Begin April ben ik gebeld door een telefoondame van KPN met de vraag of ik mijn TELE2 aansluiting wilde overzetten naar KPN, ik wilde dat niet, maar de dame bleef aandringen en hield mij voor dat ik voor slechts 1,50 per maand zonder extra gesprekskosten dag en nacht kon bellen, ik heb dit dus diverse malen nagevraagd aan haar en kreeg daarop steeds een bevestigend antwoord "slechts 1,50 en net zoveel bellen als u wilt en verder komen er geen extra gesprekskosten bij, u betaald slecht 1,50 bovenop u normale abonnementskosten" dit leek me wel wat dan om 3 maanden te proberen en aan 1,50 per maand
zou ik me dus geen buil vallen.
Er is mij dus voorgehouden dat men 3 maanden lang mijn telefoongedrag zou volgen en ik dus slechts 1,50 per maand zou betalen zoals hierboven geschreven en na 3 maanden zou het juiste abonnement voor mij worden vastgesteld en zou men opnieuw contact met mij opnemen en als ik terug wilde naar TELE2 zouden hun dat regelen, ik hoefde er verder niets voor te doen.
Tevens zou ik als dank omdat ik mee wilde doen een gratis staatslot krijgen men zou deze samen met de bevestigingsbrief aan mij opsturen binnen 3 weken na het telefoongesprek, echter ik heb nog steeds niets ontvangen, maar blijk wel een abonnement bij KPN te hebben het belplus 60 waarmee ik alleen na 19:00 uur kan bellen om de 60 min op te maken en verder betaal ik dus het gewone KPN tarief, dit is toch pure misleiding oftewel oplichting!!
ik vraag me nu ook af of ik zonder problemen gewoon mijn abonnement terug kan zetten naar tele2, tenslotte komt KPN zijn woorden niet na en heb ik geen schriftelijke bevestiging gehad van het telefoongesprek zoals mij is belooft.
Ik heb contact gehad met KPN en die doen lekker of hun neus bloed en zeggen welk abonnement ik heb, maar niets over wanneer ik die brief krijg laat staan over dat staatslot, tevens heb ik ze
gevraagd om mijn abonnement bij TELE2 terug aan te melden omdat ze hun woord niet nakomen en ik verkeerd ben voorgelicht door hun,maar geen enkele reactie meer gekregen van hun kant
Zijn er meerdere mensen die gebeld zijn door KPN met een desbetreffend voorstel????
Ben benieuwd naar reacties
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] misleiding door KPN
Re: misleiding door KPN
waarom gelijk KPN de schuld geven als Tele2 er niet af is gehaald??? misschien werkt Tele2 wel tegen!!!!
denk je dat KPN hun best niet doet om klanten terug te halen??? als dat zo is zijn ze goed gek en geloof me... dat zijn ze niet..
ten 2e heeft u uzelf over laten halen door een verkoopster terwijl u dat niet wou... ja dat is uw eigen probleem en niet die van KPN... u had ook NEE kunnen zeggen
daarbij komt dat het gewoon vrijblijvend is en u nergens aan vast zit
denk je dat KPN hun best niet doet om klanten terug te halen??? als dat zo is zijn ze goed gek en geloof me... dat zijn ze niet..
ten 2e heeft u uzelf over laten halen door een verkoopster terwijl u dat niet wou... ja dat is uw eigen probleem en niet die van KPN... u had ook NEE kunnen zeggen
daarbij komt dat het gewoon vrijblijvend is en u nergens aan vast zit
-
Stampertje
@AnnePanne, volgens mij lees je niet wat er staat,
men heeft mij een verkeerde voorstelling van zaken gegeven en daardoor bel ik nu via KPN met een belplus 60 abonnement en niet met de beloofde 1,50 per maand geheel vrij van belkosten en dat dan voor 3 maanden op proef, en ik heb dit diverse malen aan de telefoniste gevraagd of dit werkelijk klopte en zij heeft dit diverse malen bevestigend geantwoord, TELE2 heeft hier niets mee te maken en daar heb ik ook nooit problemen mee gehad, Tele2 ligt dus helemaal niet dwars.
Ja ik heb me over laten halen dat klopt, maar wel onder de voorwaarden dan die men mij telefonisch heeft voorgehouden en deze voorwaarden blijken nu dus geheel anders te zijn en nu betaal ik dus gewoon mijn gesprekskosten inplaats van dat ik voor 1,50 per maand vrij kan bellen voor een periode van 3 maanden, zodoende heeft KPN zich dus niet aan zijn woord gehouden en ook geen schriftelijke bevestiging gestuurd tevens ook geen staatslot.
Ik ben akkoord gegaan met de mij voorgelegde voorwaarde en als KPN zich daaraan zou houden dan zou je mij ook niet horen, KPN doet dit echter niet en heeft mij dus onder valse voorwenselen gelokt en volgens mij is dat bij de wet verboden.
Ik vraag me dus af of ik die 3 maanden vol moet maken of dat ik me per direkt terug kan aanmelden bij TELE2.
men heeft mij een verkeerde voorstelling van zaken gegeven en daardoor bel ik nu via KPN met een belplus 60 abonnement en niet met de beloofde 1,50 per maand geheel vrij van belkosten en dat dan voor 3 maanden op proef, en ik heb dit diverse malen aan de telefoniste gevraagd of dit werkelijk klopte en zij heeft dit diverse malen bevestigend geantwoord, TELE2 heeft hier niets mee te maken en daar heb ik ook nooit problemen mee gehad, Tele2 ligt dus helemaal niet dwars.
Ja ik heb me over laten halen dat klopt, maar wel onder de voorwaarden dan die men mij telefonisch heeft voorgehouden en deze voorwaarden blijken nu dus geheel anders te zijn en nu betaal ik dus gewoon mijn gesprekskosten inplaats van dat ik voor 1,50 per maand vrij kan bellen voor een periode van 3 maanden, zodoende heeft KPN zich dus niet aan zijn woord gehouden en ook geen schriftelijke bevestiging gestuurd tevens ook geen staatslot.
Ik ben akkoord gegaan met de mij voorgelegde voorwaarde en als KPN zich daaraan zou houden dan zou je mij ook niet horen, KPN doet dit echter niet en heeft mij dus onder valse voorwenselen gelokt en volgens mij is dat bij de wet verboden.
Ik vraag me dus af of ik die 3 maanden vol moet maken of dat ik me per direkt terug kan aanmelden bij TELE2.
Dat is gemakkelijk gezegd, gewoon je termijn volmaken, je de volgende keer niet laten neppen aan de telefoon en niet meer proberen voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten.
een wijze les,naam noteren met je wie je gesproken hebt ,en je niet laten misleiden, het zijn overigens geen kpn medewerkers ,maar call center medewerkers die wellicht met een target mensen overhalen..
-
Stampertje
@ehltech, jazeker een wijze les en heb me inderdaad voorgenomen om voortaan de namen te noteren, ja weet het dat het callcenter medewerkers zijn, maar dienen zich toch ook te houden aan wat hun opdracht is en mogen geen valse voorlichting geven.
ik maak gewoon mijn maanden vol en dan wil ik nooit meer iets met kpn te maken hebben en kunnen ze me direct terug zetten naar TELE2, heb ik één keer een probleem mee gehad en dat hebben ze toen keurig opgelost.
ik maak gewoon mijn maanden vol en dan wil ik nooit meer iets met kpn te maken hebben en kunnen ze me direct terug zetten naar TELE2, heb ik één keer een probleem mee gehad en dat hebben ze toen keurig opgelost.
Je hoeft ook geen maanden vol te maken want je kunt ten alle tijde overstappen, je zit namelijk nergens aan vast (naast het vaste abonnement van KPN). Gewoon Tele2 bellen en het is weer geregeld. Maar of je dan goedkoper belt ik denk het niet.