LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] warme douch digitenne

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
ladystufff

warme douch digitenne

Ongelezen bericht door ladystufff »

ik ben zeer tevreden over digitenne, omdat hun geen internet hebben moet ik helaas overstappen naar casema, aangezien kpn mij geen internet wil geven zonder telefoon.
toen ik mijn abbo wilde afzeggen bij digitenne was ik bang voor boze vragen, maar dat was helemaal niet het geval, ze bleven vriendelijk en deden niet moeilijk

sprokkel

Re: warme douch digitenne

Ongelezen bericht door sprokkel »

Je zou bij kpn eens kunnen kijken naar het nieuwe tv kijken via internet, het heet Mine, en dit kan zonder telefoon aansluiting.
de link van mine geef ik je hier.
http://www.minetv.nl/

skippy

Ongelezen bericht door skippy »

voor adsl is altijd een zgn belbudget abb nodig ca 9 euro pm kpn digitale tv= digitenne kost 7,95 per maand dus het prijsverschil is niet zo groot. bij adsl heeft men veel meer keuzevrijheid. ipv het kabelbedrijf uit de regio.

ladystufff

ik heb 6 keer gebeld met kpn over dit onderwerp, ze lopen langs elkaar heen, de ene zegt dat het niet kan de ander zegt, er staat nog iemand anders aangesloten, puntje bij paaltje willen ze gewoon dat ik extra betaal

sprokkel

Ongelezen bericht door sprokkel »

skippy,
Lees eerst eens goed wat Mine inhoud, en hoe het pakket er uit ziet.
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1252926
En tik rechtsboven in beeld Mine in het zoekvlak.

ladystufff

ja dit heb ik aangevraagd in de winkel, maar ik kreeg een brief dat dit dus niet gaat, het schijnt dat mijn buren met telefoon hebben dus dan moeten wij dat ook nemen, onzin, iedereen heeft casema in mijn blok zitten, als ik bel krijg ik de ene naar de andere afwijzing, de ene zegt je moet eerst de vorige bewoner afmelden als ik dat wil doen dan zegt die andere medewerkster, daar staat niks open en zo gaat dat heen en weer, ze gaven een afwijzing op mijn mobiel, vreemd internet via mobiel?

Gesloten