LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantiekaart

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Fidje
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2006 09:44

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Fidje »

Ben gisteren ook gebeld door de vakantie kaart. Ben er niet op in gegaan omdat ik niet altijd mijn vakanties boek en ik dus niet zie hoe ik mijn voordeel uit deze aktie moet halen.

Vind het alleen wel jammer dat er zo veel verschillende ervaringen zijn met het bedrijf. Maar hoe komt dat, kijk alleen naar de prijzen. Oorzaak ligt volgens mij bij de call-centers. Dit omdat zij worden betaald over het aantal verkopen, en de medewerkers ook worden betaald per verkoop naast een basisloon. Hierdoor maak je het verhaal natuurlijk wat mooier dan het is, want hoe je meer je verkoopt hoe langer je mag werken en hoe meer je verdient. Toch?

Zou TROS Radar beidde maar eens gaat onderzoeken. Om voor eens en altijd het gelijk of ongelijk van de vakantie kaart uit te zoeken en ook om de wildgroei van callcenters en rare praktijken bij deze bedrijven een aan de kaak te stellen.

Anonieme Callcenter Agent
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2006 19:45

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Anonieme Callcenter Agent »

Hallo iedereen...


Ik hoorde van een collega van mij dat er werd gesproken over oplichterij en de vakantiekaart hier op radar...

Nou ik ben zelf een callcenter agent die ook vakantiekaart heeft verkocht, maar overgezet ben naar een andere project..

Wat stijnemans zegt klopt helemaal..



Ik vind het jammer om te horen dat er toch callcenter agents zijn die mensen aan de telefoon zitten voor te liegen zodat ze meer sales kunnen krijgen.. Een goede callcenter agent weet waar hij over praat en kan mensen ook dingen verkopen zonder te liegen..!


Hoe de gang van zaken verloopt bij het afzeggen van zo'n vakantiekaart vind ik persoonlijk ook een beetje naaierig... Voordat ik nog bij mijn huidige callcenter werkte was ik ook gebeld door iemand van een andere callcenter die mij vertelde dat ik een enquette had ingevuld en daardoor een vakantiekaart had gewonnen..

Ik weet niet welk callcenter dit onzin verhaal houdt, maar ik vind dat die aangepakt moeten worden.. Het callcenter waar ik werk hebben oude nummerbestanden van de neckerman opgekocht, en mogen deze neckermanleden een gratis vakantiekaart aanbieden..

De instructie die wij krijgen is om de klant te vertellen wat de vakantiekaart in houdt, eventuele voorbeelden noemen zoals wij ondersteunen 95% van alle touroperators/reisorganisaties of hoe je het ook wilt noemen.. En dit is ook echt wat de vakantiekaart doet.. Vaak weten de reisbureau's zelf niet eens van de vakantiekaart af, maar dit komt ook omdat vakantiekaart rechtstreeks met de touroperators zaken doet en niet via het reisbureau...

Nog iets is dat er staat dat vakantiekaart aangesloten is bij het ANVR, SGR en calamiteitenfonds... Vakantiekaart zelf is dit NIET, maar de touroperators die zij ondersteunen die doen dit wel... dus het komt in principe op hetzelfde neer... Als u via vakantiekaart boekt dan hoeft u u geen zorgen te maken hierover, omdat de reis die u heeft geboekt eigenlijk bij één van die touroperators is geboekt, die vervolgens weer zijn aangesloten bij het ANVR, SGR en calamiteiten fonds..




Een standaard script die wij moeten voorlezen is als volgt:


Goedemiddag... U spreekt met ... van de vakantiekaart. Is de heer of mevrouw... aanwezig?

Fijn dat ik u tref, ik heb namelijk goed nieuws voor u; ik mag u een vakantiekaart aanbieden!

Dat komt, omdat u weleens iets gekocht heeft bij (postorderbedrijf) Neckerman. Kan dit kloppen?

Met de vakantiekaart krijgt u korting op alle vakanties die er zijn, voor iedereen die met u meegaat en voor de rest van uw leven.. Klinkt mooi toch?

als u op vakantie gaat, met hoeveel personen gaat u dan meestal?
Goed dat u een vakantieganger bent, want dan is de vakantiekaart echt iets voor u!


Ik zal u kort uitleggen hoe simpel het werkt. U ziet ergens een reis. Dat kan bij D-reizen, in de reisgids of op het internet zijn, het maakt niet uit waar!. U boekt de reis via onze site www.vakantiekaart.nl en bovenop de prijs die u eerder zag, inclusief alle toeslagen krijgt u nu 5% extra korting. En met 5% korting scheelt dat al gauw zo'n 100 euro per vakantie... En dit bedrag kan alleen maar oplopen!!
Tijdens de vakantie moet u wel zelf mee.. Maar dat lijkt mij geen probleem toch?


Speciaal omdat ik u nu bel, mag ik u de vakantiekaart ter kennismaking gratis aanbieden voor een periode van 4 weken. U betaalt enkel de verzendkosten van 2.95
U kunt dan rustig kijken of het iets voor u is. Als u dan denkt: "dit wil ik hebben", dan krijgt u na die 4 weken levenslang de vakantiekaart voor een eenmalig bedrag van 50 euro.
Maar maakt u zich geen zorgen, want die 50 euro krijgt u meteen terug in de vorm van 4 vakantiewaardebonnen van ieder 12.50..
Zoals u merkt is de vakantiekaart nu dus in wezen gratis en om dan te kijken of goedkoper reizen u bevalt, kunt u eerst gaan kennismaken.

Meneer/Mevrouw mag ik OOK u de proefkaart toesturen?



Dit was het standaardscriptje die je als beginner vbij het verkopen van de vakjantiekaart krijgt..
Uiteindelijk mag je het verhaal zelf enigszins aanpassen in je eigen taal, maar de voorwaarden moeten duidelijk worden voorgelezen.. Ik denk dat al deze commotie is ontstaan door slechte callcenter agents en daarom moeten er regelmatig steekproefen worden gedaan, door zowel de callcenters zelf als door vakantiekaart om te kijken of er geen leugens worden verteld..

Okay, ik vind dat het afzeggen van de vakantiekaart wel erg flikkerig is geregeld door de eigenaren van vakantiekaart zelf, en daar mogen ze wel van op hun kop krijgen..

Maar het bedrijf zelf is een goed idee en en als ze het ietsje groter hadden aangepakt met meer controle over wie ze bellen en hoe ze bellen dan hadden ze erg veel geld kunnen verdienen...


MAAR NOG FF VOOR DE MENSEN DIE DENKEN DAT DIE KORTING NEP IS..

DIT IS NIET WAAR!!!

ALS JE DIE VAKANTIEKAART VOOR HET LEVEN HEBT (DUS DE 50 EURO BETAALD IN RUIL VOOR DE 4 WAARDEBONNEN) DAN KUNT U REIZEN MET 5 PROCENT KORTING!!

DUS HET BEDRIJF VAKANTIEKAART IS NIET NEP




ALS U GEWOON VEEL REIST DAN ZOU IK ZEKER WETEN DE VAKANTIEKAART NEMEN, HET KAN OVER U HELE LEVEN GEZIEN VEEL GELD BESPAREN..


MAAR MOCHT U NOG DE TWIJVELS HEBBEN, GA DAN EERST ALTIJD EVEN OP HET INTERNET KIJKEN VOORDAT U BESLISSINGEN MAAKT AAN DE TELEFOON.. DIT IS BETER VOOR U EN BETER VOOR ONS..




Sorry voor de mensen die misleidt zijn door vuile praatjes van één van mijn medecallcenter agents... Callcenter agents kunnen altijd mensen terugbellen op een ander tijdstip, dus voordat u met iets akkoord gaat, vraag dan eerst even of je er even over na wilt denken zodat u het kan controleren en laat ze dan op een ander tijdstip terugbellen..



Met vriendelijke groet,

De Anonieme callcenter Agent..

Suri
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 apr 2006 13:57

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Suri »

Wat ik me wel afvraag, ik lees hier op de site alleen maar negatieve reacties over het feit dat de verkoopmethode agressief is en de kaart moeilijk op te zeggen is. Zijn er ook mensen die lid zijn van de vakantiekaart en een negatieve ervaring hebben met de vakantie zelf? Dat lijkt me namelijk belangrijker dan de manier waarop hij verkocht wordt. Ik heb zelf ook bij een callcenter gewerkt en ik weet dat het bij die centra niet altijd volgens de regels gaat. Ook al levert de opdrachtgever een strikt protocol aan, het ligt maar net aan de medewerker of deze zich daaraan houdt.

Dus oproep: negatieve ervaringen over de daadwerkelijke vakanties!!!!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Laurent »

lees eens terug over voorgaande streken van vakantie kaart , een paar maanden terugscrollen.

Suri
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 apr 2006 13:57

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Suri »

Sorry hoor Laurent, ik heb alles gelezen (alle 14 pagina's) maar vind alleen negatieve dingen over de telefonische verkooptechniek en een enkel berichtje over huisjes in NL. Ik wil weten of mensen ook echt negatieve ervaringen hebben met een vliegvakantie...dat vind ik in ieder geval niet. Heb ik erover heen gekeken, kun jij me zeggen welke berichten dat zijn dan?

Mr1
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 apr 2006 14:22

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Mr1 »

Wat is Laurent weer heerlijk positief....

suri;

Vakantiekaart zegt niets over de kwaliteit van uw vakantie.
Zij stellen de vakantie namelijk niet samen. U krijgt dezelfde reis die u ook bij een reisbureau zou boeken.

Je hebt een touroperator, die stelt de vakantie samen en verkoopt deze via reisbureaus.

Je hebt reisbureaus,die verkopen de reizen van de touroperators en verdienen daar een bepaalde commissie op.

Vakantiekaart verzameld boekingen en levert deze aan reisbureaus als de reisbureaus 5% korting geven aan de klant, en die 5% wordt betaald van die commissie.

Ik hoop dat het zo iets duidelijker is.


En anonieme callcenter medewerker, aan het einde haal je even de touroperator en het reisbureau door elkaar....verder fijn da tje ons een blik achter de schermen gunt...

Suri
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 apr 2006 13:57

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Suri »

Dank je Mr1, is mij een stuk duidelijker dus. Met het concept van vakantiekaart lijkt mij overigens niets mis als ik het zo lees. Of je nu via hen een reis boekt of gewoon naar een reisbureau gaat, lijkt mij niet zoveel verschil.

Bedankt voor de informatie!

wpee
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 apr 2006 23:28

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door wpee »

Hallo.

Voor de diegenen die heel tevreden zijn, wie wil mijn 4 vakantiekaarten kopen voor 30 euro?

peeters_wim@hot**no**spam**mail.com
Verwijder hierbij natuurlijk **no**spam**
Gr wim

claudia1980
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mei 2006 19:12

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door claudia1980 »

Ik kreeg vandaag een emailtje dat ik de vakantie kaart ter waarde van e99.95 gewonnen had. Volgende week kan ik een emailtje verwachten met informatie over de vakantiekaart.
Wat ik mij afvraag is WELKE reisorganisaties mee in zee zijn gegeaan met de vakantiekaart.
Op hun eigen site doen ze daar heel vaag over.
Ze vertellen dat ze met een hoop reisorganisaties samenwerken, maar welke dat vertellen ze niet. Ja misschien pas als je ingelogd bent en ze jou geld ontvangen hebben.
Ondanks dat ik deze kaart gewonnen heb weet ik nu al zeker dat ik niet met hun in zee ga. Ik vertrouw het net zo min als de hotelbon.

Wie weet welke organisaties meedoen?

Graotjes Claudia

batavusfool
Berichten: 19
Lid geworden op: 16 jul 2005 09:43

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door batavusfool »

hoi

ook ik heb blijkbaar de vakantie kaart gewonnen, maar het stomme is, er word me niet gevraagd OF ik wel lid wil worden hiervan!
En kreeg vandaag ineens een enquete die ik als lid moet invullen. Ik heb me niet aangemeld dus neem aan dat ze mijn gegevens ook niet zomaar mogen gebruiken?
Ik vind het vreemd dat ze kaarten twv 99,95 aan iedereen geven,,,want ik kon na het winnen van een verrassingsprijs onbeperkt mijn vrienden opgeven voor dezelfde prijs!
Er zit dus vast een adder op de loer, ben benieuwd wanneer die naar boven komt.
Heb ze net gemaild dat ik geen lid wens te zijn.

groeten

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Wubo »

Sorry hoor, maar dan krijg je dus 4 waardebonnen, elk een waarde van 12,50
Daarbij betaal je dus zelf je voordeel, slim als je daar ook nog eens die 2,95 voor mag betalen.

Maar die jaarkaart kost je vervolgens 99 €
dus om die 5% korting te krijgen, alleen via hun i-net site boeken, anders krijg je die 5% korting niet.

Om die 99€ van de kosten v.d. pas eruit te krijgen moet je al een reis boeken te waarde van 2000€
Hmmmmm....

Lekker als het voordeel wat je daaruit behaalt vervolgens kwijt bent aan luchthavenbelasting, calamiteitenfonds, brandstoftoeslag en dergelijken.

Ik zei al in een ander vakantiepas topic, dat ik mijn intresse daardoor toch wel snel ben verloren.

PCG
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2006 13:01

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door PCG »

Hallo Wubo,
Als ik het goed begrijp ben jij zelf ook Call-center medewerker en ik zou je willen vragen eerst het script te lezen op dit forum 'Geplaatst op 19 Apr 2006 20:17 door Anonieme Callcenter Agent'
Ook is dat bericht niet van mij, vind ik dat toch wel een heel andere uitleg van het aanbod van vakantiekaart dan wat jij er aan geeft.

Die kosten van €99.- zijn namelijk alleen als je de kaart zonder telefonisch aanbod aanschaft, direct via de site.

Groeten

geengast
Berichten: 593
Lid geworden op: 18 jun 2005 09:29

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door geengast »

Laten we eens proberen of ze zo sportief zijn als ze zeggen:

Hier een stukje van hun site:

====================================================
LAAGSTE PRIJS GARANTIE

Vakantiekaart houders ontvangen 5% extra internetkorting op reizen van ongeveer 100 touroperators. De korting wordt verstrekt door de bij Vakantiekaart aangesloten partnerreisburo’s. De korting wordt direct in mindering gebracht op de factuur.

Mocht onverhoopt blijken dat u elders een reis goedkoper hebt gevonden dan kunt u aanspraak maken op de Laagste Prijs Garantie regeling van Vakantiekaart.

Dit houdt in dat u het verschil van ons terugkrijgt plus nog eens EUR 100 zakgeld.

Wat houdt de Laagste Prijs Garantie van Vakantiekaart exact in?

Vakantiekaart hanteert een Laagste Prijs Garantie. Indien u gebruik wilt maken van de Laagste Prijs Garantie regeling moet aan de volgende voorwaarden voldaan worden.

Indien uw aanspraak aan alle drie voorwaarden voldoet storten wij het verschil plus EUR 100 aan zakgeld op uw rekening.

1. u kunt bij een ANVR reisbureau dat niet direct of indirect een overeenkomst heeft met Vakantiekaart een boeking verrichten die lager is dan de door ons geoffreerde prijs.

2. het gaat bij de reis die u hebt gezien om exact dezelfde touroperator, luchtvaartmaatschappij(en) en luchthavens, de vluchttijden en -datums zijn gelijk, en de kamers zijn in hetzelfde hotel tegen dezelfde boekings- en verzorgingsvoorwaarden.

3. u meldt ons binnen 8 kantooruren nadat u bij ons geboekt heeft dat u aanspraak wilt maken op de Laagste Prijs Garantie regeling. U kunt uw aanspraak op de Laagste Prijs Garantie melden via [email protected].

=================================================

Zo, nu de feiten:
Bij mij kan IEDEREEN voor 50 Euro een officiele boekingsbevestiging van een ANVR reisburo krijgen voor ELKE reis die men maar wil, tegen exact de voorwaarden zoals ook bij vakantiekaart geboekt, maar dan met een korting van 250 Euro.

Dat wil dus zeggen dat u van Vakantiekaart 250 + 100 (zakgeld) = 350 Euro terugkrijgt en dat u er 50 Euro voor moet investeren. Deal?

Let wel: u hoeft niet eerst bij Vakantiekaart te boeken, want zij spreken in hun voorwaarden van GEOFFREERDE prijs.

En, let op! Het is dan een OFFICIEEL geboekte reis (die u overigens niet hoeft te betalen, maar waar u ook verder geen rechten op kunt doen gelden) met een reserveringsnummer bij de touroperator.

Enige voorwaarde is dat de boekingsdatum minimaal een maand vooruit moet liggen.

Nou, wat denkt u, gaan we Nederland schatrijk maken?

Zarine
Berichten: 247
Lid geworden op: 11 apr 2006 00:21

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Zarine »

Kunt u dan boeken bij iedere touroperator die de vakantiekaart klant nodig heeft? Niet alle touroperators nemen boekingen aan van voor hen onbekende agenten. 8) Maar grappig initiatief !

Die voorwaarden zien eruit alsof niemand ooit gebruik zal kunnen maken van die ' laagste prijs garantie'. Pure vorm van mensen een veilig gevoel geven met 0,0001% garantie.

geengast
Berichten: 593
Lid geworden op: 18 jun 2005 09:29

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door geengast »

Kunt u dan boeken bij iedere touroperator die de vakantiekaart klant nodig heeft? Niet alle touroperators nemen boekingen aan van voor hen onbekende agenten. Cool Maar grappig initiatief !

Die voorwaarden zien eruit alsof niemand ooit gebruik zal kunnen maken van die ' laagste prijs garantie'. Pure vorm van mensen een veilig gevoel geven met 0,0001% garantie.
Ja hoor, boekingsmogelijkheid bij ELKE touroperator (met een heeeeeel klein voorbehoud voor touroperators die geen optie mogelijkheid voor reisbureaus hebben, maar dat is er praktisch geen een).

De ANVR wil Vakantiekaart trouwens nog steeds gaan aanpakken. Niet vanwege het geven van korting, maar vanwege de belofte dat je die korting jaarlijks kunt krijgen. Dat is namelijk persé NIET waar. De reiswereld is enorm in beweging, zeker de betalingsvoorwaarden. Iedereen verwacht dat binnen een tot hooguit twee jaar de betalingsstroom niet meer via de reisbureaus, maar via de touroperators loopt. Bij de reisbureaus kun je dan bv voor 40 Euro advies kopen. Goede regeling eigenlijk. Maar de kortingen kunnen dan absoluut niet meer gegeven worden. De grote touroperators hebben het hele scenario trouwens al klaarliggen.

Wat Vakantiekaart beloofd voor de toekomst is dus zonder meer op speculatie gebouwd en zal naar alle waarschijnlijkheid ook niet kunnen.

Toen ik hun -lachwekkende- laagste prijs garantie las, dacht ik meteen "hier kun je aan verdienen". Want wat is nu makkelijk voor een reisburo een reis even te boeken, formulier printen, deze vervolgens weer in de optieperiode te annuleren. Formulier (samen met de bevestiging dat de reis is geannuleerd) naar de klant sturen en HOPPA...50 euro voor tien minuten werk! Reisburo blij, klant blij en... vakantiekaart gaat wat beter over zijn voorwaarden nadenken!

Agaath van de Langkruis
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2005 12:33

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Agaath van de Langkruis »

Vanavond werd ik opgebeld dat ik een vakantiekaart t.w.v. 60 euro gewonnen had. Bij elke vakantie zou ik 5% korting krijgen, Diekaart had ik gewonnen, Ik zou alleen 2,50 euro verzendkosten moeten betalen. Ik moest dan mijn bankrekeningnummer doorgeven dan werd het automatisch afgeschreven. Op mijn vraag of ik dat dan niet over kon maken omdat ik niet zomaar mijn rekeningnummer aan iedereen wil geven reageerde mevrouw dat ze niet iedereen was en dat ik een berichtje zou krijgen wanneer het afgeschreven zou worden. Ik vind dit een vreemd verhaal. Is hier iets meer over bekend? Ze zei me dat ze 1 van de weinige bedrijven is die dat op deze manier mag doen en dat ons gesprek op een bandje op genomen zou worden. Is dit een normale gang van zaken? Wie garandeert mij dat het inderdaad opgenomen wordt?

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Laurent »

Elk boekingsbedrijf en verzekering mij nemen telefoongesprekken met een bandje op als bewijs van de transactie en gegevenscontrole.

Vakantie kaart is een vreemd verschijnsel. kijk eens een uitzending van Kassa terug van 1 maand geleden over Vakantiekaarten , terurige verhalen zul je te zien krijgen. Zelf rechtstreeks boeken en via een call center.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Wubo »

reageerde mevrouw dat ze niet iedereen was
U wint wat, en dan krijg u zo'n reactie als u verteld dat u het rek. nr. niet geeft, dan wassik er al klaar mee.

Want zij is wel 'iedereen' je kent diegene toch niet :?

U heeft toch wat gewonnen?
dan kunnen ze ook wel de moeite nemen om die verzendkosten op uw manier te kunnen laten voldoen toch?

Moon2002
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2006 14:09

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Moon2002 »

Ik schaam mij diep want ook ik ben er helaas ingetrapt om de vakantiekaart aan te gaan. Mij werd telefonisch gezegd dat er slechts kosten € 2,95 (verzendkosten) aan verbonden waren. Er is met geen woord over het abonnement van € 50,-- gerept. Voor € 2,95 wilde ik de kaart wel ontvangen. Telefonisch ben ik akkoord gegaan met (voor die € 2,95). Mocht ik na ontvangst van de kaart en de informatie toch niets met vakantiekaart van doen willen hebben was een storno uitvoeren voldoende, zo werd mij telefonisch gezegd. Toen ik na twee weken de informatie ontving (let wel 2 weken later dus) constateerde ik dat er dus nog een afschrijving ging volgen van € 50,--. Conform het telefonische onderhoud kon ik van de vakantiekaart af door die € 2,95 te storneren. Wat ik dus ook meteen heb gedaan. Omdat ik twijfels had gekregen over het bedrijf, had ik ook een mail gestuurd. Hier werd wel direct op gereageerd en mij gezegd dat de proefperiode van 7 dagen reeds was verstreken. Die was dus al verstreken VOORDAT ik de informatie had ontvangen. Want die kreeg ik pas twee weken na het bewuste telefoongesprek. Ik heb mijn bank opdracht gegeven alle "toekomstige" afschrijvingen van vakantiekaart te blokkeren. En nogmaals mail verstuurd naar vakantiekaart. Uiteindelijk zijn zij niet bereid het abonnement te beeindigen en houden mij aan de betaling van € 50,--. Nu krijg ik zelfs dreigement dat ik binnen een week MOET betalen anders word de DEURWAARDER ingeschakeld. Ik kan mijn rechtsbijstand niet inschakelen, want die werken pas bij een claim vanaf € 225,--. Dus het is een enorme slimme zet van vakantiekaart om maar over 50 euro te praten. De jurofoon zegt dat ik niet moet betalen en waarschijnlijk voor de rest van me leven bestookt zal blijven met herinneringen. Maar daar niet op moet reageren. Maar ja nu bekruipt mij toch wel dat enge gevoel dat er ineens een deurwaarder op de stoep staat. (ik ben inmiddels al een half jaar bezig om die vakantiekaart op te zeggen). Pff heb me lesje wel geleerd. Als ik de vorige reacties lees zitten er ook positieve reacties bij en volgens de site van vakantiekaart hebben zij al honderdduizend leden. Waarom doen ze dan zo moeilijk als er een paar zijn die alsnog geen abonnement willen? Waarom houden ze je zo vast aan je contract? Waarschijnlijk dus omdat het een vorm van oplichting is. Maar ja wat moet ik nu met zo'n dreigement van deurwaarder? Het risico nemen? Ben bang dat ik dus toch het onderspit moet delven. Helaas, eigen schuld dikke bult, zullen we dan maar zeggen.
Zijn er meerdere mensen met de ervaring van het opzeggen en hoe hebben zij dit opgelost?

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Laurent »

niets betalen en de machting via de bekende ptt rode kaart intrekken.


vakantie kaart directie wordt slapend rijk. zie programma van Kassa pl.m 4 weken terug, veel list en bedrog.

Gesloten