Hij die hier enkel zijn mening geeft
Die niet ziet wat bij de ander leeft.
Hij ziet het nu eenmaal wat anders.
Zijn ik blijft het stuur van al wat hij zegt.
van jou wordt dan alles 'naast zich, neergelegd.
en blijft daardoor steeds onveranderd
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik zie dat wel degelijk en heb inderdaad mijn mening!Die niet ziet wat bij de ander leeft.
Hij ziet het nu eenmaal wat anders
ga anderen nu niet beschuldigen van iets waar jij juist zelf zo sterk in bent!Geplaatst op 26 Mei 2006 17:09 door Navarre
Wat is anders je volgende stap Navarre ? Bek houden, anders gedwongen vertrek ?
Net als in de jaren 30. Wie zeurt of niet wil zoals de machthebber dat wil, wordt dan maar gedeporteerd en om zeep gebracht.
Welnee Elias, blablabla...
En als jullie dag in dag uit hetzelfde deuntje op dit forum willen zingen, moet je dat vooral doen, het verliest alleen aan kracht als je maar constant in herhalingen blijft vallen.
Geplaatst op 26 Mei 2006 17:09 door Navarre
Misschien dat het een goed gevoel geeft of zoiets, maar zoden aan de dijk zal het niet zetten vrees ik.
.........is dat zo.. geeft het jou een goed gevoel...?
En waar blijft de politiek? WaaaaaR??????
Zegt Navarre. Het gaat hem dus niet om de inhoud/feiten.Nee het geeft mij geen goed gevoel, of Dexia nu wint, of als de gedupeerde wint, het is mij zo langzamerhand om het even.
Zo kan ik dan ook redelijk objectief mijn postings doen.
Maar je probeert nu toch zelf ook om tot een regeling met Dexia te komen?
Navarre/Idahomet alle respect, maar was het dan toch niet beter geweest om het advies van SLV destijds op te volgen?