ondertussen heb ik vandaag alweer een brief van Trias gekregen met de vraag of ik aan wil geven op welk rekeningnummer ze mijn no claim kunnen storten
ook stond er in de brief dat er meerdere nummers van mij bekend waren... dit is belachelijk aangezien mijn betalingen en nota's al zolang ik bij Trais zit via 1 rekeningnr. gaat.
telefoontje gedaan. mw kon mij niet vertellen welke rek.nr.'s en van welke bank. maar MIJN nummer werd nu VOORKEURNUMMER en verder was alles okè
voorlopig is het vandaag 10 mei.
hoezo no claim op tijd terug.
Showgirl is niet de enigste, ik ben ook aangeschreven dat ze mijn gironummer niet wisten.
Dat heb ik bijna 1 maand geleden doorgegeven, en nog is er niets binnen.
Niet bij Trias overigens.
Ook ik heb mijn no-claim nog steeds niet gehad ,ik ben bij CZ
ik weet ook niet meer wat ik moet doen , ik heb hun ook al een paar keer gebeld
eerst zouden ze een papier sturen waarop ik mijn rekeningnr kon schrijven (ongeveer half april)
na twee weken wachten en niets gehad te hebben bel ik opnieuw ,ze sturen het opnieuw op,
wat krijg ik ,een formulier waar ik een domiciclering moet aangeven voor hun.
Daarna maak ik zelf een brief met mijn rekeningnummer op ,ik krijg nooit antwoord
ik bel weer vorige week
omdat ik in België woon wordt mij nu gevraagd om mijn iban-code en BIC code van mijn bank door te geven,dit doe ik,maar tot vandaag heb ik nog steeds niets gezien
op hun website heb ik een mail gestuurd waar mijn no-claim blift ,die gaf dat het gestort is op een rekeningnummer dat ik niet ken,ik heb dat gemeld maar krijg nu geen antwoord meer (let op ,want toen ik belde gaven het andere kantoor aan dat het geld nog niet gestort was ,m.a.w. werken ze naast elkaar door)
alleen ben ik nu ten einde raad ,ik heb geen zin meer on mijn maandelijkse bijdrage te betalen(dan krijg ik een boet zeker)
Misschien heeft de CZ ook een ombudsman? Ik heb zelf goede ervaringen met de "klantenman" van FBTO. Soms moeten afdelingen van een bedrijf op de vingers getikt worden door een onafhankelijk controleur.
Voor een goede vriend van me heb ik een brief geschreven naar Menzis, omdat ze op een verkeerde rekening zijn no-claim hadden gestort. Volgens Menzis aan de telefoon van zijn ouders, maar die zijn toen hij jong was al overleden. En het is ook geen oud nummer van hem. Nu gaan ze proberen het geld terug te halen van de verkeerde rekening en hij moet wachten tot het moment dat het terug komt. Volgens mij is dat een verkeerde zaak. Graag bied ik aan om ook andere mensen die dit meemaken gratis en voor niets een mooie brief naar Menzis voor te maken, dat doe ik ook voor mijn werk. Of wellicht een gezamelijke actie te starten. Mail me even op [email protected] als je ook zoiets hebt meegemaakt of zet hier een bericht neer!
Van AnderZorg heb ik nog steeds een gedeelte, 99 euro, van de no-claim niet terug ontvangen, terwijl zij dit al lang zouden storten. Dit was in februari 2006 al bekend, nu is het 29 mei ...
ja, sorry, vergeten te vermelden:heb brieven gestuurd, gebeld, gemaild etc..Een nota uit 2004 was onterecht van de no-claim van 2005 afgehaald, terwijl in 2004 nog geen no-claim was.Daar heb ik vervolgens op gereageerd, omdat zij dus teveel geld hadden " ingehouden". Heb ook de nota gestuurd waar het om ging etc., helaas nog steeds geen schriftelijke reactie ontvangen.
Ik wacht nog steeds op bericht..
Maar ik ben niet zo goed in het verwoorden van een niet al te vriendelijke brief..Heeft er iemand heel misschien een voorbeeld brief voor mij?! Ik wil echt wel bijna gaan dreigen om de media in te schakelen..Het duurt me echt veel te lang