LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2 compleet lite

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
dvenema70
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mei 2006 18:14

tele2 compleet lite

Ongelezen bericht door dvenema70 »

Hier weer een klant die de dupe is van tele 2

In maart heb ik tele2 lite aangevraagd omdat mijn huide provider wanadoo eind mei zou aflopen en ik graag goedkoper wou internetten en bellen. Ik belde tele 2 op vertelde dat ik graag tele 2 lite wou en dat mijn huide internet eind mei zou worden gestopt. Ik heb me toen aangemeld voor tele2 lite compleet en werd mij verteld dat ik ruim optijd gebeld heb en dat het makkelijk haalbaar was om vanaf 1 junie 2006 te internetten en bellen via tele 2. Na dat ik me had aangemeld kreeg ik de welkomstbrief maar dit was de verkeerde welkomst brief . hier stond in dat ik was aangemeld voor preselectie en niet voor het internet en telefonie abonnement. Ik heb toen heen gebeld en gevraagd van dit klopt niet .

Er werd mij verteld dat ik een verkeerde brief had gekregen en dat het wel goed in het computer systeem stond. 2 weken later Heb ik gebeld van hoe het er voor stond met mijn aanvraag . En ik kreeg te horen van sorry er is iets fout gegaan in het systeem en we moeten u helaas opnieuw aanmelden. Nou ooke kan dat natuurlijk een keer gebeuren. Dus weer opnieuw aangemeld voor de 2 de keer. 1 week later ik weer gebeld komt het goed nu ja het komt goed . na die week ik weer gebeld van wanneer ik de modem en alles kan ontvangen. Kreeg toen weer te horen het spijt ons maar u staat niet goed in ons systeem . En moest ik weer mij opnieuw laten aanmelden, Maar daar ging ik niet mee akkoor ik heb verteld hoe lang ik al bezig ben om mij aan te melden bij tele2 dat ik al bijna anderhalf a 2 maand al bezig ben en het nog niet goed is. Naar veel telefoontjes gepleegd te hebben met tele 2 komt er een mederweker eindelijk eens achter dat het niet klopt dat ik al 3 a 4 keer in het systeem staa en weer niet goed.

Dus die mederwerker heeft eindelijk het doorgestuurd naar de technische dienst en die zouden het oplossen. Na ruim 1 volle week te hebben gewacht heb ikweer gebeld. Ze waren er nog mee bezig werd mij verteld. 2 dagen later kreeg ik telefoontje van het is opgelost uw orde word geplaats en alles gaat nu goed komen . ik dus blij. Maar ze moesten mij wel nog 1 keer handmatig in het systeem zetten maar dat zou goed komen vertelde de mederwerker mij. Na 3 dagen heb ik weer gebeld van klopt het ja het klopt allemaal alles staat er goed in en u kunt binnenkort het pakket ontvangen. Ik vroeg de mederwerker van per wanneer word ik dan aangesloten. Ik kreeg toen te horen van 7 juni. Ik heb toen verteld van dat er was afgesproken dat het 1 juni zou zijn en dat tele 2 mijn internet zou over nemen als mijn huidige provider er mee stopt. Naar veel gepraat te hebben kon ik het voor elkaar krijgen dat het vanaf 1 junie in zou gaan. Maandag 19 juni 2006 Heb ik gebeld om te vragen waar blijft mijn modem. Kreeg toen te horen van maar meneer u krijgt nog een modem omdat u pas 16 mei opnieuw in ons systeem bent gezet en u pas 16 juni pas word aangesloten. ik heb toen verteld van dat ik 1 juni had afgesproken en dat het goed kwam .

Bleek dat de mederwerkster verkeerd had gekeken en in de oude aanvragen dat had gezet . ik dus woest en ik vroeg en nu dan toen werdt mij verteld van dat ik tot 16 junie maar moest wachten. En er niets aan gedaan kon worden. Ik heb toen in een kwaade bui gezecht van anuleer maar alles ben er zat van . En toen werd er heel vrolijk en vriendelijk gezecht oke doen we voor u nog een fijne dag veders.

Ben toen gaan kijken naar andere provider Athome heb me daar op aangemeld voor telefonie en interen maar nadat ik me had aangemeld . Bleek inees dat ik veelste duur uit was men men abonement en dat de snelheid minder is als wat ik wou en dat het duurder was.

voor telefoon en internet 2 mb snelheid en onbeperkt bellen moest ik 43 betalen. en dat vind ik gewoon te veel. als je dat omrekent nou wat ben je dan wel niet kwijt. heb toen gelijkde volgende dag gebeld naar athome en vertel dat ik er graag vanaf wilde zien. kreeg toen te horen van u moet het paket aan de deur niet aanemen dan word het terug gestuurd en word alles geanuleerd.

Heb toen gelijk weer naar tele 2 gebeld en gevraag of het was geanuleerd. En ja was gelijk gedaan ik heb dus aan die mederwerker weer het heele verhaal verteld en gevraag kan ik er nog van terug komen dat het gewoon door gaat ja hoor zij ze prima komt in orde. nou ik zit dus nu af te wachten van hoe het nu gaat verlopen en of het goed komt in middels ben ik bijna 15 euro aan bellen alleen voor tele 2 al kwijt.

Ik vind het wederom een schande dat mensen zo worden behandeld en niet eens een vergoeding niets krijgen van 1 maand gratis internet of iets dergelijks ja ik kon wel een vergoeding krijgen als ik ging inbellen op het internet met een ouderweste inbel modem en dan werd mij maar 1 euro vergoed per dag nou tis niet te geloven toch

Daarom is mijn vraag zijn er nog meer mensen die hier zoveel problemen mee hebben ik zou het graag willen horen vriendelijke groeten D.E Venema

rooievogel
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 okt 2005 21:19

Re: tele2 compleet lite

Ongelezen bericht door rooievogel »

hier zelfde verhaal, ons aangemeld half februari na poos kregen we brief waaruit bleek dat het alleen om telefonie ging. Wij bellen maar we stonden wel voor lite ingeschreven. Op die brief moesten we beslissen of we het wilde of niet. 8 dagen bedenk tijd. we hebben het helaas gedaan. Oude server werd vrij snel opgezegt waardoor we geen internet hadden en via inbel moesten gaan werken. Toen adsl eindelijk er was werden we niet ff op de hoogte gebracht, kwamen we achter na telefoontje. Telefonie duurt maanden dus we moeten steeds stekkers omwisselen. Tijdens adsl zijn we niet bereikbaar. Daardoor mobiel gekocht. Om de 2 weken bellen we hoever de telefoon is, steeds zelfde antwoord, sorrie de technische dienst is bezig. Elke keer weer. Eergister ging adsl eraf en dat heeft 3 dagen geduurt. Gister gebeld, en vandaag weer gebeld, maar madam gooide de hoorn erop. We hebben net een email met brief gestuurd dat we per direct opzeggen wegens het niet nakomen van hun afspraken.

Gesloten