LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is Dexia bang voor Leaseproces?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Luigi

Is Dexia bang voor Leaseproces?

Ongelezen bericht door Luigi »

Op www.dexialease.nl staat met grote letters een waarschuwing voor Leaseproces. Echter het onderzoek naar het daadwerkelijk aankopen van de aandelen vind je pas na een paar muisklikken, ergens tussen de regels door. Dit staat er:

Het Hof deelde reeds mee dat zij een onafhankelijke deskundige zal benoemen die dient te onderzoeken of Dexia de door haar opgegeven aandelen daadwerkelijk heeft verworven. Dexia heeft in deze procedure hierover reeds diverse stukken overgelegd.

Blijkbaar zijn de stukken die Dexia overlegd heeft niet overtuigend genoeg, waarom wordt er dan nl. een onderzoek ingesteld?

En als Dexia zo overtuigd is van zichzelf, waarom die hetze tegen Leaseproces? Zijn ze ergens bang voor? De waarheid misschien?

Van Dalen

Re: Is Dexia bang voor Leaseproces?

Ongelezen bericht door Van Dalen »

Als er een schaal van 1 tot 10 voor betrouwbaarheid zou bestaan, zou Leaseproces minstens een 8 krijgen en oplichtersbank Dexia zeker niet meer dan 1.
Laatst gewijzigd door Van Dalen op 27 mei 2006 01:15, 1 keer totaal gewijzigd.

J.Vermeer

Ongelezen bericht door J.Vermeer »

Prima advies Van Dalen nooit je opponent onderschatten :oops:

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

Wel grappig hoor die waarschuwing tegen leaseproces.

Ik denk dat Leaseproces Dexia erkentelijk is voor deze onbedoelde reclame.
De meeste aandelenlease clienten zijn al tegen een muur opgelopen van misleiding en onmacht om wat aan de situatie te doen. Komt men op de website van Dexia terecht worden ze gewaarschuwd tegen de oponent van dexia. Tja als je al op zoek bent naar gerechtigheid en Dexia vermeld alleen een waarschuwing van één bepaalde rechtshulpverlener werkt de waarschuwing mijn inziens averechtsewerking :wink:

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

miena

Ongelezen bericht door miena »

En zo gaat Dexia maar door Pieter bedankt voor deze waarschuwing..echt wel goed opgemerkt :lol:

Van Dalen

Pieter, ben jij nooit naar school geweest? Anders zou je weten dat een rapportcijfer 8 toch wel iets uitsteekt boven de magere 1 die ik aan Dexia toekende. Maar ja, als je iets moedwillig verkeerd WILT begrijpen ...

miena

Ongelezen bericht door miena »

Van Dalen jij hebt thuis vast een papegaai 8)

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

Geplaatst op: 26 Mei 2006 22:18 Onderwerp:
Als er een schaal van 1 tot 10 voor betrouwbaarheid .......

Laatst aangepast door Van Dalen op 27 Mei 2006 01:15, in totaal 1 keer bewerkt
Geplaatst op: 27 Mei 2006 01:17 Onderwerp:

Pieter, ben jij nooit naar school geweest?
Zeer komisch van Dalen :wink:

Van Dalen

Mij niet gezien. Ik hoor van jou en je soortgenoten al genoeg gekakel.

Parkietje

Ongelezen bericht door Parkietje »

Als er een schaal van 1 tot 10 voor betrouwbaarheid zou bestaan, zou Leaseproces minstens een 8 krijgen en oplichtersbank Dexia zeker niet meer dan 1.
Tros radar en de stichting Leaseverlies scoort bij mij ook dik onvoldoende.
De stichting Leaseverlies omdat ze ons een oor aan genaaid hebben met de Duisenbergregeling,wij hebben 14000 euro verlies en krijgen niets van de Duisenbergregeling omdat we de schuld al afbetaald hadden , en Trosradar krijgt van mij ook een dikke onvoldoende omdat die,trouwens net als stichting Leaseverlies,de arrogantie hebben om gewoon niet te reageren als je hun hierover schrijft.

Blijkbaar kunnen ze hier geen goede publiciteit mee halen.Ik kan het vooral van Tros Radar niet begrijpen want ik dacht dat die juist tegen oplichters en afzetters in het geweer kwamen.

Gesloten