LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Cesar keukens en Punto keukens
Cesar keukens en Punto keukens
Wij zijn in de race voor een nieuwe keuken. Na lang zoeken en vergelijken hebben we nu twee offertes voor een na genoeg gelijke keukens. Echter de ene in Punto Cusine en de andere is van Cesar Cusine. Beide italiaanse merken. Ik kan echter heeeeeel weinig terug vinden over beide merken. Is er iemand hier die er meer over kan vertellen? Alle feedback is meer dan welkom!
Re: Cesar keukens en Punto keukens
www.cesar.it = ECHT Italiaans voor de liefhebbers. en toch betaalbaar
Dank je voor je reactie!
Maar is ECHT italiaans van goede kwaliteit? En zijn de ervaringen met Cesar en Punto goed???
Maar is ECHT italiaans van goede kwaliteit? En zijn de ervaringen met Cesar en Punto goed???
Nee die zijn niet zo best.......veel beloven weinig nakomen.
-
Cesar is een prima merk. Ken ik uit culemborg. Goede service en goede levering.Zou je van een italiaan niet altijd verwachten.
Punto ken ik niet persoonlijk maar Cesar is zeer betrouwbaar en van goede kwaliteit (de zgn. geroemde Duitse kwaliteit) Blum etc.
De reactie van Slik kun je vergeten, deze is al een aantal jaren achterhaald. ( een italiaanse auto roest ook niet meer in de folder)
De reactie van Slik kun je vergeten, deze is al een aantal jaren achterhaald. ( een italiaanse auto roest ook niet meer in de folder)
-
Cesar ken ik niet, maar Punto = Rotpunkt en 100% Duits.
Een aardige middenmoter met een heel scherp geprijsd greeploos programma
Een aardige middenmoter met een heel scherp geprijsd greeploos programma
Tijden veranderen.....Italianen echter nooit.....ze zijn wel knapper dan wij, kijk maar naar hun voetbal team!
-
De agent van Cesar is Trivisie.
TER INFO CESAR IS EEN ITALIAAN MET DUITSE ZEKERHEID, ZEER BETROUWBAAR IN LEVERING EN SERVICE, EEN AAN TE RADEN VERKOOPPUNT IS HET CULEMBORGS KEUKENHUIS. WWW.KEUKENHUIS.NL
PUNTO IS GEEN ITALIAAN MAAR EEN DUITSE PRIJS VECHTER.
PUNTO IS GEEN ITALIAAN MAAR EEN DUITSE PRIJS VECHTER.
Zeg mijnheer Moos , werkt u bij culemborgs keukenhuis, of wordt u betaald om reclame te maken? Ik zag uw reactie ook al op de startpagina wonen, met dezelfde vervelende kapitale letters, misschien es een andere opmerking plaatsen dan valt het niet zo op. vriendelijke groeten djenie
-
djenie, laten we proberen de discussie op niveau te houden.
Natuurlijk maken handelaren reclame, dat zal nooit veranderen op deze site.
Culemborgskeukenhuis is trouwens wel een prima zaak.
Natuurlijk maken handelaren reclame, dat zal nooit veranderen op deze site.
Culemborgskeukenhuis is trouwens wel een prima zaak.
Djenie heeft gelijk vakman, het is teveel allemaal, dus praat even niet over niveau. Te weinig te doen in Culemborg??????????
Heb nu alles wat het keukenhuis herbergt in overvloed voorbij zien komen laatste dagen.
Trivisie, Beckermann, Cesar en jijzelf natuurlijk.
Advertentieruimte is ook te koop!
Heb nu alles wat het keukenhuis herbergt in overvloed voorbij zien komen laatste dagen.
Trivisie, Beckermann, Cesar en jijzelf natuurlijk.
Advertentieruimte is ook te koop!
-
beetje goedkope opmerking pffff
Ben het overigens wel eens met gast286
Ben het overigens wel eens met gast286