LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goede ervaring www.nummerverkopen.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
lindajongsma

Goede ervaring www.nummerverkopen.nl

Ongelezen bericht door lindajongsma »

Op internet lees je veel goede maar vooral slechte ervaringen met (verkoop)websites. Hier dan een keer een goede ervaring met een website.

Ik had een mooi telefoonnummer gekocht van een aanbieder op die site. Geld overgemaakt maar nooit het nummer gekregen. Ja, ik weet het mijn fout om alles eerst over te maken! Maar oke, mailtje gestuurd naar de mensen van www.nummerverkopen.nl en daarin mijn verhaal geschreven.

Zij stuurden mij een mailtje terug en ik kreeg een gratis prepaidkaart met 5 euro beltegoed. Ik had wel al 50 euro naar de adverteerder overgemaakt maar het gaat om het gebaar.

Dus... goede service van www.nummerverkopen.nl wat mij betreft een warme douche waard!

Linda

layla

Re: Goede ervaring www.nummerverkopen.nl

Ongelezen bericht door layla »

Maar naar je nummer kon je dus fluiten?
Het zou pas echt goede service zijn als ze zouden bemiddelen tussen jou en de aanbieder en ervoor gezorgd hadden dat je gekregen had waarvoor je betaald had.

queenfan

Re: Goede ervaring www.nummerverkopen.nl

Ongelezen bericht door queenfan »

om welk telefoonnummer ging het kunnen we die persoon gek bellen

Gesloten