LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] amerikaanse koelkast

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
felthan
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2006 20:47

amerikaanse koelkast

Ongelezen bericht door felthan »

Ik overweeg een amerikaanse koelkast te kopen. aangezien wij ook een 0 gradenzone in het koeldeel willen en een lade met vochtigheidsregeling komen slechts een aantal aparaten in aanmerking.
de volgende merken kom ik tegen die deze opties hebben:
- Amana
- Smeg
- Atag

Bij Samsung en LG heb ik wat minder goede gevoelens. Heeft iemand ervaring met een amerikaanse koelkast met 0-gradenzone en lade met vochtigheidsregeling. Welk merk is het beste?
Hoe staat ATAG bekend? Gelijk aan merken als Bosch/Miele/Siemens of meer in de goedkopere klasse zoals Pelgrim/Etna

alvast bedankt voor je reactie

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: amerikaanse koelkast

Ongelezen bericht door loesjes »

Ik vind Atag in dezelfde categorie als BOSCH/SIEMENS staan

helaas kan ik je geen advies geven over de amerikaanse koelkast van ATAG, omdat ik daar te weinig ervaring mee heb. Verkoop met grote regelmaat de inbouwkoelkasten en de overige apparaten van ATAG dus ik ken het merk verder wel en weet wel dat ze een goed product leveren.

empie
Berichten: 258
Lid geworden op: 19 sep 2005 13:46

Re: amerikaanse koelkast

Ongelezen bericht door empie »

Onze hele familie heeft een Amana, ik zelf heb hem 6 jaar en ben er uiterst blij mee.Ik neem in ieder geval nooit geen andere meer.

slik
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 nov 2005 23:39

Re: amerikaanse koelkast

Ongelezen bericht door slik »

Hoe oud ben je dan.....

felthan
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2006 20:47

Re: amerikaanse koelkast

Ongelezen bericht door felthan »

Bedankt voor jullie reacties. Ben benieuwd of er ook nog iemand is die ervaring heeft met een amerikaanse koelkast van Smeg. Ik lees namelijk bij de gewone koelkasten dat het design wel mooi is , maar de kwaliteit waardeloos.

jawi
Berichten: 68
Lid geworden op: 31 mar 2006 08:58

Re: amerikaanse koelkast

Ongelezen bericht door jawi »

Ik zou eens op vergelijk.nl kijken. Daar staan allerlei soorten Amerikaanse Koelkasten, vaak met gebruikerservaring. En kun je meteen zien waar deze goedkoop te koop zijn.

Wij hebben wel voor een Daewoo gekozen. Werkt perfect, maar de Koreaanse modellen zijn welliswaar goedkoop maar wel van kunsttof, wij vonden dat prima, maar ik snap dat sommigen liever geheel roestvrijstaal willen.

empie
Berichten: 258
Lid geworden op: 19 sep 2005 13:46

Re: amerikaanse koelkast

Ongelezen bericht door empie »

Slik u wilde weten hoe oud ik was, nou hier komt het dan, 54!

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: amerikaanse koelkast

Ongelezen bericht door bot321 »

Dus als U 80 wordt moet U nog 26 jaar met die
koelkast doen want U neemt geen andere.
Dat is wat slik bedoelde. :wink:

empie
Berichten: 258
Lid geworden op: 19 sep 2005 13:46

Re: amerikaanse koelkast

Ongelezen bericht door empie »

Ik hoop dat die koelkast zo lang mee gaat, heb ik dan even mazzel en nog 80 worden ook! :lol:

felthan
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2006 20:47

Re: amerikaanse koelkast

Ongelezen bericht door felthan »

Tuurlijk heb ik al op allerlei sites gekeken waar ook reviews van gebruikers te vinden zijn, zelfs op een aantal engelse, duitse en franse sites. Helaas kwam daar niemand tegen met ervaring met amerikaanse koelkasten van het merk Smeg en Atag. Voor mij hoeft de koelkast niet tot mijn 80'ste mee te gaan, maar een jaar of 10 zou toch mooi zijn!

Gesloten