LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] referendum Europa

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.

moet Nederland via een referendum over Europa stemmen?

ja
2
33%
nee
3
50%
geen mening
1
17%

Totaal aantal stemmen: 6

nickes001

referendum Europa

Ongelezen bericht door nickes001 »

Dhr.Bot (Min. buitenlandse zaken)is van mening dat er niet opnieuw een referendum moet komen over Europa,noemt hij dit democratie?
Waarschijnlijk weet hij de uitslag al,de Nederlandse bevolking is nog steeds tegen.
De oorzaak hiervoor is de angst je baan te verliezen en de eventuele toetreding van Turkije met 80 miljoen inwoners,als klein land kunnen we dan wel "inpakken"

sprokkel

Re: referendum Europa

Ongelezen bericht door sprokkel »

We hebben al een keer tegen gestemd, dus het nee blijft nee.
Politici die hier verder over door zeuren, kunnen beter opstappen, want die nemen de kiezers niet serieus.

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

Alhoewel die Europese grondwet in principe niks met Turkije te maken had, zou het voor zover ik het toen begrepen heb voor Turkije moeilijker worden om lid te worden als de Europese grondwet was aangenomen. Iedereen die NEE heeft gestemd heeft de kans dat Turkije lid was dus GROTER gemaakt. En daarom snap ik bovenstaande reacties niet helemaal.

sprokkel

Ongelezen bericht door sprokkel »

Ik heb niet tegen gestemd om Turkije er buiten te houden, ik stemde tegen omdat de mensen (lees slaven) in het toekomstige Europa, ondergeschikt gemaakt worden om het economisch belang van grote multinationals te dienen.

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

JUIST

Gesloten