LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nummer overnemen van easymobile naar lowcall van debitel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
conducteur

nummer overnemen van easymobile naar lowcall van debitel

Ongelezen bericht door conducteur »

:oops: :( :idea: hoi heb me op 02-05-2006 aangemeld bij Lowcall van Debitel, en heb hun verzocht mijn nummer over te nemen van easymobile, goed 10 euro overgemaakt door hun ontvangen op 05-05-2006, verzoek ingedient bij easymobile om nummer over te nemen, de vele mails die ik er al aan gespandeerd heb heeft tot nu toe niet gelijd tot nummer overname ook easymobile diverse keren aangespoord maar niks helpt, zijn er meer mensen die zoiets meegemaakt hebben, vertrouwen in Debitel en easymobile is er intussen niet meer

??

Re: nummer overnemen van easymobile naar lowcall van debitel

Ongelezen bericht door ?? »

Het is wellicht wel handig om te weten waarom nummerbehoud nog niet gelukt is? Wordt het afgewezen? Waarom?

conducteur

Re: nummer overnemen van easymobile naar lowcall van debitel

Ongelezen bericht door conducteur »

:arrow: Je bent zeker van debitel, je kan meschien begrijpen dat ik dat al heb geprobeert dat te weten te komen,maar dat is tegenwoordig moeilijk en je gaat van kastje naar de muur :roll:

Gesloten