Hallo, ik ben sinds enige tijd bezig om te kijken naar een nieuwe provider die mij redelijk snel internet + telefonie kan aanbieden tegen redelijke prijs. Via internetten.nl kwam ik bij Pilmo. Daar deze naam me niets zegt wil ik hierover reacties ( positief of negatief) zien, hetgeen voor mij van belang is om tot een definitieve keuze te komen .
Vriendelijke groet Jan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internet + telefonie
Re: Internet + telefonie
Pilmo is niet aan te raden. Helpdesk is slechts open tot 17.30 uur, gesloten tijdens het weekeind dus. Heb je een probleem (om 10 minuten eruit gegooid en dan ook geen telefoon), zoals ik onlangs had, dan zit je er dus het hele weekeind mee. Helpdesk wel vriendelijk maar niet erg capabel. De meest elementaire zaken weten ze soms niet, die weet je ws zelf beter!
Reacties per e-mail krijg je dus gewoon echt dooddoeners als antwoord op. Ze proberen echt elke verantwoordelijkheid te ontduiken. Klant wordt NIET geinformeerd! Ze leveren verbinding op en pas de dag erna sturen ze het modem. Dat kan je pas 2 a 3 dagen later ophalen als er niemand thuis is om het aan te nemen. Dat ontkennen ze vervolgens staalhard. Erg onsympathiek dus. Had het weekeind storing, dan zeggen ze dat er werkzaamheden waren... Als klant heb je het daar maar mee te doen. Je wordt dus NIET geinformeerd. Vervolgens moet het modem van het stroom zeggen ze... doe je dat en is het probleem niet opgelost. Pilmo is helaas een drama, ik zou er niet aan beginnen ik heb er behoorlijk spijt van en was liever bij mijn vorige provider gebleven.
Reacties per e-mail krijg je dus gewoon echt dooddoeners als antwoord op. Ze proberen echt elke verantwoordelijkheid te ontduiken. Klant wordt NIET geinformeerd! Ze leveren verbinding op en pas de dag erna sturen ze het modem. Dat kan je pas 2 a 3 dagen later ophalen als er niemand thuis is om het aan te nemen. Dat ontkennen ze vervolgens staalhard. Erg onsympathiek dus. Had het weekeind storing, dan zeggen ze dat er werkzaamheden waren... Als klant heb je het daar maar mee te doen. Je wordt dus NIET geinformeerd. Vervolgens moet het modem van het stroom zeggen ze... doe je dat en is het probleem niet opgelost. Pilmo is helaas een drama, ik zou er niet aan beginnen ik heb er behoorlijk spijt van en was liever bij mijn vorige provider gebleven.