LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met DSB, hoe nu verder?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
burning inside
Berichten: 117
Lid geworden op: 12 dec 2005 17:52

Re: Problemen met DSB, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door burning inside »

Afbeelding


Zolang je deze rakker maar niet onder het gras vind :lol:

bergie
Berichten: 51
Lid geworden op: 29 mei 2004 20:11

Re: Problemen met DSB, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door bergie »

En buiten dat vind ik dat ook wel eens gezegd mag worden als iets netjes opgelost wordt!

Het is overduidelijk dat mirthe 1974 een z.g. verhaal verzonnen heeft om DSB eerst af te schilderen als een genadeloze bank en vervolgens haar te bejubelen als een bank die de problemen van haar klanten op een goeie manier weet op te lossen. Het doet mij denken aan de woorden van Scheringa destijds in Vara Kassa.

Mirthe 1974, uw poging om DSB in een goed daglicht te plaatsen is volledig doorzien en slaat nergens op.

Kom de volgende keer maar met iets anders.

mirthe_1974
Berichten: 20
Lid geworden op: 25 mei 2006 13:47

Re: Problemen met DSB, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door mirthe_1974 »

Whahahaha jij durft wel zeg om mij uit te maken als leugenaar!!! Zoooo hey, jij ziet waanbeelden, anders weet ik het ook niet meer :lol: :roll:

Er is niks aan mijn verhaal verzonnen, alles is waar en als dat niet zo is mag de wereld NU vergaan.........

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Problemen met DSB, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door mve2 »

mirthe heeft dit forum je geholpen met het uiteindelijke resultaat?

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Problemen met DSB, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door mve2 »

mirthe ben je trouwens al klaar met het dexia gebeuren?

mirthe_1974
Berichten: 20
Lid geworden op: 25 mei 2006 13:47

Re: Problemen met DSB, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door mirthe_1974 »

Ik heb er vooral een waardevolle tip aan gehad om een persoonlijk gesprek aan te gaan met de bank inplaats van een brief te schrijven. Ik dacht juist dat een brief beter zou overkomen maar nu is gebleken dat je persoonlijk veel meer bereikt dus in zoverre heb ik er wel iets aan gehad ja.

Dexia weet ik niks van, sorry!

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Problemen met DSB, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door mve2 »

nee mirthe_1974 sorry van mijn kant dexia was niet voor jou bedoelt :oops:

MAXIEM

Re: Problemen met DSB, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag Mirthe_1974,

Het is natuurlijk fantastisch dat je een regeling met de DSB hebt kunnen treffen, maar je maakt me wel erg nieuwsgierig en ik kan me voorstellen dat anderen in ongeveer dezelfde omstandigheden er profijt van kunnen hebben te weten wat nu precies die regeling inhoudt. Ik neem aan dat je geen spreekverbod van de DSB hebt gekregen dus je zou hier heel expliciet kunnen aangeven wat je nu precies hebt afgesproken met de DSB om die € 36000,- schuld af te lossen. Wellicht is het ook nog mogelijk om aan te geven welke argumenten je in het gesprek met de DSB gebruikt hebt, zodat zij 180 graden gedraaid zijn en zij nu niet meer aan jou de verplichting opleggen om het totale bedrag in 5 dagen te betalen. Wellicht kun je wat tipjes van de sluier oplichten?

Met vriendelijke groet, Paula.

keja
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 mei 2006 20:30

Re: Problemen met DSB, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door keja »

Trap daar niet in myrthe dat is jouw aangelegenheid :!:

mirthe_1974
Berichten: 20
Lid geworden op: 25 mei 2006 13:47

Re: Problemen met DSB, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door mirthe_1974 »

test
Laatst gewijzigd door mirthe_1974 op 27 mei 2006 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.

mirthe_1974
Berichten: 20
Lid geworden op: 25 mei 2006 13:47

Re: Problemen met DSB, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door mirthe_1974 »

Keja wat bedoel je daar precies mee als ik vragen mag?? Waar moet ik niet intrappen?

keja
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 mei 2006 20:30

Re: Problemen met DSB, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door keja »

De afspraken die je hebt gemaakt prijsgeven wat Maxiem vraagt :lol:

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: Problemen met DSB, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door gerland »

Wat MAXIEM vraagt is zo gek nog niet en komt helemaal tegemoet aan één van de doelstellingen van dit forum:

Elkaar helpen!

Dus mirthe_1974, lees nog eens wat MAXIEM schreef, vertel, en stel anderen in staat daar hun voordeel mee te doen.

mirthe_1974
Berichten: 20
Lid geworden op: 25 mei 2006 13:47

Re: Problemen met DSB, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door mirthe_1974 »

Hmmm nee laat ik het maar niet doen, ik heb er even over nagedacht en natuurlijk wil ik anderen helpen maar 9 van de 10 reacties hier waren niet bepaald vriendelijk te noemen en dara heb ik geen "hulp" aan gehad ben me er alleen maar rotter door gaan voelen.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik niks geks of raars heb gezegd. Ik heb de situatie eerlijk uitgelegd zoals hij is en daar heb ik mijn gevoel in gelegd. Ben rustig gebleven en heb gewoon netjes uitgelegd hoe het zit en dat ik heel graag met hen tot een redelijke oplossing wil komen waar beide partijen mee gebaad zijn.

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Problemen met DSB, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door mve2 »

goh en je had niet eerder kunnen bedenken dat je niet alleen positieve reacties zou krijgen.

mirthe_1974
Berichten: 20
Lid geworden op: 25 mei 2006 13:47

Re: Problemen met DSB, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door mirthe_1974 »

Nee dat had ik me niet kunnen bedneken, JUIST omdat ik dacht dat we hier waren om elkaar te HELPEN inplaats van de VEROORDELEN!!!

We maken allemaal fouten in ons leven maar om een ander daar nou om te gaan veroordelen gata mij boven mijn pet, iedereen zou eens iets meer voor zijn eigen deur moeten vegen!!!

Ik heb in mijn eerste bericht HEEL duidelijk aangegeven dat ik alleen tips wilde over hoe ik het het beste kon aanpakken met DSB en dat ik niet zit te wachten op commentaar. Denk je nou werkelijk dat ik zelf niet weet hoe stom het is dat ik in deze situatie terecht ben gekomen?????????????

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Problemen met DSB, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door mve2 »

Ik weet HEEL goed wat je in je eerste bericht had aangegeven, maar je was zelf niet op het BRILJANTE idee gekomen om gewoon een goed gesprek met hun aan te gaan.

keja
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 mei 2006 20:30

Re: Problemen met DSB, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door keja »

Geplaatst op 27 Mei 2006 23:55 door mve2


--------------------------------------------------------------------------------

Ik weet HEEL goed wat je in je eerste bericht had aangegeven, maar je was zelf niet op het BRILJANTE idee gekomen om gewoon een goed gesprek met hun aan te gaan.
Kom op zeg bloedzuiger !!!

MAXIEM

Re: Problemen met DSB, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag Mirthe,

Jammer dat je niet op mijn twee vragen ingaat. Met name op dit forum wordt je soms niet al te vriendelijk bejegend, maar het percentage goedwillenden is gelukkig nog altijd in de meerderheid. Je beslissing en het motief dragen er overigens wel toe bij dat jouw geloofwaardigheid hierdoor in het geding komt, maar daar moet je je natuurlijk niets van aan trekken. Hoofdzaak blijft dat je een goede regeling hebt kunnen treffen.

Vriendelijke groet, Paula.

mirthe_1974
Berichten: 20
Lid geworden op: 25 mei 2006 13:47

Re: Problemen met DSB, hoe nu verder?

Ongelezen bericht door mirthe_1974 »

Paula, het maakt mij niet zoveel uit of iemand mij nou geloofwaardig vind of niet. Ik weet zelf hoe de situatie is en dat ik hier nog nooit ene bericht had gepost voor deze discussie en ik dus geen idee had waar ik terecht was gekomen. Ik vind het werkelijkwaar te gek voor woorden dat mensen elkaar hier zo lopen afzeiken terwijl je elkaar veel beter gewoon kunt helpen.

Maar goed, what goes around comes around, daar ben ik van overtuigd en de mensen die hun medemens nu zo hard lopen te veroordelen zullen zelf ook zo bejegend worden als ze ooit met een probleem zitten!

mve bedankt hoor, vind mezelf nou helemaal briljant aangezien ik zelf ook heus wel in gedachten had om een persoonlijk gesprek aan te gaan maar twijfelde gewoon of ik nou een brief zou sturen of dat een persoonlijk een beter plan was. Bedankt dat ik me door jouw uitspraak nu NOg briljanter voel!

Gesloten