week een brief van Intrum Justitia met een bedrag van 80.00 euro.
Ik had die slips niet betaald.
Ik ook nog zo stom, (omdat ik nog nooit zoiets had gehad) om het maar direkt te betalen, ik twijfelde, van, heb ikhet betaald of niet.
Net gisteren de acceptgiro naar de bank gebracht, en telebanken uitgepluist.
En ja hoor, die 4.50 is betaald in januari.
Dus ik direkt gebeld, dat ik die rekening betaald heb, en dat ik die acceptgiro van 80.00 net naar de bank had gebracht.
Nou zei die man eerst van Intrum Justitia, daar valt weinig van te halen, u moet het gewoon betalen.Hij zei: ze hebben het 22 maart in handen van ons gegeven.( Nah 2 maand nadat ik gewoon mijn rekening heb betaald.)
Ik Evita gebeld, die kunnen niet bij de afrekeningen kijken want dat ligt in Zweden.
Moest maar een fax sturen van copie van mijn betaling, en de brief die ik van Intrum Justitia heb gekregen.
En dan zouden hun dat verder afhandelen van Evita.
Ik weer Intrum gebeld, of hun een copie hadden van die brief die ik van hun had gekregen, nou,,, die hadden ze niet. (dat is slecht, die horen hun toch te hebben? of heb ik dat fout.)
En ik had helemaal niet naar Evita mogen bellen, dat kreeg ik ook nog te horen, die man had mij niet door moeten verwijzen naar Evita (van IJ).
Ik moet nu afwachten wat Intrum zegt, ze zouden contact met mij opnemen, ik ben benieuwd of ze het ook inderdaad zullen doen, maar ik heb er wel bij verteld, als ik het geld niet terug krijg dat ik er werk van zal maken, hoe weet ik nog niet, maar zo komen ze niet van mij af.


(Ps ik ben hier terecht gekomen omdat ik evita in google aanklikte, en ik schrok me rot, ik dacht waar ben ik nu in verzeild geraakt)

groetjes:
Marika

error
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 aug 2005 19:27

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door error »

LET OP:
Provea stuurt op zich leuk ondergoed. (String line en Tono)
Maar opgepast: een proefbestelling leidt tot een automatisch lidmaatschap.
Je komt er moeilijk vanaf!! Op de website kun je de volgende zending "overslaan" Dit gaat erg lastig, eerst uitgebreid registreren en je moet de keer daarop weer inloggen, zending annuleren etc. Ze staan ook bekend om bedragen te incasseren waar ze geen recht op hebben (google) kun je weer naar de bank en alles laten terugdraaien.

Ze werken met allerlei (handels) namen, zitten overal (vooral zwitserland) en zijn moeilijk bereikbaar.

Tip: zorg dat ze je emailadres/bankrekening en telefoonnummer niet krijgen! Je bent echt aan de beurt dan! Neem:
- Hotmail (etc) adres
- Betaal acceptgiro contant bij de bank (hebben ze je rek nr niet) of betaal via een rekening die vrijwel leeg is (zonder debet mogelijkheid)
- Bel altijd met nrweergave uit
=======================================
Ook leuk: www.provea.nl op sidn.nl:

Domeinnaam provea.nl (eerste domein)
Status actief
Registrant Editions Atlas
Route des Dragons 7
1033
CHESEAUX-SUR-LAUSANNE
Switzerland
Domicilie Bijsterhuizen 1160 d
6546 AS NIJMEGEN
Netherlands
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact J Peuget
+41 41217319075
[email protected]
Registrar Ascio Technologies Inc
Islands brygge 55 A
2300
COPENHAGEN
Denmark

(snap je het nog?) :?:

error
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 aug 2005 19:27

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door error »

LET OP:
Provea stuurt op zich leuk ondergoed. (String line en Tono)
Maar opgepast: een proefbestelling leidt tot een automatisch lidmaatschap.
Je komt er moeilijk vanaf!! Op de website kun je de volgende zending "overslaan" Dit gaat erg lastig, eerst uitgebreid registreren en je moet de keer daarop weer inloggen, zending annuleren etc. Ze staan ook bekend om bedragen te incasseren waar ze geen recht op hebben (google) kun je weer naar de bank en alles laten terugdraaien.

Ze werken met allerlei (handels) namen, zitten overal (vooral zwitserland) en zijn moeilijk bereikbaar.

Tip: zorg dat ze je emailadres/bankrekening en telefoonnummer niet krijgen! Je bent echt aan de beurt dan! Neem:
- Hotmail (etc) adres
- Betaal acceptgiro contant bij de bank (hebben ze je rek nr niet) of betaal via een rekening die vrijwel leeg is (zonder debet mogelijkheid)
- Bel altijd met nrweergave uit
=======================================
Ook leuk: www.provea.nl op sidn.nl:

Domeinnaam provea.nl (eerste domein)
Status actief
Registrant Editions Atlas
Route des Dragons 7
1033
CHESEAUX-SUR-LAUSANNE
Switzerland
Domicilie Bijsterhuizen 1160 d
6546 AS NIJMEGEN
Netherlands
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact J Peuget
+41 41217319075
[email protected]
Registrar Ascio Technologies Inc
Islands brygge 55 A
2300
COPENHAGEN
Denmark

(snap je het nog?) :?:

putje
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2006 10:01

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door putje »

Heb vandaag 01.06.2006 post ontvangen van Intrum justitia,
heb direct op de radar site gekeken en was direct een stuk wijzer over hoe te handelen!
Ik heb net als zovelen niets besteld, zoals zij in hun schrijven wel beweren.
Na tel.kontakt ( eerst keuze menu) kreeg ik een mevr. Zomer aan de telefoon en bij haar heb ik mijn klacht neergelegd. Ik vroeg haar n.a.v welke aqusitie hier besteld zou zijn? haar antwoord luidt: dit is alleen maar mogelijk na telefonische bestelling!! raar dat ik nooit een telefoontje gehad heb....dus nooit iets besteld kan hebben!!
Waarop deze mevrouw antwoorde: alles wat zomaar wel kan blijkbaar ...kan ook zomaar niet , lees maar op radar!
En dus antwoorde ik: dus ik hoef met deze post niets te doen? waarop de mevrouw zei: als je tussen mijn woorden door luisterd , trek dan maar zelf je conclussie.
Ik ga dus niet betalen zei ik, waarop zij antwoorde, dat begrijp ik heel goed mevrouw ....
De post is geadresseerd aan mijn partner, dus hij moet even bellen en dan lost het zich vanzelf op waren haar woorden!!
LET OP : iedereen in nederland kan zomaar een valse naam en een vals edres opgeven , dit wordt niet gecontroleerd.
spijtig voor mij nu : nu ben ik de pineut. Eens afwachten wat er uiteindelijk gebeurt als mijn partner gebeld heeft.
Ik laat het jullie weten.
groeten Putje.

EZKaeL
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2006 14:26

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door EZKaeL »

Miijn vrouw werd hedenochtend gebeld door Intrum Justitia (deurwaarder) met de vraag om haar geboortedatum ter verificatie van hun gegevens.
Het zou gaan om een rekening van ca 85 euro gedateerd ergens in januari 2005 betreffende dames of heren ondergoed bestelling via postorder.
Wij hebben nooit wat besteld, ook niet via internet en zeker niet ontvangen.
Intrum Justitia meent ons meerdere malen te hebben aangeschreven maar wij hebben hiervan nooit wat gezien. Zij gaan dit terug koppelen naar Evita.
Raar verhaal maar dat heeft intrum justitia wel vaker.
Han

EZKaeL
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2006 14:26

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door EZKaeL »

Net toch nog maar even gebeld naar Evita voor info op 0900 4564564
Mijn telefoon display vertoont dan 078 6230500 het telefoon nr van de Hageman Groep, Pascalstraat 3, 3336 LE Zwijndrecht. Ikbel dan dat nr (is geen 0900dus goedkoper) dame aan telefoon wil me eerst doorverbinden maar zegt dan dat ik het 0900 nr moet bellen, zij werkt er pas twee weken en weet het verder ook niet. Als ik die bel krijg ik Int. Trading House, Zweden aan de telefoon en dame daar zegt dat 078 nr een klant van hun is????? raar!!
Zij zegt dat er 2 damesslips zijn verzonden in jan. 2005 en dat hun afzenderadres erg populair is en dat zij na gaat vragen bij TPG, verder hebben zij wel drie brieven verstuurd en Intrum Justitia ook drie. Nooit iets verzonden waarvoor getekend moest worden. Ik heb nooit wat ontvangen. Intrum Justitia heeft overigens mijn andacht i.v.m. dispuut met UPC waarover ik ook nooit fatsoenlijk antwoord ontvang, maar ik open wel al hun correspondentie. Vreemd dat ik nooit verrast werd door een rekening van Evita of gelieerde bedrijven. Ik eis van dame binnen een week een excuusbrief van het bedrijf en een bewijs dat ik niets verschuldigd ben, zij zegt dat Intrum Justitia dit gaat doen, niet zij. Ze zegt niet verder met mij te kunnen komen en beeindigt abdrupt het gesprek.
Ik wacht nu maar even op een reactie van hun zijde.
Han

Sylviaa
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2006 18:10

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door Sylviaa »

Dit geloof je ook niet!
Heb ook pakketje gehad,mjah,niets besteld,dus gelijk maar retour afzender gedaan.
Na 3 jaar!!!!!!! krijg ik bericht van Intrum Justitia,ik moet maar liefst even 96 euro betalen.
Dus ik erheen bellen. Ja hoor,ik zou het hebben besteld en niet hebben betaald. Ik heb niets besteld en dus ook niet betaald!

Krijg ik te horen te betalen binnen 3 dagen anders gaan ze verder met een Rechtszaak...leuk...en ik heb natuurlijk geen bewijs van geen bestelling of retourverzending (na 3 jaar! bewaar
ik die niet natuurlijk!)

madelin
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2006 16:41

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door madelin »

ik heb vandaag een brief gekregen dat ik aangemeld was voor 2 van deze 'clubs'. ik weet hier niets vanaf, en hoef dit ondergoed niet. ik wou bellen, maar het nummer is niet bestaand. op internet heb ik meerdere email adressen gevonden waar ik naar gemaild heb dat ik dit pakketje wil annuleren. is dit genoeg? na het lezen van al deze reacties ben ik wel erg bang geworden dat ook ik hier nu aan vast zit! wat moet ik doen?
groetjes m. egthuijsen

C Bijl
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2006 11:47

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door C Bijl »

wij zijn ook op hun actie in gegaan

hebben waarschijnlijk 1 keer te laat betaald (3 euro)
hebben hiervan geen herinnering gehad en sturen directhet incasso bureau er achter aan
met een bedrag van 80 euro

wat te doen? ik heb geen zin om dit te betalen!! maar ook niet aan een recht zaak.

wie weet wat ik moet doen???

grande
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2007 13:08

Re: Ongevraagd ondergoed van Front International

Ongelezen bericht door grande »

Hallo
Ik heb een 2 jaar geleden ook via een adv een onderbroek besteld moest 3.95 verzendkosten betalen.
Ik moest zeggen dat ik het een goeie kwaliteit vond.en om de 2maanden stuurde ze mij weer 1 op.prima en als ik 1 keer wilde overslaan kon dat ook zonder problemen.
Na 2 jaar had mn man ff genoeg in zijn la dus gaf ik hun aan om te stoppen en dat ging ook zonder problemen.
En ik kwam eigen lijk hier terecht omdat ik weer wilde bestellen maar hun adres kwijt was .maar ik schok wel van al deze verhalen.
Maar ik moet eerlijk zijn hij heeft ze nog en ze zijn nog steeds prima.
Erg vervelend voor de mensen die een nare ervaring er mee hebben.
Vriendelijke gr lin

Gesloten