LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dove Summer Glow Lotion

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Belg

Dove Summer Glow Lotion

Ongelezen bericht door Belg »

door de reclame aangemoedigd heb ik dit product gekocht en een weekje gebruikt. Inderdaad werd ik bruiner maar helaas niet egaal. Nu had ik eindelijk bruine benen, moest ik nog panty's aan omdat mijn benen lelijk gevlekt werden. Ik heb dove daarvan op de hoogte gesteld en kreeg als resultaat een mail waarin stond dat ik gelijkmatig moest smeren, zonder excuus of reactie als " we zullen onze informatie aanpassen" . Dove Summer Glow Lotion wordt verkocht als bodylotion waar je een kleurtje van krijgt. Moet dit nu niet worden verkocht als bruiningsmiddel? Ik voel mij hierdoor behoorlijk bekocht. Navraag in de kennissenkring leverde als resultaat op dat meer mensen zich hierin hadden vergist. Zijn er meer mensen met hetzelfde resultaat?

NAK

Re: Dove Summer Glow Lotion

Ongelezen bericht door NAK »

en kreeg als resultaat een mail waarin stond dat ik gelijkmatig moest smeren,
Wat is er mis aan het antwoord van Dove?

Belg

Er is niets mis met dat antwoord. Alleen had ik die informatie graag voor gebruik gehad. Dat had problemen voorkomen. Nu dit achteraf kwam verwachtte ik op z'n minst een excuus. Ook op mijn tip om de informatie te updaten hebben zij niets gedaan.

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

Ik neem aan dat je nu geen Dove meer gebruikt

Aardige Mevrouw

Ongelezen bericht door Aardige Mevrouw »

Belg, let op, want dit staat al op de achterzijde van de flacon:

"....en een vleugje van zelfbruinende ingrediënten.....

Dan had dat belletje bij u toch gewoon kunnen rinkelen?

Met alles waar zelfbruinende bestanddelen inzitten is het hetzelfde als je niet goed smeert & laat intrekken (dat staat er overigens wèl op, evenals dat je na gebruik je handen moet wassen).

Ik ben trouwens wèl een tevreden gebruiker, en tja als je eens een vlekje krijgt.........(want geen enkel zelfbruiningsprodukt is perfect) dan even scrubben. Tenzij je 't er natuurlijk centimetersdik op hebt gesmeerd
:(
Verder is het handig altijd te zorgen voor een gladde & schone huid voordat je het produkt gaat gebruiken. Scrubben & ontharen dus en vooral: dun smeren.
Smeer voor je gaat smeren ook even de handen in met een handcrème, dan zijn ze niet zo droog & "pakt" de zelfbruiner niet zo op de handen.

Overigens is het een lekkere uitvinding, want vroeger mengde ik zelf wat zelfbruiner met bodylotion om een mooier & minder "nep" resultaat te krijgen.

Inmiddels zijn er trouwens bij meerdere merken deze zelfbruinende bodylotions verschenen, dus opgepast, mocht je een andere willen proberen........

Belg

Aardige mevrouw, ik ben het best met je eens waar je stelt dat je met bruiningsproducten altijd voorzichtig moet zijn. Alleen ging ik er vanuit (en met mij vele andere) dat het hier om een bodylotion ging welke een licht tintje gaf bij regelmatig gebruik. En daar zit nu juist het verschil. Het betreft hier dus wel degelijk een bruiningsproduct. En als je de tekst achterop moet ontcijferen om er achter te komen dat het een bruiningsproduct is i.p.v. een bodylotion dan zijn we toch niet goed bezig lijkt mij. Ik gebruik het product nog wel, want het geeft ook bij matig gebruik een licht tintje (omdat het dus een bruiningsproduct is) maar slechts eenmaal per week.

tienepien

Ongelezen bericht door tienepien »

Ja maar.... "een tintje krijgen" is toch "bruinen"?

Aardige Mevrouw

Ongelezen bericht door Aardige Mevrouw »

En als je de tekst achterop moet ontcijferen om er achter te komen dat het een bruiningsproduct is i.p.v. een bodylotion dan zijn we toch niet .......
Een tekst moeten "ontcijferen"??, gewoon lezen wat er op een produkt staat, is een hele simpele handeling?
Overigens is het dan nog geen ontcijferen, want er stáát gewoon dat er
zelfbruinende ingrediënten inzitten.
Klinkt misschien vreemd, maar even lezen doe ik gewoon altijd met artikelen, of het nu schoonheidsprodukten, voedingsprodukten, huishoudelijk etc.etc. is.

Ik vrees dat u slachtoffer bent van de altijd mooier voorgeschotelde beelden in reclames. En tja, dat hoort er nu eenmaal bij.
Eveneens een goede les om je niet zo gauw ergens door in te laten pakken.

Wubo

Ongelezen bericht door Wubo »

Je wordt niet voor niets bruin, dan moet er toch wel een bestanddeel inzitten dat bruint toch...

beetje logica doet wonderen

Amy

Ongelezen bericht door Amy »

Ik wil het ook wel gebruiken, maar wie doet mijn rug even, daar kan ik toch echt niet bij........ :wink:

Belg

dd

Amy

Ongelezen bericht door Amy »

:D

antonia77

Ongelezen bericht door antonia77 »

Ik vind het geweldig spul :D Gewone zelfbruiners zijn voor mijn witte velletje te donker,ik zie er dan uit als een mislukte indiaan,maar dit is precies goed.Gewoon regelmatig insmeren,en de drogere gedeeltes van de huid van te voren even met een gewone lotion insmeren.Het resultaat is bij mij perfect gelijkmatig.

Gesloten