LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Speedlinq waarschuwing.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
mabiba80
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 feb 2006 13:44

Speedlinq waarschuwing.

Ongelezen bericht door mabiba80 »

een goede helpdesk.
Laatst gewijzigd door mabiba80 op 11 nov 2011 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: Speedlinq waarschuwing.

Ongelezen bericht door maybe »

als je de zoekfuntie van dit forum had gebruikt had je gezien dat er veel meer negatieve ervaringen met speedlinq zijn.

mabiba80
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 feb 2006 13:44

Re: Speedlinq waarschuwing.

Ongelezen bericht door mabiba80 »

Ja May be........ maar
ik wil hier alleen duidelijk maken dat de verbinding goed is maar dat je verder geen enkele service van deze provider hoeft te verwachten.
Ik ben in ieder geval zelf tevreden over de verbinding, dat komt bij de overige topics niet duidelijk naar voren.

Stanley
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 dec 2005 20:07

Re: Speedlinq waarschuwing.

Ongelezen bericht door Stanley »

Ja, alleen slechte ervaringen zie je helaas... Goede ervaringen worden niet of zelden gemeld. Daarom moet je het met een korrel zout nemen.

Dat het een qua service slechte (300x keer niks) provider is, is helaas wel het geval!

mabiba80
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 feb 2006 13:44

Re: Speedlinq waarschuwing.

Ongelezen bericht door mabiba80 »

Zijn er misschien meer mensen
Laatst gewijzigd door mabiba80 op 11 nov 2011 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Stanley
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 dec 2005 20:07

Re: Speedlinq waarschuwing.

Ongelezen bericht door Stanley »

Mijn abonnement is vandaag opgeleverd i.p.v. 1 februari. Ik moest helaas paar keer bellen en ben zo best wat geld kwijt, maar ze hadden zelfs monter naar me toe gestuurd en deze constateerde dat KPN mijn verbinding had afgesloten tot mijn oude provider afliep. Ik was dus zonder reden boos op Speedlinq, maar dat was eigenlijk schuld van KPN.

En jahoor, vanochtend kreeg ik een telefoontje van KPN zelf dat ze ""de verbinding weer gekoppeld hebben".

Dus nu afwachten op de betaalde modem/aansluitkosten.

Tot nu toe goede ervaringen! Snelheid is uitstekend!

FlipKaneel
Berichten: 276
Lid geworden op: 24 sep 2005 23:47

Re: Speedlinq waarschuwing.

Ongelezen bericht door FlipKaneel »

Als je zelf it er bent waarom download je de drivers dan niet van een website?

Knoxxio
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 feb 2006 22:11

Re: Speedlinq waarschuwing.

Ongelezen bericht door Knoxxio »

Zolang de verbinding het doet is er niks aan de hand en blijf a.u.b. af van die verbinding en denk niet na over andere snelheid of meerdere diensten te gaan afnemen.
Zodra je dit doet komt de ellende en die is niet te overzien. Je kosten worden o.a. door die helpdesk die zelf niks kan doen hoe langer hoe hoger.
Ik ben pas een jaartje bij toko en heb al een half jaar doffe ellende met facturen die ze te hooi en te gras verzenden en incasso's uitvoeren voor diensten die ik niet afneem.
Klagen hierover kost je alleen maar klauwen met geld. :twisted: :evil: :evil:
Succes.

mabiba80
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 feb 2006 13:44

Re: Speedlinq waarschuwing.

Ongelezen bericht door mabiba80 »

De reden dat mijn modem niet werkte bleek een kapotte kabel te zijn. De drivers had ik al op internet gevonden.
Ik zit nu drie maanden bij speedlinq en de verbinding is uitstekend. Tevens heb ik vandaag netjes het geld van de actiekorting (najaarsactie) teruggestort gekregen, 218 euro.
Tot nu toe ben ik dus dik tevreden met Speedlinq.
Op www.speedtest.nl komt mijn verbinding heel goed uit de bus.

ChrisAmsterdam
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mei 2006 21:38

Re: Speedlinq waarschuwing.

Ongelezen bericht door ChrisAmsterdam »

De snelheid bij Speedlinq is niet slecht ALS je internet hebt. Het is het afgelopen halfjaar namelijk 3x voorgekomen dat ik bijna een week ZONDER INTERNET zat. Als je dan belt naar de helpdesk a 70 eurocent per minuut, krijg je te horen dat er "Problemen bij BBned zijn" en dat die morgen zijn opgelost. NIET DUS, er is gewoon een week lang GEEN INTERNET. En dat is voor mij onacceptabel, hoe snel of langzaam de verbinding dan is, ALS hij werkt...

gozik
Berichten: 120
Lid geworden op: 17 mei 2006 17:02

Re: Speedlinq waarschuwing.

Ongelezen bericht door gozik »

Helaas hier een positive, zelf het mailtje werk snel en duidelijk beantwoord, de enige fout maakte ik zelf, maar je weet dat de
helpdesk 0900////// en duur is, dus mailen , het is tenslotte geen telecom firma maar internet....dus mailen...
bewijzen zijn via mail, en telefoon, ze kunnen alles zeggen en beloven, maar je hebt geen poot om op te staan,
snel en goed...

Verder heb ik ondanks de ellende hier diverse vrienden die alle probleemloos al ruim een jaar Speed Linqen... maar die hoor je nooit..
en voor een snel groeiende firma hadden ze nog meer klachten mogen hebben, een firma zonder ervaring die zo hard groeide....
en nu KPN het heeft gekocht met de ervaring zou het....

Radarvrij en een warme douche??????

aqua.
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mei 2006 01:29

Re: Speedlinq waarschuwing.

Ongelezen bericht door aqua. »

Ook al koopt telia hen, met de huidige personeel blijft het ****.

Wildor
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:40

Re: Speedlinq waarschuwing.

Ongelezen bericht door Wildor »

Ook mijn zoon is in alle mooie praatjes van Speedlinq getrapt, nu zit hij mooi zonder internetverbinding, en zonder telefoon.
Vorige week deed zijn email het al niet, en nu heeft hij helemaal niets meer, maar de rekening loopt wel door.

Kijk hier naar de onderstaande klachten maar eens, en denk twee keer na, voordat je met deze provider in zee gaat.
--------------------------
http://www.internetten.nl/forumbencom/f ... q&cat_id=4
---------------------
http://www.internetten.nl/forumbencom/t ... 0&cat_id=4
---------------------
Zelfs geen eigen emailadres hebben zij, en de helpdesk kost €.70. pm
Nee, mijn zoon moet gauw een oplossing zoeken, om van deze provider af te komen, wegens het niet leveren van hun diensten, wij gaan niet voor nop dit betalen.

armit
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jun 2006 22:07

Re: Speedlinq waarschuwing.

Ongelezen bericht door armit »

Folks, Speedlinq is a real disaster, trust me. I have never seen such a crap company with such terrible service and complete lack of ANY respect to the customers.

Here is the story and I will try to make it as short as I can:

Beginning of May06 I lost ADSL connectivity trough Speedlinq. Houes of talks with Heldesk (EUR 0,75 a min) did not help, and they kept blaiming their provider Tiscali. Twice a day calls did not help; not only I lost connectivity, but they were not prepared to give me any forecast about expected date of connection back. Except one time during one months (!), they failed to respond to any of my mails or calls, and my klachten stay unanswered until now,

Since I saw no light at the end of the tunnel, i called their administration informing that i am forced to stop subscription and move to another provider. Guess what - they agreed (verbally), sustaining my position that 3 weeks (at that time) of lack of connectivity is really exceptional. And... I moved to another provider which was perfectly able to restore my ADSL from the very first minute of my new subscription.

I was not really surprized when received their letter that I may not cancel my subscription, and they want me to pay umntil the end of the contract, which is beginning of the next year. Needless to say that Speedlinq keeps ignoring my numerous mails and klachten, and I will be more than happy to meet them in a court.

Run away, before you step into these troubles!

Armit, Amstelveen
[email protected]

Wildor
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:40

Re: Speedlinq waarschuwing.

Ongelezen bericht door Wildor »

Als je het nu eens in het Nederlands schrijft, kan iedereen het lezen.
Velen kunnen geen Engels . :wink: :oops:

gozik
Berichten: 120
Lid geworden op: 17 mei 2006 17:02

Re: Speedlinq waarschuwing.

Ongelezen bericht door gozik »

Verder gaat mijn Engels niet,
van Rita Verdonk moest ik NL leren,
Het is al schandalig dat diverse echte NL ers meer fouten maken dan mij!
Als ik op voorwaarden accepteren klik op een site geld dat niet!
Omdat je voor iets te gebruiken moet klikken wat je niet kan lezen,
Fryslan mag, dat is erkend, maar ik draai zelfs mijn Linux in NL...
tevens Russia.. maar dat doe ik hier niet, want ik ben nu Nederlander,
mijn baas zij dat hij buitenlanders het vuile werk laat doen, dus ik geef hem dan gewoon een bezem!
Gozik Spiridonov.
Doswidanja....

Patrick010
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2006 21:10

Re: Speedlinq waarschuwing.

Ongelezen bericht door Patrick010 »

Is het iemand opgevallen dat het klachtenformulier op de Speedlinq site ineens is verdwenen? Ik heb sinds februari geen internetverbinding met Speedlinq. Zou aan een van hun servers liggen. Na zes weken heb ik Speedlinq in gebreke gesteld en ben ik naar Wanadoo gegaan, prima verbinding sindsdien. Speedlinq weigert nu mijn abonnement te beeindigen, omdat ik hun niet genoeg tijd zou hebben gegeven om een monteur langs te sturen om het probleem op te lossen. NIet zo logisch als het probleem aan hun kant ligt en ik prima kan internetten met Wanadoo. Ik heb minimaal 10 keer gemaild en krijg weinig tot geen reactie. Althans niks inhoudelijks. Speedlinq dreigt met een incassobureau voor een bedrag van 52,50 dat ik moet betalen maar ik heb schriftelijk laten weten daar niet mee akkoord te gaan. Verder heeft Speedlinq twee rode kaarten genegeerd waarmee ik de automatische incasso wilde stop zetten. Echt schandelijk. Ik laat het hele geval maar voorkomen als het erop aankomt. Klantenservice van Speedlinq is echt een Kafkaesque ervaring.

Patrick
Rotterdam

frenzz
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jun 2006 20:10

Re: Speedlinq waarschuwing.

Ongelezen bericht door frenzz »

hahaha... ik zit ook met Speedlinq.. ik hing een keer al minstens 25minuten met de klantenservice op het 0.70eupm nummer. Die persoon bleef echt aandringen dat ik de computer opnieuw moest starten (wat ik al drie keer had gedaan) maar hij bleef aandringen dat ik de telefoon ook gewoon moest ophangen, hij wist ook niet wat het anders kon zijn.. ik was erg boos. Heb uiteindelijk opgehangen en teruggebeld.

Kreeg ik van zijn collega te horen dat hij zo nodig naar de wc moest, dat hij daarom wilde ophangen..

(dat hij zo nodig moest vond ik sneu, maar een professionele klantenservice voor 70cnt pm?) :x

johnvisser
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 jan 2007 19:47

Re: Speedlinq waarschuwing.

Ongelezen bericht door johnvisser »

problemen met speedlinq en dat hebben veel mensen
hoge kosten.....ook extra hoge incasso kosten..hoge belkosten.enz onredelijke behandeling.goedkope internet abonement dat plotseling heel duur is geworden

consumentenautoriteit : nieuw in nederland dit is de OPTA voor de consument

voor alle geschillen klachten met speedlinq
kunt u schrijven naar


consuwijzer postbus 21021 3001 aa Rotterdam


deze mensen zijn er voor u
klachten en tips van de consument zijn van groot belang
meerdere tips tesamen kunnen duiden op een structuele overtreding van de wet
en kunnen aanleiding geven voor een diepgaand onderzoek

johnvisser
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 jan 2007 19:47

Re: Speedlinq waarschuwing.

Ongelezen bericht door johnvisser »

problemen met speedlinq en dat hebben veel mensen
hoge kosten.....ook extra hoge incasso kosten..hoge belkosten.enz onredelijke behandeling.goedkope internet abonement dat plotseling heel duur is geworden

consumentenautoriteit : nieuw in nederland dit is de OPTA voor de consument

voor alle geschillen klachten met speedlinq
kunt u schrijven naar


consuwijzer postbus 21021 3001 aa Rotterdam


deze mensen zijn er voor u
klachten en tips van de consument zijn van groot belang
meerdere tips tesamen kunnen duiden op een structuele overtreding van de wet
en kunnen aanleiding geven voor een diepgaand onderzoek

Gesloten