| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Post Dexia ook op dit forum?
Post Dexia ook op dit forum?
Veel berichten geven mij de indruk dat deze door Dexia geplaatst worden.
Voor ons belangrijke en voor Dexia vervelende topics worden snel verziekt.
Ik kan mij ook niet voorstellen wie ons anders dan Dexia van procederen wilt afhouden.
En waarom zouden buitenstaanders twijfel en onrust zaaien?
Dexia is de enige die daarbij belang heeft.
Voor ons belangrijke en voor Dexia vervelende topics worden snel verziekt.
Ik kan mij ook niet voorstellen wie ons anders dan Dexia van procederen wilt afhouden.
En waarom zouden buitenstaanders twijfel en onrust zaaien?
Dexia is de enige die daarbij belang heeft.
-
Martinvdm
Re: Post Dexia ook op dit forum?
Ik weet niet of Dexia op dit forum post, maar ik wel het gevoel dat sommige figuren die ik niet bij naam zal noemen er alles aan doen om een topic te vergallen..
De eerste postings van een topic beginnen serieus, dan gaat het snel bergafwaarts..Pak b.v. het topic 'fraude'....Het feit dat Amerika zware straffen kent wordt gelijk gebruikt als argument om te verhuizen naar dat land en we zeuren teveel. De rest wat gepost is, is veelal onzin en 'hersendiarree'....
Wat heeft de strafmaat van fraudeurs in Amerika te maken met emigreren ?
Juist..niks...Maar het topic is wel vergald...
Of bepaalde figuren betaald worden door Dexia, medewerkers zijn van deze bank of gewoon gefrustreerd zijn en een harde plasser krijgen van dit drama..?? Ik weet het niet...
Het maakt het forum zeker niet overzichtelijker maar dat heb ik al meerdere malen herhaald...
Groet,
Martin
De eerste postings van een topic beginnen serieus, dan gaat het snel bergafwaarts..Pak b.v. het topic 'fraude'....Het feit dat Amerika zware straffen kent wordt gelijk gebruikt als argument om te verhuizen naar dat land en we zeuren teveel. De rest wat gepost is, is veelal onzin en 'hersendiarree'....
Wat heeft de strafmaat van fraudeurs in Amerika te maken met emigreren ?
Juist..niks...Maar het topic is wel vergald...
Of bepaalde figuren betaald worden door Dexia, medewerkers zijn van deze bank of gewoon gefrustreerd zijn en een harde plasser krijgen van dit drama..?? Ik weet het niet...
Het maakt het forum zeker niet overzichtelijker maar dat heb ik al meerdere malen herhaald...
Groet,
Martin
Waarschijnlijk net zoveel als dat de strafzaak van fraudeurs in Amerika te maken heeft met aandelenlease?Wat heeft de strafmaat van fraudeurs in Amerika te maken met emigreren ?
Iedere strohalm wordt aangegrepen om naar de aandelenlease kwestie te verwijzen, terwijl het er vaak geen ene malle moer mee te maken heeft.
Nu kwalificeer ik mij waarschijnlijk direct als een persoon waar * op doelt, het is niet anders.
Het zegt al veel als je zo'n poll begint, ik hoop alleen niet dat als * buiten loopt, achter iedere boom een vijand ziet, want dat lijkt me geen leven.
Ik denk dat dit forum in de gaten gehouden wordt door satellieten
sommige draven echt wel door. Een forum is pas interessant als er een beetje tegengas is.
Kijk nou eens naar de fora van PAL en PAYBACK daar schrijft toch maar een enkeling.
sommige draven echt wel door. Een forum is pas interessant als er een beetje tegengas is.
Kijk nou eens naar de fora van PAL en PAYBACK daar schrijft toch maar een enkeling.
-
Martinvdm
Heit ging ook niet om de zaak maar of de STRAFMAAT !!Waarschijnlijk net zoveel als dat de strafzaak van fraudeurs in Amerika te maken heeft met aandelenlease?
185 jaar cel OF een paar maanden voorwaardelijk en een paar ton euro's voor strafbaar zijn in een BOEKHOUDFRAUDEZAAK ...
Dat wel een duidelijk verschil...
2 vergelijkbare zaken alleen in een ander land !!
En nog wel de grootste zaak in Nederland ...
Dat is toch C&A ?En nog wel de grootste zaak in Nederland
-
Van Dalen
Niet moeilijk om die twee nee-stemmen thuis te brengen.
Maar het proces van afgelopen week tegen de Aholdbestuurders ging helemaal niet om de boekhoudfraudezaak, tenminste, dat was niet de aanklacht Natuurlijk, de aanklacht had er indirect wel mee te maken, maar je kunt mensen niet veroordelen voor zaken waar ze niet voor terecht staan.185 jaar cel OF een paar maanden voorwaardelijk en een paar ton euro's voor strafbaar zijn in een BOEKHOUDFRAUDEZAAK ...
Neem nu weer het topic "Ping Kassa !".
Hier worden keiharde feiten aangehaald. Ook Fortis is veroordeeld omdat ze illegaal handelde. Punt uit!
(ook zeer nadelig voor Dexia uiteraard.)
Weer postings met niet te ondebouwen fantasieën dat Dexia er steeds sterker voor staat. Bovendien worden sommige hier kennelijk zo nerveus van dat ze aanleiding zien om zo veel mogelijk Dexia-bedreigingen zwart te maken. In dit geval PAL, Leaseproces, advocaten. Er wordt zelfs beweerd dat WCAM voor de deur staat. En er wordt bovendien net gedaan alsof buitenrechtelijke vernietiging voor Dexia niets te betekenen heeft en wordt in twijfel getrokken of de rechter dat wel accepteerd. (tot nu in bijna 100% van de gevallen wel).
Het komt op mij over als Dexia-propaganda die vaak kant nog wal raakt.
Ik vraag mij ook af wie deze figuren zijn. Het zijn zeker geen mede-gedupeerden.
Gr Hans A
Hier worden keiharde feiten aangehaald. Ook Fortis is veroordeeld omdat ze illegaal handelde. Punt uit!
(ook zeer nadelig voor Dexia uiteraard.)
Weer postings met niet te ondebouwen fantasieën dat Dexia er steeds sterker voor staat. Bovendien worden sommige hier kennelijk zo nerveus van dat ze aanleiding zien om zo veel mogelijk Dexia-bedreigingen zwart te maken. In dit geval PAL, Leaseproces, advocaten. Er wordt zelfs beweerd dat WCAM voor de deur staat. En er wordt bovendien net gedaan alsof buitenrechtelijke vernietiging voor Dexia niets te betekenen heeft en wordt in twijfel getrokken of de rechter dat wel accepteerd. (tot nu in bijna 100% van de gevallen wel).
Het komt op mij over als Dexia-propaganda die vaak kant nog wal raakt.
Ik vraag mij ook af wie deze figuren zijn. Het zijn zeker geen mede-gedupeerden.
Gr Hans A
Volgens mij zijn het een soort "lovers".
Na de "loverboys" kwamen laatst de "moneylovers" in beeld: Gewetenloze criminelen, die meisjes onder druk zetten om leningen af te sluiten en het leenbedrag vervolgens af te persen. Eigenlijk een soort ontspruitende Dexiaantjes dus.
Als afgeleide hiervan zou je de door Hans bedoelde forum bezoekers "leaselovers" kunnen noemen........
Groet,
Elias.
Na de "loverboys" kwamen laatst de "moneylovers" in beeld: Gewetenloze criminelen, die meisjes onder druk zetten om leningen af te sluiten en het leenbedrag vervolgens af te persen. Eigenlijk een soort ontspruitende Dexiaantjes dus.
Als afgeleide hiervan zou je de door Hans bedoelde forum bezoekers "leaselovers" kunnen noemen........
Groet,
Elias.
Ja en de gedupeerden "looseleasers" zo blijf je aan de gang !!!!
Aldus Bep K.Ja en etc...
Gezien dit toch wel eerlijke antwoord zat ik er dus niet ver naast.
En het klopt, dat alle leasers met hun contracten op verlies staan, alleen Dexia c.s. maken ondanks dat nog altijd winst....
Of de gedupeerden allemaal "loosers" zijn dat staat nog. Als het aan de wet ligt niet ! En helaas zijn we al lang aan de gang om tot dat punt te komen.
Bep K., je bent het in ieder geval met ons eens, dat we gedupeerden zijn.
van Dale zegt hierover:
van Dale zegt hierover:
Vrgr pewidu·pe·ren (ov.ww.)
1 de dupe doen worden => benadelen
Pewi ik denk dat je de strekking van mijn opmerking niet begrijpt en Elias ook niet !
-
Van Dalen
Vanaf nu kan iedereen maar beter zwijgen over aandelenlease want we begrijpen er toch niets van. Wat een geluk dat er nog ene Bep K is opgestaan, die alles wel doorheeft. 
Zo veel eer verdien ik nu ook weer niet meneer Van Dalen , maar als U de opmerking gewoon leest dan spreekt het toch voor zich of ben ik nu zo dom ?
Ik bedoel gewoon op een aktie volgt een reaktie !!!Ja en de gedupeerden \"looseleasers\" zo blijf je aan de gang !!!!
-
Van Dalen
Wat moet ik hierop nu nog zeggen, Bep K? U beantwoordt immers zelf uw eigen vraag al bevestigend. Ik wil u daarover zeker niet tegenspreken.
U lijkt mij een wijze man meneer Van DalenIk wil u daarover zeker niet tegenspreken
Vroeger hakte men de kop eraf van iemand die loog of diefstal pleegde 
-
Eugene Cernan
Typisch dat dit weer gedacht wordt. Iedereen dei niet mee jammert met de gedupeerden, ook al zijn ze zelf ook enigszins gedupeerd wordt gezien als tegenstander, hand in eigen boezem steken in deze [niet goed nagedacht voor het zetten van de handtekening] wordt totaal in de wind geslagen.