LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Ongelezen bericht door wreker »

Dexia-bestuursvoorzitter Ben Knüppe juicht het onderzoek toe, 'omdat dit een eind maakt aan de indianenverhalen'. Ger van Dijk van Leaseproces, tegenstander van de Duisenberg-schikking, noemt de stap van het hof 'een dramatische wending'. Hij kent verklaringen van ex-werknemers van Dexia dat de aandelen niet zijn gekocht.
Tja.... wat is realisme?

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Ongelezen bericht door Navarre »

Dexia-bestuursvoorzitter Ben Knüppe juicht het onderzoek toe, 'omdat dit een eind maakt aan de indianenverhalen'. Ger van Dijk van Leaseproces, tegenstander van de Duisenberg-schikking, noemt de stap van het hof 'een dramatische wending'. Hij kent verklaringen van ex-werknemers van Dexia dat de aandelen niet zijn gekocht.
Leuk om ex-werknemers op te voeren, ik vraag me af of deze ex-werknemers zelf ontslag hebben genomen, of dat ze ontslagen zijn en met enige wrok rondlopen, in het laatste geval is het natuurlijk fijn om je ex-werkgever eens in een kwaad daglicht te zetten.

*
Berichten: 287
Lid geworden op: 29 jan 2005 10:02

Re: Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Ongelezen bericht door * »

Misschien was het Bruneel wel! Die is per slot van rekening ook afgevoerd en door een advocaat vervangen. (geeft tevens aan dat Dexia flinke problemen heeft/voorziet)
Het lijkt er voorlopig wel op dat deze ex-medewerker gelijk heeft.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Ongelezen bericht door Navarre »

Misschien was het Bruneel wel!
Over een realistische kijk gesproken.....

Fijne dag verder!

*
Berichten: 287
Lid geworden op: 29 jan 2005 10:02

Re: Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Ongelezen bericht door * »

Inderdaad, als je serieuse en gekscherende opmerkingen niet eens kunt onderscheiden.
Ook nog een fijne dag verder!

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Ongelezen bericht door wreker »

Leuk om ex-werknemers op te voeren, ik vraag me af of deze ex-werknemers zelf ontslag hebben genomen, of dat ze ontslagen zijn en met enige wrok rondlopen, in het laatste geval is het natuurlijk fijn om je ex-werkgever eens in een kwaad daglicht te zetten.
Ik vermoed dat ze zelf ontslag hebben genomen nadat ze wroeging hebben gekregen. :roll:

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Ongelezen bericht door Willems »

Knüppe bluft!!
Wie was het weer die op de TV voor heel de wereld zei: I never, ever had sex with that woman!!
En toen puntje bij paaltje kwam kon hij niet dieper erin gezeten hebben!!

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Ongelezen bericht door Navarre »

Wie was het weer die op de TV voor heel de wereld zei: I never, ever had sex with that woman!!
Volgens mij de beste president die de VS sinds lange tijd gehad hebben.
Klasse vent in mijn ogen, alleen zijn definitie van sex was een andere dan de gangbare. :wink:

miena
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 apr 2006 19:53

Re: Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Ongelezen bericht door miena »

Jeetje Miena wat bent u vurig de laatste tijd meneer Willems:lol: :lol: :lol:



Geplaatst op 25 Mei 2006 20:27 door Willems


--------------------------------------------------------------------------------

Knüppe bluft!!
Wie was het weer die op de TV voor heel de wereld zei: I never, ever had sex with that woman!!
En toen puntje bij paaltje kwam kon hij niet dieper erin gezeten hebben!!


Met instemming van het gerecht, zal Dexia blijven vingeren, tot dat zij definief een gat gevonden heeft om haar slag te kunnen slaan!

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Ongelezen bericht door Willems »

Miena,
Ben je zelf niet een beetje veel vatbaar voor?

miena
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 apr 2006 19:53

Re: Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Ongelezen bericht door miena »

Humor jawel hoor :lol: :lol: Ik vraag me alleen af wie hier de pias uithangt :D

Geplaatst op 25 Mei 2006 23:14 door Willems


--------------------------------------------------------------------------------

Miena,
Ben je zelf niet een beetje veel vatbaar voor?

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Ongelezen bericht door Willems »

Ik in ieder geval niet!!

miena
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 apr 2006 19:53

Re: Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Ongelezen bericht door miena »

Blijkbaar hebben alleen de Belgische banken gevoel voor humor :?

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Ongelezen bericht door Willems »

Zo zeker weet ik het niet!
Vraag het maar aan suikertante La Bouchère, dan zullen jouw lachspieren verkrampen van het lachen!!

miena
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 apr 2006 19:53

Re: Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Ongelezen bericht door miena »

De mijne niet Willems, die van jou wel omdat je die bank belachelijk- net zoals je jezelf- hebt gemaakt op dit forum met je mailadres :lol:

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Ongelezen bericht door Willems »

Nou ja goed, zoek het zelf maar uit, klinkt zielig en verward hoor! Je komt veel te kort om een mening daarover te geven. Zo te horen, verspilling.....
Daaaaag, druiloor!!

millie
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 mar 2005 21:03

Re: Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Ongelezen bericht door millie »

Tja, ook ik heb deze brief ontvangen. Het gaat een beetje naar omkoperij ruiken, zoveel mogelijk zieltjes winnen. Echter ook ik ga nu door tot het bittere eind. Deze zaak stinkt aan alle kanten en ik ben er bijna voor 100 % overtuigd dat Dexia tegen de mensen die nog doorprocederen een zware nederlaag zullen lijden, en dat weten die schoften inmiddels ook heus wel.

Succes iedereen, het recht zal eindelijk gaan zegevieren.

Rasputin1
Berichten: 125
Lid geworden op: 10 aug 2005 19:53

Re: Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Ongelezen bericht door Rasputin1 »

De herinnering heb ik zoals gebruikelijk naast me neer gelegd. Een aspect in die herinnering is in deze forumtopic nog niet besproken geweest. Dexia geeft aan dat in 30 recente uitspraken een beslissing is genomen gelijk aan of juist lager als de strekking van de duisenbergregeling. De 30 uitspraken staan ook op dexialease.

Uiteraard is dit de zoveelste poging om mensen te bewegen toe te happen. En eenieder die toehapt kan namelijk weer van het lijstje af. Ik heb enkele uitspraken nagelezen, maar ik kan er toch niet echt bang van worden. Maar wat is de globale tendens van het afgelopen jaar? Dus niet alleen de voor dexia positieve uitspraken in acht nemende....

fonie
Berichten: 113
Lid geworden op: 30 dec 2005 15:04

Re: Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Ongelezen bericht door fonie »

Ik heb enkele uitspraken nagelezen, maar ik kan er toch niet echt bang van worden. Maar wat is de globale tendens van het afgelopen jaar? Dus niet alleen de voor dexia positieve uitspraken in acht nemende....
Alle rechtzaken waren voor 95% gestopt en de nieuwe uitspraken die eventueel nog komen, worden gebaseerd op de regeling van meneer Duisenberg.

Vonnissen die uitgesproken werden voor de grote stilte waren rechtvaardig de rest is duidelijk en mensen die hun advocaat nog willen betalen, kunnen dit beter niet doen !!!!!!

Rasputin1
Berichten: 125
Lid geworden op: 10 aug 2005 19:53

Re: Herinneringsbrief ontvangen van Dexia

Ongelezen bericht door Rasputin1 »

okee, nu de reactie van belegger plus , idaho en hvdb nog en dan kunnen we overgaan op de serieuze reacties (hoop ik)....

Gesloten