![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Vorge maand kreeg ik een factuur van verbruikte MB's die ik normaalgesproken door het ontbreken van de datalimiet niet hoef te betalen, maar die mij wel in rekening werden gebracht.
Dit is na veel moeite en dure telefoontjes met de helpdesk op het laatste moment voorkomen.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
N heb ik inmiddels alweer een onterechte rekening liggen van deze maand voor hetzelfe euvel, en het geld is inmiddels ook al afgeschreven (en ook alweer terug gehaald door mij)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Het Net wijt dit aan een nieuw facturerings systeem.... zijn er meer mensen met deze ervaring bij Het Net?
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Groeten Jan.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)